FC Bleid-Molenbeek & BX Brussels

Gestart door Breda, sep 03, 2012, 00:46:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Mijn licht eens opgestoken bij één van de supporters. Blijkbaar is het nog niet zeker forfait, de bond beslist daar later over. Er was een overeenkomst met US Rebecquoise om de wedstrijd daar te spelen, maar de dag voor de wedstrijd besliste de plaatselijke burgemeester dat de wedstrijd dan toch niet mocht doorgaan. Nu dus afwachten wat de bond beslist.
Vanaf dit weekend, voor de derby tegen Union, zou het de bedoeling zijn om op de Klein Heizel te gaan spelen. Dat is een stadion in de schaduw van het Koning Boudewijnstadion, waar bijvoorbeeld ook de nationale rugby-ploegen spelen.

Joost

Er zijn slechts 5 weekenden waarin zowel Et. Bruxelles en Bleid-Molenbeek beide thuisspelen;

18 november
2 december
3 februari
14 april
28 april

Laatste speelronde voor beide teams is 5 mei. Ik dacht dat alleen in de laatste speelronde alle duels tegelijkertijd gespeeld moeten worden dus dat is geen probleem.

HRM1880

Citaat van: Joost op sep 11, 2012, 11:45:13
Er zijn slechts 5 weekenden waarin zowel Et. Bruxelles en Bleid-Molenbeek beide thuisspelen;

18 november
2 december
3 februari
14 april
28 april

Laatste speelronde voor beide teams is 5 mei. Ik dacht dat alleen in de laatste speelronde alle duels tegelijkertijd gespeeld moeten worden dus dat is geen probleem.
Normaal gezien de twee laatste speelrondes van het kampioenschap en elke laatste speelronde van een periode.

voetbalfan

Dan zou het nog mogelijk zijn, indien het geen risico wedstrijden zijn, uit te wijken naar een ander stadion. Ik weet wel niet of ze buiten La Louvière nog risico wedstrijden spelen. Misschien Union maar dat zou me verbazen en Patro Eisden maar die konden in het verleden en zelfs in het heden nog spelen in stadions zonder afscheidings, zelfs voor zogenaamde risico wedstrijd zoals bv. Oosterzonen - Patro.

3434

Klopt. Patro is ook helemaal geen risico (vaak opgeblazen door de lokale media) waardoor er andere clubs de boel komen verzieken. Zo hebben bv in de buurt van Luik (Hoei, Grivigneé) al een hoop Standardfans op ons dak gehad. In de buurt van Brussel met Anderlecht. En ga zo maar door.

Bleid zal de match tegen La Lou trouwens inhalen, ik vind dit toch maar raar? Als ge zelf geen terrein kunt regelen is dat toch uw fout.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op sep 12, 2012, 23:00:43
Klopt. Patro is ook helemaal geen risico (vaak opgeblazen door de lokale media) waardoor er andere clubs de boel komen verzieken. Zo hebben bv in de buurt van Luik (Hoei, Grivigneé) al een hoop Standardfans op ons dak gehad. In de buurt van Brussel met Anderlecht. En ga zo maar door.

Bleid zal de match tegen La Lou trouwens inhalen, ik vind dit toch maar raar? Als ge zelf geen terrein kunt regelen is dat toch uw fout.
In dit geval niet. Het duel is verboden doordat de supporters van La Lou zich hebben misdragen tegen Hoei. Als je jouw redenatie volgt dan kunnen hooligans resultaten beinvloeden en daar moeten we niet naartoe. Ik zou eerder zeggen dat Bleid deze pot met 5-0 zou mooeten winnen.

cafebac

Wellicht beter voor Bleid dat de wedstrijden gewoon verboden worden, bij Bocholt gisteren met 7-0 verloren!
La Lou 6-0 gewonnen. Zo zijn ze met een forfait toch beter af haha.

