Week 52 / 22 - 28 dec 2008

Gestart door TeeZee, sep 26, 2008, 10:15:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: Hugo op dec 21, 2008, 23:45:20
Zaterdag 27 december; Eupen - Antwerp.


Eupen, ben er langsgereden, stadion was niet heel bijzonder, maar het was een heel mooi gezicht als je vanaf de richting Monschau aan kwam rijden en je het stadion boven hele stadje uit zag steken. Wil ik zeker nog eens heen.


Houseman

Citaat van: TeeZee op dec 17, 2008, 14:59:28
Ik houd mijn hart vast voor de eerste wedstrijd. Ik zit zoals bekend in het weer en het ziet er naar uit dat het zowel op Schiphol als op Liverpool Airport weleens mistig zou kunnen zijn. Het is gelukkig nog een eind weg, maar dit betekent vertragingen. Toegegeven, het had ook nog erger gekund in de vorm van sneeuw, maar de kans dat dat met de kerstdagen valt is nihil.

Nou bedankt, ik zat er middenin afgelopen dinsdag.

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op dec 21, 2008, 23:47:13
Eupen, ben er langsgereden, stadion was niet heel bijzonder, maar het was een heel mooi gezicht als je vanaf de richting Monschau aan kwam rijden en je het stadion boven hele stadje uit zag steken. Wil ik zeker nog eens heen.

Heb er al twee wedstrijden van Lierse gezien. Telkens een aangenaam en gezellig sfeertje daar in Eupen.

Hielke

#34
26-12 Feyenoord - NAC
28-12 FC Groningen - sc Heerenveen

Vaig

Als ik op tijd terug ben van de voetbalquiz bij Excelsior Maassluis:

27 december: Willem II - Sparta ( geen clubcardverplichting) of Lierse SK - VW Hamme.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

spons

Citaat van: Vaig op dec 24, 2008, 14:51:21
Als ik op tijd terug ben van de voetbalquiz bij Excelsior Maassluis:

27 december: Willem II - Sparta ( geen clubcardverplichting) of Lierse SK - VW Hamme.

ik ben ook bij de voetbalkwis in maassluis
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vaig

Citaat van: spons op dec 24, 2008, 16:55:48
ik ben ook bij de voetbalkwis in maassluis
Aha leuk, deed je vorig jaar ook mee? Wij zijn toen net de finale misgelopen..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Citaat van: hgrm op dec 17, 2008, 19:18:45
Je voorspelde voor het afgelopen weekend ook regen en andere ellende....Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Ik ken je voorspellingen.
Ga je dan nu maar zorgen maken, het ziet er uit-ste-kend uit voor komende vrijdag. Koud, maar niks aan het handje. Alhoewel Schiphol niet zo van een oostenwind houdt.

hgrm

En hoe zit het met de-icen?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op dec 24, 2008, 20:04:38
En hoe zit het met de-icen?
Ik was al bang dat je dat ging vragen.

Joost

Ik ga met Hugo mee naar Eupen.

TeeZee

Vanuit Irvine de hartelijke groeten (kijk eens op de kaart hoe prachtig dit Schotse plaatsje gelegen is). Mijn eerste Boxing Day-wedstrijd ging tussen Hyde United en Stalybridge Celtic. De uitploeg in het blauw was de terechte winnaar in een gemoedelijke en humorvolle ontmoeting tussen de twee rivalen uit de omgeving van Manchester.

Morgen/straks naar St Mirren op Love Street. De een na laatste wedstrijd aldaar.

Denniz1974

@ TeeZee ....
Ben zeer benieuwd naar je reisverhaal en de bijbehorende foto's !

Joost

Het was koud en er vielen geen goals.