Week 49: maandag 30 november t/m zondag 6 december

Gestart door wekke, okt 28, 2009, 19:41:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: wekke op okt 28, 2009, 19:41:20
30/11 iets in de eerste divisie
04/12 Lierse-Eupen
05/12 U17 Westerlo-U17 STVV + avondmatch in Belgie


Er komen twee revisits bij:
30/11 Fortuna-MVV
06/12 Utrecht-Ajax

2 beladen wedstrijden die me vorig seizoen uitstekend bevielen.

Niels_Zitterd


30-11 Fortuna Sittard - MVV
03-12 PSV - Sparta Praag
04-12 FC Dordrecht - Fortuna Sittard

Lek11

#17
30-11 HFC Haarlem - FC Zwolle

Hielke

03/12 Sporting Lissabon - sc Heerenveen
06/12 Heracles Almelo - sc Heerenveen

Op 5 december kom ik 's avonds vanuit het Iberisch gebied in Nederland aan. Het tegenovergestelde Sinterklaasprincipe dus.

3434

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Lek11

Citaat van: Lek11 op nov 25, 2009, 19:37:59
30-11 HFC Haarlem - FC Zwolle

Toch maar niet vanavond. Haarlem komt 8 december aan de beurt tijdens de benefietwedstrijden.

wekke

30/11 Fortuna-MVV
gaat niet door wegens andere verplichtingen

Bossche Bol

Ik wilde vanavond naar Apeldoorn rijden, maar dat gaat niet meer lukken, want te laat thuis.
Wordt nu TOP-FC Omniworld.

4-12 FC Den Bosch-Telstar
5-12 VfL Osnabrück-Wacker Burghausen
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

FSC_87

Fortuna Sittard - MVV was, voor mij als Fortunees, ook een schitterende wedstrijd. Heb er echt van genoten gisteren en ben op dit moment nog heerlijk na aan het genieten.

hgrm

Hoe is het nu eigenlijk gesteld met de financiële situatie van Fortuna? Is er een duurzaam sluitende begroting of begint de ellende binnen korte of lange termijn weer van voren af aan?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FSC_87

Momenteel heeft men inderdaad een sluitende begroting. Deze begroting is echter nog niet hoog, maar de doelstelling is dan ook niet degraderen. Deze begroting zal vervolgens langzaam moeten groeien. Momenteel zit Fortuna nog in categorie 1 van de KNVB. Men hoopt bij het volgende toetsmoment (einde van het seizoen dacht ik) te stijgen naar categorie 2.

Wat betreft het aantal sponsoren en seizoenskaarten: Deze zijn beide verdubbeld ten opzichte van afgelopen seizoen. Fortuna leeft dus weer binnen Sittard. Ook het stadion wordt vanaf het einde van dit seizoen afgebouwd. Hierin komen o.a. een XL supermarkt en meerdere sportgerelateerde winkels. Ook wordt er een sportzone bij het stadion gebouwd, waarin de nationale trainingscentra komen van diverse sporten.

Joost

Citaat van: FSC_87 op dec 01, 2009, 10:07:41
Momenteel heeft men inderdaad een sluitende begroting. Deze begroting is echter nog niet hoog, maar de doelstelling is dan ook niet degraderen. Deze begroting zal vervolgens langzaam moeten groeien. Momenteel zit Fortuna nog in categorie 1 van de KNVB. Men hoopt bij het volgende toetsmoment (einde van het seizoen dacht ik) te stijgen naar categorie 2.

Wat betreft het aantal sponsoren en seizoenskaarten: Deze zijn beide verdubbeld ten opzichte van afgelopen seizoen. Fortuna leeft dus weer binnen Sittard. Ook het stadion wordt vanaf het einde van dit seizoen afgebouwd. Hierin komen o.a. een XL supermarkt en meerdere sportgerelateerde winkels. Ook wordt er een sportzone bij het stadion gebouwd, waarin de nationale trainingscentra komen van diverse sporten.
Correctie, dat willen jullie graag. Zijn er al nationale trainingscentra zeker?

FSC_87

Zo ver als ik weet zouden er trainingscentra komen van de volgende sporten: wielrennen, handbal, atletiek en triathlon. Of deze ook al echt definitief getekend hebben weet ik niet.

Joost

Citaat van: FSC_87 op dec 01, 2009, 11:07:08
Zo ver als ik weet zouden er trainingscentra komen van de volgende sporten: wielrennen, handbal, atletiek en triathlon. Of deze ook al echt definitief getekend hebben weet ik niet.
Zit handbal niet in Geleen?

Zou het ook wel positief vinden als de gemeente er een nieuwe ijshal neerzet. Hoewel sfeervol is Glanerbrook toch ook echt aan haar laatste jaren bezig.

Laurens Jobse

4/12 NAC - Sparta
5/12 Beveren - Tienen (o.v.b.)