3434

#22
Citaat van: Joost op sep 13, 2012, 01:34:33
In dit geval niet. Het duel is verboden doordat de supporters van La Lou zich hebben misdragen tegen Hoei. Als je jouw redenatie volgt dan kunnen hooligans resultaten beinvloeden en daar moeten we niet naartoe. Ik zou eerder zeggen dat Bleid deze pot met 5-0 zou mooeten winnen.

Vorig jaar was er het bekerduel Hasselt-Antwerp. Doordat er te weinig politie beschikbaar was (Pukkelpop) voor deze risicomatch gaf Hasselt uiteindelijk forfait en lag het uit de beker.  Dan is het toch ook door de risicosupps dat het niet kan doorgaan en in dit geval lag de thuisploeg wel uit de beker.. Dus bepalen de 'hooligans' hier de score?

Ik vind dat Bleid gewoon organisatorisch te kort schiet. Kalender is allang bekend, zorg voor een oplossing. Als Bocholt La Louviere kan ontvangen, dan iedereen.


Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op sep 13, 2012, 11:33:56
Vorig jaar was er het bekerduel Hasselt-Antwerp. Doordat er te weinig politie beschikbaar was (Pukkelpop) voor deze risicomatch gaf Hasselt uiteindelijk forfait en lag het uit de beker.  Dan is het toch ook door de risicosupps dat het niet kan doorgaan en in dit geval lag de thuisploeg wel uit de beker.. Dus bepalen de 'hooligans' hier de score?

Ik vind dat Bleid gewoon organisatorisch te kort schiet. Kalender is allang bekend, zorg voor een oplossing. Als Bocholt La Louviere kan ontvangen, dan iedereen.

Dat is niet helemaal waar. De wedstrijd werd officieel afgelast omdat het stadion van Hasselt niet aan de eisen voldeed.
Maar je hebt gelijk dat uiteindelijk de grote stroom verwachte Antwerpsupporters de reden was.

HRM1880

Citaat van: Joost op sep 13, 2012, 11:46:33
Dat is niet helemaal waar. De wedstrijd werd officieel afgelast omdat het stadion van Hasselt niet aan de eisen voldeed.
Maar je hebt gelijk dat uiteindelijk de grote stroom verwachte Antwerpsupporters de reden was.
Ook niet waar, is enkel de voorzitter die beslist heeft dat de match niet kon doorgaan. Al de rest van de club wou de wedstrijd wel spelen. Ben er vorige maand geweest en Antwerp ontvangen had daar echt gemakkelijk mogelijk geweest. Wij komen in tweede klasse in stadions die schandaliger zijn.

Bier und Bratwurst

Waarom schrappen ze de naam Bleid niet.Als ze toch in Brussel gaan voetballen hoort die naam er niet meer bij!Geen kip uit Bleid gaat daar kijken. En als de club Molenbeek wil heten moeten ze er ook gaan voetballen en niet op de Heizel. Is de Sippelberg niet wat? Is wel geen grote lokatie,maar zo'n gemaakte club krijgt toch niet veel supporters denk ik.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Breda op sep 14, 2012, 23:06:26
Het antwoord op al die vragen vind je in de openingspost van dit topic. FC Bleid-Molenbeek is op dit moment gevangen in een web van onmogelijkheden, deels gecreëerd door de mensen die aan de wieg van het project staan.

Sorry,terwijl je dit tikt was ik het openingstopic aan het lezen. Niet scherp dus van mij. Maar de naam Bleid moet niet kunnen vind ik.
Het ene stadion is het andere niet!

3434

Toen FC Brussels ontstond werd er toch RWDM 2003 opgericht geloof ik. Die zitten na 9/10 seizoenen nog steeds in 4de provinciale. Ik vind het raar dat er zoveel aparte projecten rond RWDM zijn, supporters weten het ook niet meer denk ik.

Dat Vermeersch een rotte appel is, staat wel vast.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Iemand die weet waarom de wedstrijd tussen Bleid en Union van vandaag is uitgesteld
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op sep 16, 2012, 17:08:01
Iemand die weet waarom de wedstrijd tussen Bleid en Union van vandaag is uitgesteld
Kijk eens bij reactie 31.