Hoofdmenu

WK-topic

Gestart door Bossche Bol, jun 13, 2014, 00:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Algerije - Zuid Korea is een fantastische wedstrijd (verwacht je natuurlijk vooraf helemaal niks van) Ik vind het sowieso een hartstikke leuk WK om te volgen.

Terranova

Op Nigeria - Iran na is het inderdaad best een leuk toernooi. Nou moet ik zeggen dat die Algerijnen me tegen Belgie zwaar irriteerden met hun elf man voor de goal gehang.

Maar toernooi is over het algemeen best aardig ja.

jona93

Citaat van: Hugo op jun 22, 2014, 22:21:18
Algerije - Zuid Korea is een fantastische wedstrijd (verwacht je natuurlijk vooraf helemaal niks van) Ik vind het sowieso een hartstikke leuk WK om te volgen.
Idd vindt het ook een leuk WK met veel verassingen tot nu toe met oa Costa Rica
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: Hugo op jun 22, 2014, 22:21:18
Algerije - Zuid Korea is een fantastische wedstrijd (verwacht je natuurlijk vooraf helemaal niks van) Ik vind het sowieso een hartstikke leuk WK om te volgen.

Er wordt gespeeld om goals te maken en niet om ze te voorkomen. Ik vermaak me uitstekend en vooral met potjes waarvan je het niet verwacht. Ecuador v Honduras was zelfs leuk.

Saltacampos

Citaat van: Terranova op jun 22, 2014, 22:30:27
Op Nigeria - Iran na is het inderdaad best een leuk toernooi. Nou moet ik zeggen dat die Algerijnen me tegen Belgie zwaar irriteerden met hun elf man voor de goal gehang.

Maar toernooi is over het algemeen best aardig ja.
Samen met België-Rusland van gisteren was dat inderdaad de enige valse noot tot hiertoe, het is genieten op dit WK.
Over land and sea

Terranova

Citaat van: rrcg1899 op jun 23, 2014, 08:49:22
Samen met België-Rusland van gisteren was dat inderdaad de enige valse noot tot hiertoe, het is genieten op dit WK.

Belgie - Rusland vond ik als neutrale toeschouwer ook nog wel gaan. Geen spektakel, maar ook geen zware onvoldoende.
Een 5,5. De belgen vind ik qua amusementswaarde tot nu toe misschien wel het meest tegenvallende elftal van dit WK.

spons

Citaat van: Terranova op jun 23, 2014, 09:20:17
Belgie - Rusland vond ik als neutrale toeschouwer ook nog wel gaan. Geen spektakel, maar ook geen zware onvoldoende.
Een 5,5. De belgen vind ik qua amusementswaarde tot nu toe misschien wel het meest tegenvallende elftal van dit WK.

Ook België - Algerije vond ik nauwelijks het aanzien waard. Ik denk dat België vooraf de meest overschatte ploeg van dit WK is geweest. Ze hebben het geluk dat ze in de makkelijkste poule zitten maar  daarna is het denk ik snel afgelopen. 
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: Terranova op jun 23, 2014, 09:20:17
Belgie - Rusland vond ik als neutrale toeschouwer ook nog wel gaan. Geen spektakel, maar ook geen zware onvoldoende.
Een 5,5. De belgen vind ik qua amusementswaarde tot nu toe misschien wel het meest tegenvallende elftal van dit WK.

Ik vond het een vervelende en slechte wedstrijd om naar te kijken. Was het aanzien niet waard.

hgrm

Ik vond België-Rusland een ideale wedstrijd voor 18.00 uur. Al uitbuikend op de bank af en toe een flard meekrijgen tussen het wegdoezelen in. En als de goal valt alweer voldoende wakker te zijn om instantaan de implicaties van de goal op de gemoedstoestand van Poetin te kunnen overzien.

Troika hier - troika daar , is hier ook een abattoir?
Troika hier - troika daar , basgitaar en klapsigaar
Troika hier - troika daar , flinkgebouwde weduwnaar
Troika hier - troika daar , LEVEN ONZE GOEDE TSAAR !!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wormonline

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

wekke

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 23, 2014, 10:12:06
Ik vond het een vervelende en slechte wedstrijd om naar te kijken. Was het aanzien niet waard.

De eerste helft viel, mede dankzij Driesje Mertens, nog goed mee. De tweede helft was niet om aan te zien en benaderde bijna Iran-Nigeria. De sfeer in en rond het stadion maakte wel veel goed.

spons

Citaat van: wekke op jun 23, 2014, 12:46:06
De eerste helft viel, mede dankzij Driesje Mertens, nog goed mee. De tweede helft was niet om aan te zien en benaderde bijna Iran-Nigeria. De sfeer in en rond het stadion maakte wel veel goed.

En de ( onverdiende ) overwinning maakte denk ik alles goed ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

#27
Citaat van: Breda op jun 23, 2014, 13:18:54
Dat is een gevoel dat jij als Feyenoorder heel goed kent van al die thuiswedstrijden met meeval van de arbitrage ;).

Volgens mij heeft België niet door toedoen van de arbitrage gewonnen maar dit terzijde.

Verder kan ik me van het afgelopen seizoen meer de wedstrijden herinneren ( met name de uitwedstrijden tegen NAC en Twente ) die we door toedoen van de arbitrage ten onrechte niet wonnen

Overigens vind ik Kuipers tijdens dit WK een van de betere zo niet de beste scheidsrechter
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: spons op jun 23, 2014, 12:59:31
En de ( onverdiende ) overwinning maakte denk ik alles goed ?

Zeker weten!

hgrm

Het scheelde niet veel of we hadden het aan de incompetente scheidsrechter bij Kameroen-Mexico te danken dat we niet tegen Brazilië hoeven....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen