Week 43: 21 oktober t/m 27 oktober

Gestart door Tribuneklanten, sep 30, 2019, 10:33:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Olav

Citaat van: Nort op okt 15, 2019, 23:21:15
Met 'dank' aan al die ultra's die her en der in Nederland als held gezien worden...

De meningen zullen erover verschillen, maar de ultras en voetbalcultuur in Polen is in mijn ogen wel een van de uniekere in Europa. Geen 'gemaakte' sfeer, maar puur fanatisme, het is echt een lifestyle vanuit het hart.

jdebruin96

Citaat van: Olav op okt 15, 2019, 22:41:17
Bizar hè.
Die clubcardverplichting is gelukkig voor toeristen niet zo strict daar. Voornamelijk gewoon paspoort laten zien als buitenlander. Dan kom je bij elke Ekstraklasa club wel aan kaarten.  Inderdaad wel lange wachtrijen, dus goede tip!

3e weken geleden heb ik Gornik Zabrze - Lech Poznan en Wisla Krakow - Cracovia bezocht. Voor beide tickets gewoon online kaartjes gekocht. Alleen m'n bsn nummer moest ik opgeven. Zelfs voor de derby was dit voldoende! Maar goed dat ik het niet ter plaatste hoefde te regelen want 2 weken voor de wedstrijd was het al stijf uitverkocht!

Lukasz

Citaat van: Olav op okt 15, 2019, 22:41:17
Bizar hè.
Die clubcardverplichting is gelukkig voor toeristen niet zo strict daar. Voornamelijk gewoon paspoort laten zien als buitenlander. Dan kom je bij elke Ekstraklasa club wel aan kaarten.  Inderdaad wel lange wachtrijen, dus goede tip!
Klopt inderdaad, eigenlijk maken ze bij vrijwel geen club een fysieke clubcard aan, maar word je gewoon geregistreerd in het systeem. Omdat ik een Pools BSN heb kan ik dit op afstand doen, voor toeristen geven sommige clubs die optie via de mail (bij Wisla kan dat bijvoorbeeld), maar bij de meeste clubs zul je voor de wedstrijd even langs het loket moeten. Overigens geeft het geen problemen bij andere clubs als je ook bij een andere club geregistreerd staat, bij Wisla werd ook totaal niet moeilijk gedaan dat ik al bij Cracovia geregistreerd stond bijvoorbeeld (als ze dat überhaupt al konden zien).

Tribuneklanten

Aankomend weekend kan ik de volledige planning maken.
We hebben een Nederlands contactpersoon die ons van kaarten voorziet voor Legia waardoor we zelf niet voor kaarten langs het stadion hoeven.

JoeySpiegelaar

21-10 SV Meppen - Viktoria Köln

Bier und Bratwurst

25-10-2019 FC Twente - FC Emmen 20.00u
Het ene stadion is het andere niet!

Robin

23/10 Ajax - Chelsea
26/10 Hibernian - Ross County
27/10 Ajax - Feyenoord

MichielB

21/10 NAC - De Graafschap
24/10 PSV - LASK Linz
26/10 Vitesse - ADO Den Haag
27/10 PSV - AZ

watergatehopper


25/10 Viktoria Koln - 1 FC Magdeburg
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

maikelll043

24/10  Eintracht Frankfurt - Standard de Liege
25/10  NEC Nijmegen - MVV Maastricht
26/10  RWDM - URSL Visé
27/10  Club Brugge - Standard de Liege

FCT1980

Citaat van: maikelll043 op okt 20, 2019, 17:22:04
24/10  Eintracht Frankfurt - Standard de Liege
25/10  NEC Nijmegen - MVV Maastricht
26/10  RWDM - URSL Visé
27/10  Club Brugge - Standard de Liege

Zit je dan twee keer in het uitvak bij Luik?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hunebed on tour

Citaat van: Jehoentelaar op okt 21, 2019, 10:32:30
26/10 HZVV - ACV

Jammer dat ze alweer een jaar of 7 op het nieuwe complex spelen.
Het oude had toch iets meer charme. Zelf ook nog een aantal jaren daar gevoetbald.


syntric

#44
23/10: Genk - Liverpool
25/10: Antwerp - Beerschot (reserven)
26/10: Papendrecht - Sliedrecht + Antwerp - Kortrijk
27/10: RC Bergues - Grand Calais Pascal (Coupe de France)
Groundhopper for life :-)