week 42 / 13 - 19 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:21:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 13 t/m 19 oktober.

Denniz1974

17-10-2008 VVV Venlo - Telstar

hoevenen lion

Ga jij ook naar deze wedstrijd witte leeuw?

Sebastiaan_W

Zoals het er nu voor staat niet, maar dat kan tegen die tijd nog veranderen. VVV Venlo is één van de leukere stadions in Nederland.

hoevenen lion

Laat maar wat weten. Venlo staat nog op mijn lijsjte en kunnen we met Denniz een forummeet doen.

Denniz1974

Citaat van: hoevenen lion op aug 18, 2008, 21:21:41
Laat maar wat weten. Venlo staat nog op mijn lijsjte en kunnen we met Denniz een forummeet doen.

Ben benieuwd of er een vrije kaartverkoop is, of dat er een clubcardverplichting geldt ... wellicht dat we hulp kunnen inschakelen van Dennis1981

Sebastiaan_W

Citaat van: Denniz1974 op aug 19, 2008, 18:26:24
Citaat van: hoevenen lion op aug 18, 2008, 21:21:41
Laat maar wat weten. Venlo staat nog op mijn lijsjte en kunnen we met Denniz een forummeet doen.

Ben benieuwd of er een vrije kaartverkoop is, of dat er een clubcardverplichting geldt ... wellicht dat we hulp kunnen inschakelen van Dennis1981

Kan je altijd het gastenvak in, genoeg plek en een prachtig uitzicht over het gehele stadion!

Denniz1974

Citaat van: witte leeuw op aug 19, 2008, 19:54:03
Citaat van: Denniz1974 op aug 19, 2008, 18:26:24
Citaat van: hoevenen lion op aug 18, 2008, 21:21:41
Laat maar wat weten. Venlo staat nog op mijn lijsjte en kunnen we met Denniz een forummeet doen.

Ben benieuwd of er een vrije kaartverkoop is, of dat er een clubcardverplichting geldt ... wellicht dat we hulp kunnen inschakelen van Dennis1981

Kan je altijd het gastenvak in, genoeg plek en een prachtig uitzicht over het gehele stadion!

Hoe ga je dat dan regelen ? Ik neem aan dat er geen kaartverkoop bij het bezoekersvak is op de wedstrijddag ?

Ici c est Paris

Zondag 19 oktober 14.30: Sparta Rotterdam - FC Utrecht

Sebastiaan_W

Citaat van: Denniz1974 op aug 19, 2008, 21:35:10
Citaat van: witte leeuw op aug 19, 2008, 19:54:03
Citaat van: Denniz1974 op aug 19, 2008, 18:26:24
Citaat van: hoevenen lion op aug 18, 2008, 21:21:41
Laat maar wat weten. Venlo staat nog op mijn lijsjte en kunnen we met Denniz een forummeet doen.

Ben benieuwd of er een vrije kaartverkoop is, of dat er een clubcardverplichting geldt ... wellicht dat we hulp kunnen inschakelen van Dennis1981

Kan je altijd het gastenvak in, genoeg plek en een prachtig uitzicht over het gehele stadion!

Hoe ga je dat dan regelen ? Ik neem aan dat er geen kaartverkoop bij het bezoekersvak is op de wedstrijddag ?

In de eerste divisie wel! En anders komt het wel goed.

AthleticHolanda

Als het goed is ga ik dat weekend door Bayern touren maar alles moet nog geregeld worden...

In ieder geval FC Augsburg - FC Sankt Pauli (vrijdag, zondag of maandag) en hopelijk als afsluiten FC Bayern - Fiorentina (dinsdag 21), maar eerst eens afwachten of dat überhaupt mogelijk is, die laatste dan.

Joost

Citaat van: Vaig op aug 28, 2008, 19:01:13
Zondag 19 oktober: Alemannia Aachen- FSV Mainz. Alleen nog wachten tot de kaarten binnen zijn.

@ Joost, voor welk vak heb jij een seizoenskaart?

N Block.

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op aug 19, 2008, 18:26:24
Citaat van: hoevenen lion op aug 18, 2008, 21:21:41
Laat maar wat weten. Venlo staat nog op mijn lijsjte en kunnen we met Denniz een forummeet doen.

Ben benieuwd of er een vrije kaartverkoop is, of dat er een clubcardverplichting geldt ... wellicht dat we hulp kunnen inschakelen van Dennis1981

De eerste competitiewedstrijd tegen Go Ahead Eagles was er een met clubcardverplichting, iets wat me
deed verbazen omdat dit in de Eerste Divisie zeer ongebruikelijk is.

Probeer niet in het uitvak te komen. Er staan hekken voor en je zit bovenin een beetje weggedrukt. Met ongeveer 5.000 verkochte seizoenskaarten zijn er nog maar enkele kaartjes in de vrije verkoop. Aangezien dat Telstar geen publiekstrekker is heb je wel kans op een kaartje.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Han

Op zaterdag 18 october 2008 wordt in het Cairo National Stadium de tweede wedstrijd gespeeld in de halve finalereeks om de African Champions League.

Al Ahly vs Enyimba Aba Nigeria, kick-off 9pm
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hoevenen lion

Citaat van: Vaig op aug 28, 2008, 19:01:13
Zondag 19 oktober: Alemannia Aachen- FSV Mainz. Alleen nog wachten tot de kaarten binnen zijn.

@ Joost, voor welk vak heb jij een seizoenskaart?
Als ik me niet vergis is deze wedstrijd naar Maandag avond gezet.