Week 41: ma 5 oktober t/m zo 11 oktober

Gestart door wekke, sep 22, 2009, 20:14:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Is het erger dan pakweg een paar maanden geleden? Op zaterdag mid/avond zal het toch wel meevallen??
Anders rijd ik dwars door Eindhoven heen, via de Aalsterweg desnoods.

Maar inderdaad, het langsgaan bij clubs die vroeger betaald voetbal hebben gespeeld is inderdaad de reden. Zonder haast overigens; voor Be Quick Groningen wacht ik wel totdat ze tegen een aansprekende tegenstander uit het westen spelen in de topklasse (als ze het halen) en Vlissingen ga ik een keer combineren met een wedstrijdje in West Vlaanderen en familiebezoek in Zeeland als ze weer hoofdklasse spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

11-10: Esperanza Neerpelt-Patro Eisden.
Het zal niet makkelijk worden daar, ben wel benieuwd naar de nieuwe tribune die ze er hebben neergepoot.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Ici c est Paris

Kan jij me uitleggen waar het prachtige voorvoegsel Esperanza vandaan komt?

3434

Ik quote even van hun website:

"Men koos voor de naam "ESPERANZA"- een naam die wijst op de hoop die de stichters koesterden: Neerpelt weer een club met faam te geven. Of er een verband of sentimentele band met het vroegere "Speranza"is laten we in het midden. Al snel kreeg men een akkoord om terug aan de Boseindstraat te gaan spelen. het oude plein van Traplust was nog intact. De nieuwe huurprijs bedroeg nu 420-BEF per jaar. Bij de Belgische Bond werd opnieuw aanvraag gedaan voor een stamnummer. In augustus 1937 kreeg men stamnummer 2529 toebedeeld"  Zo heb ik zelf weer wat bijgeleerd!


Momenteel hebben ze 0/18 dus kunnen ze alle hoop wel gebruiken denk ik.
Het is een heel sympathieke club in het noorden van Belgisch Limburg. Vanaf dit seizoen staat er een nieuwe staantribune heb ik vernomen.

Ik wens ze het allerbeste toe zolang wij morgen maar de 3punten meekrijgen. Al vrees ik daar eerlijk gezegd voor.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Vaig

Net terug van FC Antwerp-KVSK United. Woow, wat een geweldig stadion. De Bosuil heeft grote indruk op me gemaakt. Ik was er helaas pas 10 minuten voor de aftrap en moest na de pot ook weer meteen weg. Kom hier graag nog eens terug, als ik wat meer tijd vooraf heb, om een rondje te doen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

3434

Helaas kwam mijn voorgevoel uit. Na een 0/18 pakt Neerpelt zijn eerste punten tegen ons. Maar liefst 4-0.Het g   aat een zéér lang seizoen worden (weeral).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: wekke op sep 22, 2009, 20:14:26
11/10 Dender-Turnhout (onder voorbehoud)

Vervangen door Oosterzonen-Londerzeel in vierde klasse.