Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

Joep2002

Citaat van: Bakkie op mrt 09, 2024, 13:25:15Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend? Ben wel benieuwd. Ik ben er zelf namelijk nog niet helemaal uit..

Wij gaan naar Engeland, even kijken of de mannen van Leicester nog kampioen gaan worden...

29/03 Bristol City - Leicester City
30/03 Aston Villa - Wolves (indien kaarten volgende week, heb 2 accounts met booking history, misschien is hier nog iemand met 2 memberships / bevriende seizoenskaarthouders?)
01/04 Leicester City - Norwich

Bakkie

Citaat van: Bakkie op mrt 09, 2024, 13:25:15Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend? Ben wel benieuwd. Ik ben er zelf namelijk nog niet helemaal uit..

Niet de meest voor de hand liggende maar het is Sofia geworden. Vrij impulsief geboekt, zonder te weten of er überhaupt wel gevoetbald zou worden. Wat blijkt, van de 5 hoogst spelende clubs uit Sofia, spelen er 4 tegen elkaar en de 5e speelt ook nog eens thuis! Ik heb totaal geen ervaring met het Bulgaarse voetbal. Mijn vriendin gaat sowieso niet akkoord met 3 potjes. Zeker 1 en misschien wel 2 ;)

29-04:LEVSKI SOFIA VS. SLAVIA SOFIA
30-04:LOKOMOTIV SOFIA 1929 VS. CSKA SOFIA
31-04:CSKA 1948 SOFIA VS. BEROE

Mijn vraag aan jullie, welke wedstrijden raden jullie aan?

Saltacampos

Citaat van: Bakkie op mrt 13, 2024, 08:32:08Niet de meest voor de hand liggende maar het is Sofia geworden. Vrij impulsief geboekt, zonder te weten of er überhaupt wel gevoetbald zou worden. Wat blijkt, van de 5 hoogst spelende clubs uit Sofia, spelen er 4 tegen elkaar en de 5e speelt ook nog eens thuis! Ik heb totaal geen ervaring met het Bulgaarse voetbal. Mijn vriendin gaat sowieso niet akkoord met 3 potjes. Zeker 1 en misschien wel 2 ;)

29-04:LEVSKI SOFIA VS. SLAVIA SOFIA
30-04:LOKOMOTIV SOFIA 1929 VS. CSKA SOFIA
31-04:CSKA 1948 SOFIA VS. BEROE

Mijn vraag aan jullie, welke wedstrijden raden jullie aan?
Leuk!
Zeer benieuwd naar je ervaringen.
Ik vermoed dat Lokomotiv-CSKA de leukste zal zijn als je zou moeten kiezen.
Heb wel al gelezen dat de belangstelling voor de lokale competitie in Bulgarije heel beperkt is.
Over land and sea

Saltacampos

Niet meteen voor Pasen, maar wel de maand nadien.
Mijn oudste studeert in Finland (voor de tweede keer, ditmaal Erasmus in Turku, in 2019-2020 Tampere en de buurt van Helsinki inclusief geslaagde examens in het Fins in het laatste jaar van het lokale secundair onderwijs)
Erasmus eindigt eind mei, ik ga naar daar om de terugkeer mee te doen. We gaan van Turku naar Helsinki om daar terug te vliegen naar Brussel, deze wedstrijden staan op het programma in de hoogste Finse afdeling:

Inter Turku-Haka Valkeakoski
Gnistan-Lahti
Over land and sea

ALenstra

Begin augustus een week Glasgow, het weekend waarin het profvoetbal in Schotland begint en hopelijk ook een doordeweekse Europese voorrondewedstrijd. Aamsluitend nog twee dagen Londen als de EFL begint.

