Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

georgesv

ik was er ooit jaren geleden op een matchloze dag,
na het zien van deze foto's ga ik nog es teruggaan tijdens een match ook

3434

Een tribune om jaloers op te zijn!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Een uniek stadion uitgekozen voor je 200e!

HRM1880

Die stoeltjes moeten die een bepaald woord of motief vormen? Of zijn die daar gewoon lukraak neergesmeten?

Niels_Zitterd

Ik ben blij dat ik het stadion nog voor de verbouwing heb bezocht.
Al moet ik zeggen dat ik die foto, met de goed brandende barbecue, wel echt een schitterende foto vind.

rwdm

Hallo "Breda"
Heb echt enorm genoten van jouw verslagen! Schitterend!
Leuk om te horen dat iemand het zelfde virus als mij heeft!
10/10!

Niels_Zitterd

Geweldig verslag Breda!

georgesv

mooi verslag en dito foto's! jammer dat er geen ploeg van de KBVB speelt. Is Balgeroeke daar niet in de buurt of speelden die ook niet op dat veld vroeger?

Terranova

Ge-wel-dig. Heb je post wel 10x teruggescrolled om alle foto's nogmaals te bekijken. Wat een cult terrein.
Ze hadden eigenlijk zo'n treinstel moeten ombouwen tot kleedkamer.

Flandria

Citaat van: Breda op feb 19, 2013, 17:12:06
Voor zover ik begreep is het veld, dat er intussen meer dan 40 jaar ligt, nooit door een reguliere KBVB-ploeg gebruikt. Zou ook nog lastig genoeg worden i.v.m. het ontbreken van neutrale zone en toeschouwersruimte. Balgerhoeke is toch ook Eeklo (en geen Maldegem)?

Prachtige reeks foto's Breda.
Balgerhoeke inderdaad deel van Eeklo. Het is geen gemeente op zich maar een wijk (niet veel meer dan 1 lange straat eigenlijk) die zowat tussen Eeklo en Adegem gelegen is. De plaatselijke club , Excelsior Balgerhoeke speelt sinds mensenheugnis in 3de of 4de provinciale denk ik. 

georgesv

Citaat van: Breda op feb 19, 2013, 17:12:06
Voor zover ik begreep is het veld, dat er intussen meer dan 40 jaar ligt, nooit door een reguliere KBVB-ploeg gebruikt. Zou ook nog lastig genoeg worden i.v.m. het ontbreken van neutrale zone en toeschouwersruimte. Balgerhoeke is toch ook Eeklo (en geen Maldegem)?

heb ooit deze foto gezien van Balgerhoeke, deed er me aan denken daarmee
zie http://www.groundhopping.be/beelden/okk.jpg

Flandria

Citaat van: georgesv op feb 19, 2013, 20:11:43
heb ooit deze foto gezien van Balgerhoeke, deed er me aan denken daarmee
zie http://www.groundhopping.be/beelden/okk.jpg

Aha, bij mijn weten staat er geen trein naast het terrein van Balgerhoeke maar dat is waarschijnlijk de toeristische trein die nu en dan van Eeklo naar Maldegem spoort. En die spoorweg loopt inderdaad net naast het het terrein van Excelsior

Joost

Nog kunnen achterhalen waardoor de ineenstorting van Solieres werd veroorzaakt?

Joost

Citaat van: Breda op mei 10, 2013, 12:20:43
Nee, want Solières ligt in een andere provincie (Luik) en meer dan 100 km van Solre-sur-Sambre vandaan ;) !

Oeps :)