Tijdelijk stadion Düsseldorf

Gestart door stadiongebod, dec 19, 2010, 23:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op mrt 29, 2011, 23:10:57
Als ik het goed begrijp kom je er zonder clubpas sowieso niet in.

Naja, zonder clubpas kan je (legaal) geen kaarten kopen...

Hugo

Er kun nu, zonder clubpas, online besteld worden.

Bier und Bratwurst

Heb zojuist de kaart binnen voor het uitvak van Union in de airberlin arena . Kwilde het risico niet nemen om geen kaarten te kunnen bemachtigen van Fortuna.
Het ene stadion is het andere niet!

headout

Kaarten voor de Fortuna vakken kan je telefonisch bestellen. Is geen enkel probleem eigenlijk, behalve dat het heel hard gaa. Voor 8 mei (Aachen komt op bezoek) zijn er nog enkele kaarten.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost

Een kaartje voor een staanplaats in het uitvak bij Dusseldorf v Alemannia is binnen.

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Joost

De enige moeite die het koste was het afgeven van mijn seizoenkaart van Alemannia in de rust van Roda v VVV :D

Hugo

Citaat van: Joost op apr 18, 2011, 10:12:01
Een kaartje voor een staanplaats in het uitvak bij Dusseldorf v Alemannia is binnen.

Voor die wedstrijd heb ik ook een ticket. Leuk, dan zien we elkaar ook weer eens.

Joost

Nooit gerealiseerd dat het stadion in Dusseldorf zo ideaal voor mij ligt. Ik rijdt hier de snelweg op en 50km verder, nog voor ik in Dusseldorf zelf kom ligt het al.

Parkeren zal ook wel niet zo'n probleem zijn:
Insgesamt stehen auf dem Gelände 18.000 Parkplätze zur Verfügung.

betonrot

Citaat van: Joost op mei 02, 2011, 19:25:59
Nooit gerealiseerd dat het stadion in Dusseldorf zo ideaal voor mij ligt. Ik rijdt hier de snelweg op en 50km verder, nog voor ik in Dusseldorf zelf kom ligt het al.

Parkeren zal ook wel niet zo'n probleem zijn:
Insgesamt stehen auf dem Gelände 18.000 Parkplätze zur Verfügung.

We gaan nu al een jaar of twee naar wedstrijden van Dusseldorf en parkeren is nog nooit een probleem geweest. Ze hebben daar gewoon een paar hectare gratis parkeergebied.

Niels_Zitterd

Citaat van: betonrot op mei 03, 2011, 13:16:49
We gaan nu al een jaar of twee naar wedstrijden van Dusseldorf en parkeren is nog nooit een probleem geweest. Ze hebben daar gewoon een paar hectare gratis parkeergebied.
Kleine toevoeging, het parkeren is niet gratis. Ik meen dat het 5 euro kost.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 03, 2011, 14:18:55
Kleine toevoeging, het parkeren is niet gratis. Ik meen dat het 5 euro kost.

Voor het voetbal 3,50, anders 5.

Hugo

En het stadion wordt alweer afgebroken...



Joost

Verbaasd me hoe traag het gaat. Was er afgelopen donderdag nog en toen waren slechts enkele dakzijlen verwijdert.