The Summer of '08

Gestart door TeeZee, aug 09, 2008, 07:13:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batflyer

Citaat van: TeeZee op aug 12, 2008, 16:44:40
London, zaterdag 9 augustus 2008

......

Batflyer zou met zijn tweelingbroer naar dezelfde wedstrijd gaan en ik zou hun een uurtje voor kick-off ontmoeten. Ineens zag ik een tweeling staan, waarvan er eentje een sms-bericht aan het typen was. Dat kon geen toeval zijn. Ik ging er dichtbij, doch onopvallend naast staan en wachtte tot het sms-bericht verzonden werd. Na enkele seconden ging mijn telefoon piepen. Lachen. Het zou hun eerste wedstrijd ooit in Engeland worden, dus wat dat betreft kan dit verhaal ook in het  First Timers topic elders op het forum.

......

Na afloop zou ik met hun meegaan naar het station Norwood Junction om vanaf daar naar London Bridge te reizen. We liepen met de meute mee en toen maakten Batflyer en broer kennis met de navigatiekwaliteiten van ondergetekende. We verdwaalden hopeloos, kwamen nooit een station tegen en de hemelsluizen konden inmiddels niet meer verder open. Bijna een uur later kwamen we dan toch aan bij het station, normaliter 5 tot 10 minuten lopen. Wat zagen de broertjes er inmiddels ongelukkig uit.

Tjeee.... vandaag precies een jaar geleden. De tijd gaat ontzettend hard. Legendarische dag was het, ik kan alles wat je hier beschrijft nog herinneren als de dag van gisteren. =)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op aug 08, 2009, 22:25:22
Tjeee.... vandaag precies een jaar geleden. De tijd gaat ontzettend hard. Legendarische dag was het, ik kan alles wat je hier beschrijft nog herinneren als de dag van gisteren. =)
Haha, morgen een jaar geleden inderdaad. De tijd gaat inderdaad snel, vooral als er in een jaar vreselijk veel gebeurt. Ik kan het me ook nog goed herinneren, mijn jas is nog steeds niet droog. Het was desondanks leuk.