Hoofdmenu

Euro 2024

Gestart door Langemannetje, mrt 27, 2024, 04:55:46

Vorige topic - Volgende topic

FCT1980

Ik had net kaarten in mijn mand en was door aan het scrollen voor andere wedstrijden. Toen werd ik er weer uit gegooid.
Ellende.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Citaat van: DannyH79 op mei 02, 2024, 15:09:49Ik sta sinds 11u al in de wachtrij, hij geeft nu 34 minuten aan, ben benieuwd.

4,5 uur later eindelijk erin, kon zelfs nog kaarten Nederland - Oostenrijk kopen, 400 euro per stuk, pffff

Heb je dat ook gedaan?

DannyH79

Citaat van: jdebruin96 op mei 02, 2024, 20:30:13Heb je dat ook gedaan?

Nee, dat is me te gortig, dan kijk ik wel op tv. Voor dat bedrag heb ik nog wel leukere wensen op voetbal gebied.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Rob1977_PSV

De KNVB komt net met een bericht dat de Oranje Mars om 10:30 uur start in Hamburg (lees: UREN voor aanvang naar het stadion begeleid worden). Die slaan wij dus maar even over...;-)
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

FC_Emmen

Ik was uberhaupt al niet van plan om mee te lopen, maar ben dan waarschijnlijk nog niet eens in Hamburg
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper

Iemand interesse? Een vriend van mij heeft tickets gekocht voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Polen op het EK, met vliegtuig en hotel inbegrepen. Hij was vergeten dat hij diezelfde periode ook gaat trouwen, dus voor de geïnteresseerden: je kan trouwen op 16 juni in het gemeentehuis van Breda om 14 uur. Haar naam is Sandra.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Ici c est Paris

Citaat van: Rob1977_PSV op jun 04, 2024, 12:01:33De KNVB komt net met een bericht dat de Oranje Mars om 10:30 uur start in Hamburg (lees: UREN voor aanvang naar het stadion begeleid worden). Die slaan wij dus maar even over...;-)

En let op: die mars gaat helemaal niet naar het stadion, maar gewoon een rondje om het park. Lachwekkend, ik ga lekker wat anders doen.

Ik heb overigens kaarten voor Oranje tot en met de finale, en ben alleen bij de achtste finale niet ingeloot. Verder heb ik overigens helemaal niets, mocht ik nog een leuk dagtripje naar het westen kunnen maken sluit ik het niet uit, maar zo niet is het ook prima.

Rob1977_PSV

Citaat van: Ici c est Paris op jun 04, 2024, 19:58:13En let op: die mars gaat helemaal niet naar het stadion, maar gewoon een rondje om het park. Lachwekkend, ik ga lekker wat anders doen.

Ik verwacht ook niet dat er heel veel mensen mee gaan lopen, wij zijn dan waarschijnlijk net pas in Hamburg / bij het hotel. Wel een lekkere vorm van crowd control en alles op tijd het stadion in dirigeren. Want denk maar niet dat ze iedereen om 11.15 uur weer lekker de stad in laten lopen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ricodejong4

Wij gaan van Hamburg een dagtrip maken en parkeren de auto daarom het liefst op ong. 20 a 30 min lopen vanaf het stadion. Heeft iemand hiervoor de gouden tip? Ik zie namelijk wel wat grote parkeerplaatsen rondom het Volksparkstadion maar ik heb niet het idee dat deze voor 'normale' fans toegankelijk zijn voor Nederland - Polen.

FC_Emmen

Citaat van: ricodejong4 op jun 06, 2024, 09:51:57Wij gaan van Hamburg een dagtrip maken en parkeren de auto daarom het liefst op ong. 20 a 30 min lopen vanaf het stadion. Heeft iemand hiervoor de gouden tip? Ik zie namelijk wel wat grote parkeerplaatsen rondom het Volksparkstadion maar ik heb niet het idee dat deze voor 'normale' fans toegankelijk zijn voor Nederland - Polen.
Wij gaan ook voor een dagtrip. Gaan de auto bij een treinstation zetten vlak voor Hamburg. Volgens Google maps is het ongeveer 45 minuten vanaf daar naar het stadion. Zo hoeven we niet met de auto de hele stad door.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Wij hebben een AirBNB in Halstenbek 30 minuten met de metro naar de fanzone. Gaan wel vroeg naar de fanzone toe denk ik (zijn er toch al). Maar geen zin om al heel vroeg het stadion in te gaan. Na de wedstrijd even kijken wat we gaan doen. Denk terug naar de fanzone voor de andere wedstrijd. Al moeten we op maandag wel al om 6:00 uur in de auto zitten vanwege afspraken in Nederland in de middag.

Langemannetje

Ik heb mij totaal niet verdiept in het begrip fanzone. Wat voor privileges heb ik daar als fan dan?

De maatregel om het openbaar vervoer 36 uur openbaar toegankelijk te maken voor wedstrijdkaartjes is klip en klaar en voor een stad als Berlijn echt een zegen.

Ik heb in mijn poule voor Spanje - Kroatië 3-4 ingevuld, al moet ik bekennen dat de wens de vader van de gedachte was.
77 grounds in 14 landen

Langemannetje

Citaat van: watergatehopper op jun 04, 2024, 19:39:33Iemand interesse? Een vriend van mij heeft tickets gekocht voor de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Polen op het EK, met vliegtuig en hotel inbegrepen. Hij was vergeten dat hij diezelfde periode ook gaat trouwen, dus voor de geïnteresseerden: je kan trouwen op 16 juni in het gemeentehuis van Breda om 14 uur. Haar naam is Sandra.
Humor 😁
77 grounds in 14 landen

syntric

Citaat van: Langemannetje op jun 08, 2024, 23:14:30Ik heb mij totaal niet verdiept in het begrip fanzone. Wat voor privileges heb ik daar als fan dan?

De maatregel om het openbaar vervoer 36 uur openbaar toegankelijk te maken voor wedstrijdkaartjes is klip en klaar en voor een stad als Berlijn echt een zegen.

Ik heb in mijn poule voor Spanje - Kroatië 3-4 ingevuld, al moet ik bekennen dat de wens de vader van de gedachte was.

Is dat niet overal hetzelfde zo'n 'fanzone'? Dure drank en snacks en een dj die de voor de hand liggende meezingers speelt? :-)
Groundhopper for life :-)

Langemannetje

Citaat van: syntric op jun 08, 2024, 23:21:55Is dat niet overal hetzelfde zo'n 'fanzone'? Dure drank en snacks en een dj die de voor de hand liggende meezingers speelt? :-)
Ik heb werkelijk waar geen idee joh, ben nog nooit op een eindronde geweest en de term fanzone is dan ook iets ongrijpbaars voor mij. Waar is dit en waar houdt het dan op? Wat kan ik daar als fan? Is dit iets exclusiefs voor fans alleen?
77 grounds in 14 landen