Dagtrips naar verweg

Gestart door TeeZee, feb 23, 2009, 18:26:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Vanuit Nederland eens een dagtrip ondernomen naar Carlisle United vs Plymouth Argyle. Op zaterdagochten rond 03.00 uur vertrokken uit Midden-Nederland en rond 0.300 uur op zondagochtend back home.

Egypte mag ondanks de gigantische reisafstanden hier niet meetellen want de opdracht is 'binnen de landsgrenzen'.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Voetbalhopper


Remco

Eendaagse busreizen naar Europese wedstrijden van PSV waren oa Leeds-uit en Manchester-uit. Gelukkig hebben we in Eindhoven geen verplichte combireizen naar Europese uitwedstrijden, daarom heb ik ook eendaagse vliegreizen naar Glasgow, Liverpool(2x), Arsenal(2x) en Helsingborg. Gewoon na de wedstrijd even de kroeg in en om zes uur smorgens het vliegtuig instappen.

Het meest vermoeiende was toch wel de trip naar Lyon-PSV. Met 8 man in een busje zijn we snachts aangereden en we kwamen rond 10 uur smorgens aan in Lyon. Groot gedeelte van de dag in een Irish Pub gezeten en na wedstrijd gewoon weer naar huis gereden. Waren de volgende dag weer rond 11 uur thuis. Kon ik mooi nog anderhalf uur slapen, want om 14:00 moest ik weer gaan werken.

Houseman

15 uur onderweg voor een tripje naar de Kuip is ongeveer mijn langste dagtrip.

10:00 inchecken Heerenveen CS
10:51 vertrek
13:50 aankomst station Rotterdam Stadion
22:15 vertrek station Rotterdam Stadion
00:45 aankomst Heerenveen CS

Volgens mij kan Hielke me hierin nog overtreffen.

Hielke

Citaat van: Houseman op mei 20, 2009, 13:09:22
Volgens mij kan Hielke me hierin nog overtreffen.

Omdat je het zo vriendelijk vraagt. ;)

10:00 Vertrek van huis (per auto)
11:30 Aankomst in Heerenveen
14:30 Véél te late vertrek per bus uit Heerenveen
17:35 Aankomst bij De Kuip
22:00 Vertrek per bus richting Heerenveen
01:15 Precies op tijd in Heerenveen voor de huldiging
02:30 Vertrek vanuit Heerenveen naar huis (per auto)
04:00 Thuis

De mooiste 18 uur van dit seizoen! 

AthleticHolanda

Denk dat ik gister en vandaag mijn langste 'dagtrip' heb gemaakt, gisteren om 8.50 uur aangefietst naar het station om vanochtend om 9.10 uur weer terug thuis te komen, en dan nog 3-0 verliezen ook, maar het was dan toch wel weer de moeite :-D.

En dan ook nog acht uur moeten werken erachteraan dat was wel minder.


Ici c est Paris

Das dan geen dagtrip! Als een halfuurtje eerder thuis was geweest wel:)