Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jdebruin96

#105
Citaat van: Groundhoppen op sep 07, 2018, 12:19:00
Eind december (27 dec tot 31 dec / 1 jan) willen wij naar Londen.
In hoeverre kan het speelschema (zie hieronder) tot die tijd veranderen, is wel leuk dat we zondag 30 dec ook een wedstrijd hebben?
Mogelijke wedstrijden in Londen 29 dec:
Watford - Newcastle United
Spurs - Wolves
Crystal Palace - Chelsea
Fulham - Huddersfield
QPR - Reading
Millwall - Nottingham Forest, mijnvoorkeur.

Heeft iemand ervaring/tips met deze clubs en het kopen van tickes (bij het stadion? op internet? membership/card nodig?

Verder eventuele leuke oud en nieuw tips?

Watford - Newcastle United De club even een mailtje sturen en dan leggen zij ze gewoon voor je apart
Spurs - Wolves zal makkelijk aan te komen zijn
Crystal Palace - Chelsea Heb je een membership voor nodig, zelfs dan is er moeilijk aan een kaartje te komen
Fulham - Huddersfield Gewoon op de website even kijken wanneer de kaartverkoop begint en dan direct kopen
QPR - Reading Komt gewoon in de verkoop, Loftus Road is zeker de moeite waard maar de club zit al jaren in een diepe dip
Millwall - Nottingham Forest, mijnvoorkeur. Ook gewoon online kopen. Ik vind Millwall echt een aanrader!

Verder eventuele leuke oud en nieuw tips? een kaartje kopen voor de vuurwerkshow bij de London Eye

Nik

#106
Citaat van: Joost op sep 07, 2018, 13:07:32
Ik zie in je lijstje geen enkele kleine club of stadion staan?

Citaat van: Nort op sep 07, 2018, 13:08:08
Ook bij Millwall heb je honderden toeristen per wedstrijd hoor, al geldt dat wel voor elke Championship+ club in London.

Is het niet een idee dat jullie samen een forum beginnen? In plaats van nieuwe leden gewoon wegwijs te maken (wel of niet starten van topics) en op weg te helpen met wat tips/adviezen, lees ik zowat in ieder topic een negatieve reactie van jullie. Als 'Groundhoppen' Millwall een klein stadion vind (ten opzichte van bv. Spurs) dan is dat toch prima? Niet iedereen hoeft naar non-league clubs.

Of het nou Groudhoppers, voetbaltoeristen of wat dan ook zijn...Wat een zuur gedoe!

ALenstra

Waarom trouwens dat geklaag over voetbaltoeristen? Dat zijn wij zelf toch ook?

Nort

Citaat van: Nik op sep 07, 2018, 13:36:33
Is het niet een idee dat jullie samen een forum beginnen? In plaats van nieuwe leden gewoon wegwijs te maken (wel of niet starten van topics) en op weg te helpen met wat tips/adviezen, lees ik zowat in ieder topic een negatieve reactie van jullie. Als 'Groundhoppen' Millwall een klein stadion vind (ten opzichte van bv. Spurs) dan is dat toch prima? Niet iedereen hoeft naar non-league clubs.

Of het nou Groudhoppers, voetbaltoeristen of wat dan ook zijn...Wat een zuur gedoe!
Het internet (en inmiddels ook dit forum) staat vol met tips over voetbal in London, zeker als het de bekende clubs zijn. Verder is het prima als je mijn reactie zuur vind, ik word juist moe van (voornamelijk nieuwe) leden die dit forum als een snoepwinkel zien en afrekenen zonder te betalen (in spreekwoordelijke zin).

hgrm

Citaat van: ALenstra op sep 07, 2018, 13:46:44
Waarom trouwens dat geklaag over voetbaltoeristen? Dat zijn wij zelf toch ook?

Het gaat er om hoe je je als voetbaltoerist gedraagt. De meesten van ons proberen op te gaan in de massa en maken schielijk wat foto's. Dat is heel wat anders dan het volk dat de hele wedstrijd lag selfies zit te maken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Nik op sep 07, 2018, 13:36:33
Is het niet een idee dat jullie samen een forum beginnen? In plaats van nieuwe leden gewoon wegwijs te maken (wel of niet starten van topics) en op weg te helpen met wat tips/adviezen, lees ik zowat in ieder topic een negatieve reactie van jullie. Als 'Groundhoppen' Millwall een klein stadion vind (ten opzichte van bv. Spurs) dan is dat toch prima? Niet iedereen hoeft naar non-league clubs.

Of het nou Groudhoppers, voetbaltoeristen of wat dan ook zijn...Wat een zuur gedoe!

Er is echt niets mis met een vraag en je zult ook tig posts van mij vinden waarin ik iemand op weg help.

Ik mist echter vaak het eigen initiatief. Dit is meer het werk van snel de supermarkt in rennen en schreeuwen waar de melk staat in plaats zelf heel even rond te kijken.

