Jehoentelaar (Facebook)

Gestart door Jehoentelaar, jun 15, 2015, 17:24:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Over de eerste elftallen kan ik er nog wel inkomen. Als ze in een zelfde ground spelen. Maar het geval van Utrecht II vind ik dat een van beide grounds, waar ze het meeste spelen het beste is. Als thuisground. Verschillende clubs hebben natuurlijk ook in verschillende grounds gespeeld over de tijd.

Nort

Citaat van: spons op feb 08, 2017, 11:51:10
Bij 2e elftallen zoals bijvoorbeeld Jong Almere en Jong Volendam die in het stadion spelen kan ik me dat nog voorstellen maar bij bijvoorbeeld AC Milan en Internazionale en Lazio en AS Roma vind ik dat anders.

Jong Utrecht bijvoorbeeld speelt afwisselend in het stadion en bij IJsselmeervogels. Die vink ik pas als ik ze op beide locaties een keer heb zien spelen
Dan heb je Jong PSV pas gevinckt als je zowel op de Herdgang, Philips Stadion als het Jan Louwers Stadion hebt gezien...

Bier und Bratwurst

En Jong Twente bij het trainingscomplex in Hengelo en in De Grolsch Veste
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: spons op feb 08, 2017, 11:51:10
Bij 2e elftallen zoals bijvoorbeeld Jong Almere en Jong Volendam die in het stadion spelen kan ik me dat nog voorstellen maar bij bijvoorbeeld AC Milan en Internazionale en Lazio en AS Roma vind ik dat anders.

Jong Utrecht bijvoorbeeld speelt afwisselend in het stadion en bij IJsselmeervogels. Die vink ik pas als ik ze op beide locaties een keer heb zien spelen

Ik tel eigenlijk alleen stadions en eerste teams. Het Jan Breydel Stadion heb ik alleen gezien met een wedstrijd van Club Brugge dus ik wil nog wel een keer naar Cercle maar ik tel het wel als bezocht stadion.

Verder vind ik het belangrijk om een stadion te zien terwijl de thuisclub daar speelt. Bij bijvoorbeeld KSV Horn (Limburgse 4e klasser) ben ik op het terrein geweest tijdens een beslissingsduel. Achter het terrein staat een vinckje, achter de club nog niet.

Jehoentelaar

Ik vinck enkel op eerste teams van clubs met als toevoeging de beloftenteams die in het divisievoetbal zijn geparkeerd. Als er meerdere teams op hetzelfde veld spelen is dat natuurlijk niet heel leuk, maar dat gebeurt zo zelden dat ik ze liever wel bezoek om de verzameling compleet te krijgen dan dat ik ze om die reden oversla. En het zijn er maar een paar, dus ach...
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 08, 2017, 13:00:50
En Jong Twente bij het trainingscomplex in Hengelo en in De Grolsch Veste

Jong Twente speelt toch alle wedstrijden op het trainingscomplex ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400


Olav

Ik tel het per team. Een thuiswedstrijd van Inter is een hele andere beleving dan die van AC Milan.
Jong Utrecht in de Galgenwaard is ook een ander verhaal dan het eerste.

Jehoentelaar

41/92 (11/18) Heracles Almelo

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

vv Zuidhorn - vv Aduard 2000

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Een bizarre wedstrijd op kunstgras werd mijn tweede meest doelpuntrijke vinck ooit.

NEC Delfzijl - vv Klazienaveen 5-4 (3-2)

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Clubjubileum. Prachtig weer. Bier. Braadworst. Sfeeracties. Riante overwinning. Handhaving in de 3.Liga. Een mooiere voetbaldag is voor mij haast onvoorstelbaar. Niemals, niemals vierte Liga!

SC Preußen Münster - FSV Zwickau 5:1 (4:0)

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

ZFC Zuidlaren - vv Nieuw Roden 4-1

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

De uitgangssituatie voor we het nieuwe seizoen aanvangen. In de zomermaanden ligt de focus op het buitenland, maar vanaf september gaat het inkleuren van het onderstaande schema weer verder. Hopelijk met iets meer zondagwedstrijden dan de afgelopen jaren...

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

Zowel GVVV als DOVO nog niet bezocht, schand! ;-)
73 grounds in 14 verschillende landen