Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

hgrm

De wedstrijd in de regio die er voor mij uitspringt is HHC-Excelsior Maassluis (2eD). Verder is Genemuiden-Excelsior'31 (HK) een aardige.
In de beker is DOS'37 - Vroomshoopse Boys een streekderby tussen twee ploegen die op redelijk niveau spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

Citaat van: Nort op sep 12, 2018, 15:28:22
Gezien de kans aanwezig is dat ADO - PSV afgelast gaat worden, ben ik op zoek naar een leuk potje voor zaterdag in de omgeving Zwolle - Ter Apel. Zelf zag ik dat Klazienaveen een leuk terrein heeft, maar die spelen op veld 2 helaas. 

Mocht iemand tips hebben, graag!
DZOH (za 2e klasse) - VV Emmen (zo 1e klasse), Emmense (stads)derby in de Districtbeker.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra

Citaat van: Ruttos op sep 12, 2018, 14:36:21
Beste allen,

Ik ben opzoek naar iemand die twee mensen mee kan nemen richting Fortuna Dusseldorf tegen TSG Hoffenheim komende zaterdag! Door persoonlijke omstandigheden kunnen we onverwachts geen auto meer mee en de kaarten zijn al gekocht.

Graag hoor ik van jullie.

Groet,

Rutger
Openbaar vervoer is geen optie?

Nort

Bedankt voor de suggesties. Het wordt DZOH - Emmen of DOS'37 - Vroomshoopse Boys, gezien de uitslagen en het sportpark lijkt me de dat de leukste van de 2e.

@FC_Emmen: Enig idee of deze wedstrijd leeft onder de club en hoeveel bezoekers er ongeveer op af kunnen komen?

FC_Emmen

Citaat van: Nort op sep 12, 2018, 15:57:59

@FC_Emmen: Enig idee of deze wedstrijd leeft onder de club en hoeveel bezoekers er ongeveer op af kunnen komen?
Ik zou niet rekenen op een gekkenhuis. Als je bij beide nog niet geweest bent zou ik voor DOS '37 gaan en DZOH tegen 1 van de (echte) rivalen bezoeken (Klazienaveen of Drenthina).
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: FC_Emmen op sep 12, 2018, 16:04:25
Ik zou niet rekenen op een gekkenhuis. Als je bij beide nog niet geweest bent zou ik voor DOS '37 gaan en DZOH tegen 1 van de (echte) rivalen bezoeken (Klazienaveen of Drenthina).
Bedankt dan wordt het DOS'37 onder voorbehoud. Zeg nooit nooit, maar DZOH is voor mij wel een stukje rijden en zo speciaal is het complex nu ook weer niet. Toevallig moet ik aankomende zaterdag in Ter Apel zijn, vandaar.

Joost

Citaat van: Nort op sep 12, 2018, 16:28:38
Bedankt dan wordt het DOS'37 onder voorbehoud. Zeg nooit nooit, maar DZOH is voor mij wel een stukje rijden en zo speciaal is het complex nu ook weer niet. Toevallig moet ik aankomende zaterdag in Ter Apel zijn, vandaar.
Is Meppen v Unterhaching geen leukere dan?

Nort

Citaat van: Joost op sep 12, 2018, 16:31:44
Is Meppen v Unterhaching geen leukere dan?
Daar ben ik in augustus nog geweest :)

hgrm

Citaat van: Joost op sep 12, 2018, 16:31:44
Is Meppen v Unterhaching geen leukere dan?

Als we gaan 'valsspelen' met Duitse wedstrijden, dan weet ik er ook nog wel één: Jeddeloh - Oldenburg. Streekderby in een Duitse veenkolonie.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Citaat van: hgrm op sep 12, 2018, 16:50:15
Als we gaan 'valsspelen' met Duitse wedstrijden, dan weet ik er ook nog wel één: Jeddeloh - Oldenburg. Streekderby in een Duitse veenkolonie.
Dat ligt wel erg ver uit de richting en dat terrein van Jeddeloh stelt ook weinig voor..

MichielB

Iemand ervaring met het kopen van tickets bij Inter?
Ik wil namelijk in december naar Inter - Udinese en ik vraag me af hoe ik het beste aan tickets kom.

Hugo

Online via de clubwebsite. Lijkt mij geen wedstrijd die (snel) uitverkoopt.

Wat je kan doen is nu een account aanmaken en volgen hoe  de kaartverkoop verloopt voor de komende thuiswedstrijden van Inter (start verkoop, beschikbare vakken, prijzen etc.)

Succes en ik ben benieuwd naar je verslag hier op het forum van je trip.

Bier und Bratwurst

Citaat van: MichielB op sep 14, 2018, 08:20:46
Iemand ervaring met het kopen van tickets bij Inter?
Ik wil namelijk in december naar Inter - Udinese en ik vraag me af hoe ik het beste aan tickets kom.

Kassa
Het ene stadion is het andere niet!

headout

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 14, 2018, 17:32:26
Kassa
Lijkt me ook het meest eenvoudige. Inter verkoopt zelden uit...
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Nickky

Ik zou wellicht 20 oktober naar Huddersfield -Liverpool willen, maar het wordt  me totaal niet duidelijk of er nog kaarten zijn. Het lijkt uit verkocht, maar dat zie ik dus nergens staan. Toch lijken de kaarten al in de GS te zijn gegaan.  Zie ik iets over het hoofd ?