Zeker mbt Engeland zijn er op dit forum al echt honderd antwoorden te vinden op dezelfde vragen.

Er is ook helemaal niets mis met bezoeken van grote clubs maar als je zelf aangeeft meer interesse in niet-toeristische bestemmingen te hebben dan is het toch wel vreemd dat er onder de Championship niets lijkt te bestaan. Dag&Red v Barnet of Wimbledon v Blackpool zijn dat weekend namelijk ook.

FCT1980

En dan vergeet je Boreham Wood FC, Welling United, Sutton United enz nog. Allemaal heel interessante non-league.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nik

Citaat van: Joost op sep 07, 2018, 14:12:26
Er is echt niets mis met een vraag en je zult ook tig posts van mij vinden waarin ik iemand op weg help.

Ik mist echter vaak het eigen initiatief. Dit is meer het werk van snel de supermarkt in rennen en schreeuwen waar de melk staat in plaats zelf heel even rond te kijken.

Zeker mbt Engeland zijn er op dit forum al echt honderd antwoorden te vinden op dezelfde vragen.

Er is ook helemaal niets mis met bezoeken van grote clubs maar als je zelf aangeeft meer interesse in niet-toeristische bestemmingen te hebben dan is het toch wel vreemd dat er onder de Championship niets lijkt te bestaan. Dag&Red v Barnet of Wimbledon v Blackpool zijn dat weekend namelijk ook.

Ik ben het ook met je bovenstaande eens, maar die 'neerbuigende toon' (zo komt het over) dat hij Millwall een klein stadion vind, terwijl jij daar Dag&Red of Wimbledon onder schaart, komt gewoon zuur over. Het is maar net wat je standaard is. Als Spurs zijn maatstaf is qua toerisme en capaciteit van het stadion, dan is Millwall zeker klein(er). En als jij hem tipt over Dag&Red of Wimbledon, komt dat al heel anders over.

Daarnaast snap ik wel waar jullie irritatie vandaan komt, maar soms slaan (met name) jullie 2 daar wel een beetje in door als je het mij vraagt.

Nik

Citaat van: Nort op sep 07, 2018, 13:51:44
Het internet (en inmiddels ook dit forum) staat vol met tips over voetbal in London, zeker als het de bekende clubs zijn. Verder is het prima als je mijn reactie zuur vind, ik word juist moe van (voornamelijk nieuwe) leden die dit forum als een snoepwinkel zien en afrekenen zonder te betalen (in spreekwoordelijke zin).

Ik snap dat je daar moe van wordt en iets van vind, maar post dan gewoon niks. Nu steek je bijna dagelijks je energie in het posten van zure/sarcastische opmerkingen. Dat is zonde, ik lees veel liever je bijdrages in 'Hoe het was' of 'Ref on Tour'.

ALenstra

Citaat van: Groundhoppen op sep 07, 2018, 12:19:00
Eind december (27 dec tot 31 dec / 1 jan) willen wij naar Londen.
In hoeverre kan het speelschema (zie hieronder) tot die tijd veranderen, is wel leuk dat we zondag 30 dec ook een wedstrijd hebben?
Mogelijke wedstrijden in Londen 29 dec:
Watford - Newcastle United
Spurs - Wolves
Crystal Palace - Chelsea
Fulham - Huddersfield
QPR - Reading
Millwall - Nottingham Forest, mijnvoorkeur.
Crystal Palace-Chelsea wordt op 30 december gespeeld, overige PL-wedstrijden blijven op 29 december. Van de overige divisies zijn nog geen tv-wedstrijden bekend. Die zullen waarschijnijk rond 8 november bekend gemaakt worden.

Jeje

Ik ben opzoek:

- Een zaterdag/zondag avond wedstrijd in Londen op 1/2 december (hoe hoger het niveau hoe beter!)
- (Non-league) ground in Londen, met een grote kans op binnenkomen op een maandagochtend. Het liefst zo dicht mogelijk bij Kings Cross, trein vertrekt iets na twaalven.

Arjen

Je hebt het programma voor dat weekend bekeken?

Jeje

Citaat van: Arjen op nov 06, 2018, 21:56:44
Je hebt het programma voor dat weekend bekeken?
Yep, tot aan het 5e niveau. Maar 3 en 4 spelen dit weekend niet, en bij 5 staat Bromley op 16:00 momenteel. En met de echte Non-league niet heel bekend qua sites, alleen tlfg.uk

Arjen

Dat weekend is de tweede ronde FA-cup. Met een beetje mazzel nog leuke potjes om uit te kiezen.

ricodejong4

Het weekend van 12 januari ben ik in Londen en ik ben in dubio: Crystal Palace - Watford of Brentford - Stoke City. Naar welke wedstrijd zou jullie voorkeur uitgaan en waarom?