Week 2 / 05 - 11 jan 2008

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Toon hier je plannen voor week 2.

Ik hoop op 8 januari bij de oefenwedstrijd Lokeren-Utrecht te zijn.

wekke

09/01 K.Lierse S.K. - KRC Genk (oefenduel)
10/01 R. Antwerp F.C - KVSK United

Maroboduus

Citaat van: Ici c est Paris op dec 12, 2008, 17:45:44
Toon hier je plannen voor week 2.

Ik hoop op 8 januari bij de oefenwedstrijd Lokeren-Utrecht te zijn.

Lees zojuist dat de toegang tot deze match gratis is. Wedstrijd zal om 19:00 uur gespeeld gaan worden.
Bron: http://www.sporting.be/content/html/newsd.asp?id=5696

Ici c est Paris

Citaat van: Maroboduus op dec 19, 2008, 13:49:29
Lees zojuist dat de toegang tot deze match gratis is. Wedstrijd zal om 19:00 uur gespeeld gaan worden.
Bron: http://www.sporting.be/content/html/newsd.asp?id=5696

Leuk, maarik denk toch over te moeten slaan aangezien  een treinkaartje bijna 40 euro kost.

Remco

Mijn trip in Spanje gaat verder met een aantal bekerwedstrijden

06-01 20:00 Atletico Madrid - Barcelona
07-01 21:00 Racing Santander - Valencia
08-01 21:00 Osasuna - Bilbao

Het weekend van 10-11 januari zit ik in de regio Valencia. Hoop in ieder geval Valencia - Villareal en Hercules - Alicante (stadsderby) te kunnen bezoeken. Helaas zijn de exacte speeldata nog niet bekend.

Daniel

#5
Frankrijkplan is alweer van de baan maar zoek nog naar een leuke pot in Nederland of Belgiƫ dit weekend, maar aangezien er veel winterstop is wordt dit lastig, iemand ideeen?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Ici c est Paris

Nee, de dinsdag na dit weekend zit ik bij de bekerwedtsrijd KVM-Anderlecht, misschien een optie?

georgesv

#7
foutje*

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Remco

Citaat van: Remco op dec 21, 2008, 04:21:07
Mijn trip in Spanje gaat verder met een aantal bekerwedstrijden

06-01 20:00 Atletico Madrid - Barcelona
07-01 21:00 Racing Santander - Valencia
08-01 21:00 Osasuna - Bilbao

Het weekend van 10-11 januari zit ik in de regio Valencia. Hoop in ieder geval Valencia - Villareal en Hercules - Alicante (stadsderby) te kunnen bezoeken. Helaas zijn de exacte speeldata nog niet bekend.
Definitieve programma:
06-01 20:00 Atletico Madrid - Barcelona (copa del Rey)
07-01 21:00 Racing Santander - Valencia (copa del Rey)
08-01 21:00 Osasuna - Bilbao (copa del Rey)
10-01 22:00 Valencia CF - Villareal CF (Primera Division)
11-01 ??:?? CD Castellon - Club Gimnastic de Tarragona (Segunda Division)

AthleticHolanda

Citaat van: Remco op jan 02, 2009, 17:21:25
Definitieve programma:
06-01 20:00 Atletico Madrid - Barcelona (copa del Rey)
07-01 21:00 Racing Santander - Valencia (copa del Rey)
08-01 21:00 Osasuna - Bilbao (copa del Rey)
10-01 22:00 Valencia CF - Villareal CF (Primera Division)
11-01 ??:?? CD Castellon - Club Gimnastic de Tarragona (Segunda Division)

Hoe ga je dat bereizen, een auto huren of per ov?

Kijk uit naar je foto's van Osasuna maar twijfel of er veel opkomst zal zijn aangezien de Copa toch niet zo heel erg leeft met de huidige opzet.

Han

#11
De plaatselijke trots El Gouna FC is na vier overwinningen doorgedrongen tot de laatste '16' in de Egyptian Cup. Er is sprake van drie 'voorronden' om door te kunnen dringen tot de laatste '32'. Dat is ook het moment waarop de clubs uit de hoogste divisie 'instromen' en per default-loting een uitwedstrijd spelen. Dat gegeven bleek teveel voor Etisalat ( Egyptian Telecom) dat haar mindere wist van El Gouna FC na penanties.

Op woensdag 7 januari 2009 speelt El Gouna FC in een voorstad van Cairo, Khattemeya, voor een plaats in de kwartfinales tegen de bedrijfsclub ENPPI dat momenteel derde staat in de Egyptische Premier League. Ik zal er bij zijn, insha'allah.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

AthleticHolanda

Citaat van: Denniz1974 op dec 24, 2008, 21:40:52
10/01 VVV Venlo - Racing Genk (oefenduel)

CiteerVVV - KRC Genk verplaatst
De oefenwedstrijd die voor zaterdag 10 januari om 18.00 uur in Stadion De Koel op het programma stond, wordt verplaatst naar KRC Genk. In verband met de weerberichten dat het ook de komende week behoorlijk blijft vriezen wordt deze wedstrijd nu op hetzelfde tijdstip gespeeld op het veld van KRC Genk. In tegenstelling tot VVV beschikt Genk wel over veldverwarming.

Oefenwedstrijd gratis
De oefenwedstrijd van zaterdag 10 januari tussen KRC Genk en VVV, die om 18.00 uur in Genk wordt gespeeld is gratis toegankelijk voor supporters en sponsors.

Geld terug
Supporters die reeds een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd kunnen vanaf maandag tegen inlevering van het kaartje hun geld terug krijgen. De administratie is geopend van ma t/m vr van 8.30-12.45 en van 13.30-17.00 uur.
Tijdens deze uren kunt u ook nog terecht bij de administratie voor de allerlaatste halve seizoenkaarten. Grijp nu uw kans, zodat u ook volgende seizoen verzekerd bent van een seizoenkaart van VVV.

Bron: VVV

Kan je VVV toch bezoeken tijdens een leuke wedstrijd ;-).

Denniz1974

Klopt helemaal. De wedstrijd wordt nu in Genk gespeeld (gratis toegang aldaar overigens), maar daar ben ik al eens geweest. Ik ga morgen op m'n werk een poging ondernemen om op vrijdag 16-01 niet om 18.30 uur klaar te zijn, maar om 16.45 uur ... dan moet het te doen zijn om Venlo voor 20.00 uur te bereiken voor de wedstrijd tegen RBC Roosendaal ...

Als back-up hou ik de wedstrijd tegen FC Dordrecht in het vizier ...