Hoofdmenu

Euro 2024

Gestart door Langemannetje, mrt 27, 2024, 04:55:46

Vorige topic - Volgende topic

spons

Citaat van: Langemannetje op jun 08, 2024, 23:49:20Ik heb werkelijk waar geen idee joh, ben nog nooit op een eindronde geweest en de term fanzone is dan ook iets ongrijpbaars voor mij. Waar is dit en waar houdt het dan op? Wat kan ik daar als fan? Is dit iets exclusiefs voor fans alleen?

Fanzones zijn locaties waar je zover mogelijk bij uit de buurt moet blijven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

Citaat van: spons op jun 09, 2024, 00:49:36Fanzones zijn locaties waar je zover mogelijk bij uit de buurt moet blijven
Dat laat weinig aan duidelijkheid over, ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
76 grounds in 14 landen

ALenstra

Fanzones zijn gewoon voor iedereen toegankelijk. Er zijn wel controles bij de ingang maar die stellen weinig voor.

FCT1980

Ik wordt toch wel steeds enthousiaster over het EK.
IS er nog ergens een mogelijkheid om voor relatief normale prijzen een kaartje te kunnen kopen voor het Nederlands elftal?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Geen idee. Als ik al zie hoeveel de kaarten kosten die via de ticketportal van UEFA worden aangeboden.

FCT1980

Welk portaal is dat?

ALenstra

FCT1980

JA dat zijn prime of categorie 1 tickets.
400 of 500 voor een groepswedstrijd. Helemaal gek zijn ze.

Rob1977_PSV

Citaat van: Langemannetje op jun 08, 2024, 23:14:30Ik heb mij totaal niet verdiept in het begrip fanzone. Wat voor privileges heb ik daar als fan dan?

De maatregel om het openbaar vervoer 36 uur openbaar toegankelijk te maken voor wedstrijdkaartjes is klip en klaar en voor een stad als Berlijn echt een zegen.

Ik heb in mijn poule voor Spanje - Kroatiƫ 3-4 ingevuld, al moet ik bekennen dat de wens de vader van de gedachte was.

Fanzone is een ander woord voor "crowdcontrol place" zodat het a) het centrum ontzien wordt van teveel drukte en b) de pliesie de meute naar het stadion kan bonjouren op het moment dat zij dat bepalen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

FCT1980

Heeft iemand een idee of en wanneer er nog tickets voor de volgende wedstrijden online komen?

Rob1977_PSV

Citaat van: FCT1980 op jul 03, 2024, 08:56:21Heeft iemand een idee of en wanneer er nog tickets voor de volgende wedstrijden online komen?

Ik denk dat we met zijn allen meer kans maken op kaarten als we een eventuele halve finale spelen in het Westfalenstadion.
De kaarten voor de kwartfinale zullen in Kreuzberg wel allemaal onderling verdeeld zijn inmiddels..
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!