Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kimtheil91

Citaat van: Nort op jul 06, 2018, 13:09:17
Gezien de vakantietijd kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die een spare hebben, waarvoor ze niet de hoofdprijs hoeven te hebben...


Tips hoe en waar goedkopere tickets te vinden ?

Nort

Citaat van: kimtheil91 op jul 06, 2018, 15:04:30

Tips hoe en waar goedkopere tickets te vinden ?
Ik ben nog nooit bij Arsenal geweest, maar ik zou zeggen rond de kroegen en het stadion. Overigens is dat goedkoop natuurlijk wel een relatief begrip, volgens mij ligt de FV prijs voor de goedkoopste plekken daar al op 60 Pond per kaart. 

kimtheil91

Ik zie 16:00 staan arsenal-city?
Klopt dit ?

Nort

Citaat van: kimtheil91 op jul 06, 2018, 15:36:54
Ik zie 16:00 staan arsenal-city?
Klopt dit ?
Dat is waarschijnlijk Soccerway o.i.d. dat A) rekent dat je in NL zit (dus 16:00 ipv 15:00 kick-off) en B) de wijzingingen nog niet heeft doorgevoerd.

Tip: Controleer altijd de clubwebsite en daar staat gewoon 2 september 1:30 pm (UK time).

ALenstra

Op premierleague.com staat ook 16.00 bij Arsenal-Manchester City.

Joost

Citaat van: ALenstra op jul 06, 2018, 16:16:31
Op premierleague.com staat ook 16.00 bij Arsenal-Manchester City.

Ook die rekenen het gelijk om naar Nederlandse tijd.

ALenstra

Klopt, bij mij staat 17.00 als aanvangstijd.

Defender

Blijkbaar van 16 tem 18 juli niet veel Londense ploegen die oefenwedstrijden in de stad spelen..
Iemand weet van plaatselijke tornooien of wel wedstrijdjes ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Jeje

Citaat van: Defender op jul 08, 2018, 15:05:39
Blijkbaar van 16 tem 18 juli niet veel Londense ploegen die oefenwedstrijden in de stad spelen..
Iemand weet van plaatselijke tornooien of wel wedstrijdjes ?
Misschien staat hier nog wat:

http://www.tlfg.uk/

Defender

There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Groundhoppen

Eind december (27 dec tot 31 dec / 1 jan) willen wij naar Londen.
In hoeverre kan het speelschema (zie hieronder) tot die tijd veranderen, is wel leuk dat we zondag 30 dec ook een wedstrijd hebben?
Mogelijke wedstrijden in Londen 29 dec:
Watford - Newcastle United
Spurs - Wolves
Crystal Palace - Chelsea
Fulham - Huddersfield
QPR - Reading
Millwall - Nottingham Forest, mijnvoorkeur.

Heeft iemand ervaring/tips met deze clubs en het kopen van tickes (bij het stadion? op internet? membership/card nodig?

Verder eventuele leuke oud en nieuw tips?

ALenstra

Rond 12 oktober worden de exacte speeltijden voor PL verwacht en vier weken later die voor EFL. In hoeverre jouw wedstrijden gaan veranderen is nu niet te zeggen. Waarom heeft Millwall jouw voorkeur? Een van de saaiste stadions in Londen.

Groundhoppen

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2018, 12:43:38
Rond 12 oktober worden de exacte speeltijden voor PL verwacht en vier weken later die voor EFL. In hoeverre jouw wedstrijden gaan veranderen is nu niet te zeggen. Waarom heeft Millwall jouw voorkeur? Een van de saaiste stadions in Londen.

Dankje! Ik zit niet zo graag tussen de hordes toeristen bij de grote clubs, i.p.v. ga ik liever naar de kleinere clubs en stadion
Fulham zal ik wel willen voor het stadion en Crystal Palace - Chelsea evt omdat het twee clubs uit Londen zijn..
Brentford speelt helaas uit.

Joost

Citaat van: Groundhoppen op sep 07, 2018, 12:51:20
Dankje! Ik zit niet zo graag tussen de hordes toeristen bij de grote clubs, i.p.v. ga ik liever naar de kleinere clubs en stadion
Fulham zal ik wel willen voor het stadion en Crystal Palace - Chelsea evt omdat het twee clubs uit Londen zijn..
Brentford speelt helaas uit.

Ik zie in je lijstje geen enkele kleine club of stadion staan?

Nort

Ook bij Millwall heb je honderden toeristen per wedstrijd hoor, al geldt dat wel voor elke Championship+ club in London.