Week 6 / 02 - 08 feb 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 17, 2008, 22:52:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Als het tickets kopen goed gaat:

06-02-09: Alemannia Aachen - Hansa Rostock

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op dec 17, 2008, 22:52:14
Als het tickets kopen goed gaat:

06-02-09: Alemannia Aachen - Hansa Rostock
Ik ga daar ook heen denk ik. Of we moeten eerder vertrekken voor de Sheffield Derby.

wekke

#2
07/02 Bayer 04 Leverkussen - Stuttgart

Wouter

03/02 Ajax Amsterdam-Heracles Almelo
04/02 AZ Alkmaar-Roda JC
06/02 Alemannia Aachen-Hansa Rostock of Fortuna Düsseldorf-Stuttgarter Kickers
07/02 KV Oostende-K Lierse SK
08/02 KV Turnhout-KVC Willebroek-Meerhof(onder voorbehoud)
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Denniz1974

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 20:48:11
03/02 Ajax Amsterdam-Heracles Almelo
04/02 AZ Alkmaar-Roda JC
06/02 Alemannia Aachen-Hansa Rostock of Fortuna Düsseldorf-Stuttgarter Kickers
07/02 KV Oostende-K Lierse SK
08/02 KV Turnhout-KVC Willebroek-Meerhof(onder voorbehoud)

Fikse plannen Wouter !!

Wouter

Citaat van: Denniz1974 op jan 14, 2009, 21:40:48
Fikse plannen Wouter !!

Idd :) wij staan aan het begin van onze Groundhoppingcarriere en willen er stevig in vliegen!
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Wouter

Citaat van: Denniz1974 op jan 14, 2009, 22:02:54
Wat is je doelstelling ?  Zo snel mogelijk zoveel mogelijk zien of juist doelgericht bepaalde clubs en stadions bezoeken ?

Toch voornamelijk doelgericht clubs en stadions bezoeken. Het is in december begonnen met Alemannia Aachen, een club die we al langer is wilden bezoeken met het prachtige Tivoli. Nu binnenkort Ajax, een club waar ik al een zwak voor heb sinds ik 7jaar ben. Verder gaan we in maart ook naar Eintracht Frankfurt, die stonden ook al een tijdje op ons verlanglijstje. RC Lens staat ook nog op het programma.
Maar begin februari hebben wij een week vakantie na onze examens en dat is dus een uitstekende gelegenheid om (veel) wedstrijden mee te pikken.
Uiteindelijk zijn wij trouwe Liersesupporters en zullen wij dan ook ongeveer alle wedstrijden van onze club volgen, dat heeft de prioriteit. Zeker nu het zo goed gaat:)!

Heb jij nog tips die zeker de moeite waard zijn in Nederland, Duitsland, Frankrijk,...
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:16:55
Toch voornamelijk doelgericht clubs en stadions bezoeken. Het is in december begonnen met Alemannia Aachen, een club die we al langer is wilden bezoeken met het prachtige Tivoli. Nu binnenkort Ajax, een club waar ik al een zwak voor heb sinds ik 7jaar ben. Verder gaan we in maart ook naar Eintracht Frankfurt, die stonden ook al een tijdje op ons verlanglijstje. RC Lens staat ook nog op het programma.
Maar begin februari hebben wij een week vakantie na onze examens en dat is dus een uitstekende gelegenheid om (veel) wedstrijden mee te pikken.
Uiteindelijk zijn wij trouwe Liersesupporters en zullen wij dan ook ongeveer alle wedstrijden van onze club volgen, dat heeft de prioriteit. Zeker nu het zo goed gaat:)!

Heb jij nog tips die zeker de moeite waard zijn in Nederland, Duitsland, Frankrijk,...

Utrecht!

Wouter

Citaat van: Ici c est Paris op jan 14, 2009, 22:27:47
Utrecht!

Voor 4 februari hebben we nog getwijfeld tussen AZ en Utrecht, ondertussen hebben we al kaarten voor AZ...
De aanwezigheid van Dembele, Martens, Pocognoli en Swerts maakt een bezoekje aan AZ wel extra interessant voor ons Belgen op dit moment:).
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:34:21
Voor 4 februari hebben we nog getwijfeld tussen AZ en Utrecht, ondertussen hebben we al kaarten voor AZ...
De aanwezigheid van Dembele, Martens, Pocognoli en Swerts maakt een bezoekje aan AZ wel extra interessant voor ons Belgen op dit moment:).

Wij hebben Hans Somers en Tom Caluwé!

Wouter

Citaat van: Ici c est Paris op jan 14, 2009, 22:37:18
Wij hebben Hans Somers en Tom Caluwé!

Ja weet ik, Hans is nog een ex-Liersespeler, maar hij speelt toch nauwelijks bij Utrecht he? Caluwé is ook wel goeie speler.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

wekke

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:44:29
Ja weet ik, Hans is nog een ex-Liersespeler, maar hij speelt toch nauwelijks bij Utrecht he? Caluwé is ook wel goeie speler.

Toevallig een mede Lierse-supporter? :p

Wouter

Citaat van: Denniz1974 op jan 14, 2009, 22:49:39
Tips heb ik zeker ... ga niet naar ajax, zonde van de tijd. Op 3 februari zijn genoeg andere clubs die meer de moeite waard zijn zoals Vitesse - Heerenveen en (dichter bij huis voor jullie) Willem II - FC Volendam.

Zelf heb ik niet echt een plan gehad hoe ik het allemaal aan wilde pakken toen ik lange tijd geleden begon met groundhoppen. Eigenlijk meer zomaar wat clubs bezocht die me qua naam wel aanspraken zoals Club Brugge en Schalke 04. Daarna werd het van kwaad tot erger. Momenteel sta ik op een splitsing. In Nederland sta ik op het punt om de boel te voltooien; alle stadions bezocht inclusief wedstrijd. Nu de vraag wat nu verder te doen. Hierover ben ik regelmatig diep in gedachten.

Het zal toch Ajax worden die dag, tickets zijn al besteld en we zijn van plan om die dag Amsterdam te bezoeken, Ajax-Heracles bijwonen en in Amsterdam overnachten. De dag daarna rijden we dan ´s avonds verder naar Alkmaar voor de wedstrijd AZ-Roda.

De Nederlandse clubs hier dichter in de buurt (Willem II, Nac, Roda,...) zullen zeker ook nog aan de beurt komen. Tips voor leuke clubs en stadions in jullie Jupilerleague? Want daarvan zijn er ook verschillende zeer dichtbij.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Wouter

Citaat van: wekke op jan 14, 2009, 22:52:50
Toevallig een mede Lierse-supporter? :p

Zeker:)! Leuk om er hier tegen te komen! Ik heb je verlanglijstje gezien en daar zitten verschillende clubs bij die ik ook wel is wil bezoeken.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:44:29
Ja weet ik, Hans is nog een ex-Liersespeler, maar hij speelt toch nauwelijks bij Utrecht he? Caluwé is ook wel goeie speler.

Hans had de pech dat de trainer het niet in hem zag zitten. Maar die trainer is nu inmiddels weg.