Pezen in de provincie, oefenwedstrijden zomer 2024 (Nederland)

Gestart door bunnet, mei 22, 2024, 15:32:42

Vorige topic - Volgende topic

Pieros

Ajax speelt een oefenwedstrijd op de Wageningse Berg, tussen 15 en 19 juli.

ALenstra

KoenvdD

Citaat van: Pieros op jun 11, 2024, 08:17:15Ajax speelt een oefenwedstrijd op de Wageningse Berg, tussen 15 en 19 juli.

Zou mooi zijn als hier een wedstrijd wordt gehouden, maar naar mijn weten zijn er alleen 'open' trainingen. Oefenduels zullen bij amateurverenigingen in de buurt worden gehouden.

Maar nogmaals, laten we het hopen dat er op de 'Berg' gespeeld gaat worden.

Pieros

Citaat van: KoenvdD op jun 11, 2024, 09:29:47Zou mooi zijn als hier een wedstrijd wordt gehouden, maar naar mijn weten zijn er alleen 'open' trainingen. Oefenduels zullen bij amateurverenigingen in de buurt worden gehouden.

Maar nogmaals, laten we het hopen dat er op de 'Berg' gespeeld gaat worden.

Misschien heb ik het iets teveel met hoop/verwachting gelezen en gaat het alleen om de trainingen. Al geeft de kop in de Gelderlander wel wat hoop:

Ajax belegt komende maand een trainingskamp op de Wageningse Berg en speelt er mogelijk ook een oefenwedstrijd.

KoenvdD

Citaat van: Pieros op jun 11, 2024, 15:27:53Misschien heb ik het iets teveel met hoop/verwachting gelezen en gaat het alleen om de trainingen. Al geeft de kop in de Gelderlander wel wat hoop:

Ajax belegt komende maand een trainingskamp op de Wageningse Berg en speelt er mogelijk ook een oefenwedstrijd.

Dat is inderdaad hoopvoller dan de berichtgeving vanuit Ajax....

bunnet

Union St Gilloise, PAOK, Al Rayyan, Rangers FC, Silkeborg IF, FCSB.

Deze clubs hebben in ieder geval een trainingskamp in Nederland.

Edit: Valencia speelt tegen PSV en Motherwell tegen FC Twente.

ALenstra

Rangers komen op 7 juli naar Nederland. Over locatie en wedstrijden (nog) niks bekend.

bunnet

Olympiacos FC is van 15 t/m 27 juli in Van der Valk Hotel Schiedam. Spelen 4 oefenduels.

Hibernian is van 1 t/m 8 juli in Nederland. Op 6 juli spelen ze in Swolgen tegen PAOK.