Rob1977_PSV

Lommel SK staat op het punt om te promoveren voor het eerst in lange tijd. Ik heb tickets gekocht voor de laatste thuiswedstrijd op vrijdag 19 april aanstaande. Misschien een leuke tip voor de liefhebbers hier.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ricodejong4

Zojuist kaarten kunnen scoren voor de Derby du Nord volgende week vrijdag: Lille - RC Lens.
Iemand tips voor parkeren bij het stadion van Lille?

syntric

Citaat van: ricodejong4 op mrt 19, 2024, 14:04:07Zojuist kaarten kunnen scoren voor de Derby du Nord volgende week vrijdag: Lille - RC Lens.
De laatste keer dat ik er was, kon je parking gewoon reserveren via hun website, de meeste liggen aan de andere kant van de snelweg. Ik was achteraf snel weg, was prima georganiseerd
Groundhopper for life :-)

Sander11

Vanochtend kaarten geboekt voor Leicester City  v Southampton &  Wolverhamton Wanderers v Bournemouth eind April.
HEYA DEN BOSCH!

Saltacampos

Citaat van: Sander11 op mrt 25, 2024, 13:25:54Vanochtend kaarten geboekt voor Leicester City  v Southampton &  Wolverhamton Wanderers v Bournemouth eind April.
Mooi! Geniet ervan!
Over land and sea

Sander11

HEYA DEN BOSCH!

Jesse

Citaat van: ricodejong4 op mrt 19, 2024, 14:04:07Zojuist kaarten kunnen scoren voor de Derby du Nord volgende week vrijdag: Lille - RC Lens.

Toen ik er was werd er heel veel in de berm langs de snelweg geparkeerd. Kleine wandeling over de vluchtstrook en we waren er.

jdebruin96

Citaat van: jdebruin96 op jul 10, 2023, 11:35:40Brighton - Luton
Rangers - Celtic
Ipswich Town - Norwich City
Galatasaray - Fenerbahce
Diverse potjes in Duitsland & België
+ op 12-11 loop ik de marathon van Athene, dus hopelijk vallen de schema's goed en kan ik nog een wedstrijdje zien

Terugkijkend op mijn verlanglijstje van afgelopen seizoen heb ik Rangers - Celtic en Galatasaray - Fenerbahce gezien dit seizoen. De andere wedstrijden niet. Uiteindelijk heb ik maar 1 pot in Duitsland gezien en een paar in België. Met Austria Wien - Rapid Wien, Inter - Juventus, Metz - Strasbourg, Ferencvaros - Ujpest heb ik nog een paar mooie derby's kunnen toevoegen. Naast deze wedstrijden heb ik nog wel een aantal wedstrijden in Engeland, Italië en Roemenië gezien.

ALenstra

Citaat van: ALenstra op mrt 13, 2024, 16:23:37Begin augustus een week Glasgow, het weekend waarin het profvoetbal in Schotland begint en hopelijk ook een doordeweekse Europese voorrondewedstrijd. Aamsluitend nog twee dagen Londen als de EFL begint.
Update. Zoals het ervoor staat speelt Rangers in deze midweek in de CL-voorronde, alleen is nog niet bekend of het thuis is. Een van de mogelijke tegenstanders is FC Twente. Verder kunnen ook St.Mirren en Kilmarnock nog Europees aktief zijn, al moeten die een ronde eerder starten.

Voor mijn verblijf in Londen op 9 en 10 augustus is op de eerste dag een oefenwedstrijd Brentford-Wolfsburg. Maar ik wacht eerst of er een EFL openingswedstrijd in Londen is.

Saltacampos

Ben niet echt de lange termijnplanner, maar voor 2024-2025 staat alvast dit op stapel:
12 juli Frankrijk-Zweden in Dijon (dames EK kwalificatie)
27 juli Argentinië-Irak in Lyon (Olympische Spelen)
28 juli Frankrijk-Canada in Saint-Etienne (Olympische Spelen, dames)

Ik wou de Olympische Spelen wel eens meemaken en itt de UEFA voor het EK kan je tickets vlot en op een normale manier kopen voor de OS. Voor mij is de belachelijke manier waarop de UEFA tickets verkoopt de hoofdreden om niet naar het EK te gaan.

Normaal doe ik nog een lang weekend met de vaste maatjes naar wellicht ruime regio van Bretagne met een paar wedstrijden en wie weet kan ik Cercle ergens Europees vergezellen, daarvoor is het wachten tot 18 juni en de loting van de Conference League. Als het lukt met de speeldata en het is niet naar Kazachstan of zoiets, ook nog een mogelijkheid voor de zomer.

Begin augustus de eerste bekerrondes, één van mijn favoriete competities.
Over land and sea