Hoofdmenu

Verlaten stadions

Gestart door Joost, dec 02, 2008, 16:16:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Een van de gevolgen van al die fusies in Belgie moet zijn dat er stadionterreinen leegstaan. De Belgen kennende gebeurt er meestal helemaal niets met zulke verlaten stadionnetjes. Er moeten er dus zeker een aantal zijn van kleinere clubs die leegstaan.

Wat is er gebeurt met het:
Kattenstadion te Meerhout
Bellekouter van Eendracht Hekelgem
Stadion aan de Molenstraat van Denderhoutem
Gemeentelijk Sportstadion van Ingelmunster
Het stadion van KVO Aarschot
Het complex van Hedera Millen

Bij Meerhout en Millen speelt de jeugd van respectievelijk Verbroedering Geel-Meerhout en KSK Tongeren-HM volgens mij nog in stadion maar zeker weten doe ik het niet.



Pieros

Van Geel-Meerhout klopt dat volgens mij, maar ik dacht ook dat de A-selectie (wel eens) in het Kattenstadion traint.

wekke

Citaat van: Pieros op dec 02, 2008, 21:45:15
Van Geel-Meerhout klopt dat volgens mij, maar ik dacht ook dat de A-selectie (wel eens) in het Kattenstadion traint.

Van de wedstrijden die ik dit seizoen in samenvatting zag, speelde de A-selectie telkens op "de Leunen" in Geel.

Pieros

Citaat van: wekke op dec 04, 2008, 15:23:58
Van de wedstrijden die ik dit seizoen in samenvatting zag, speelde de A-selectie telkens op "de Leunen" in Geel.

Spelen wel op de Leunen, maar ik dacht dat ze trainen in het Kattenstadion.

georgesv

Citaat van: Joost op dec 02, 2008, 16:16:40
Bellekouter van Eendracht Hekelgem
Gemeentelijk Sportstadion van Ingelmunster



daar spelen vermoed ik de reserven (en jeugd?) van respectievelijk FC Dender, en Zuid West Harelbeke

Joost

Citaat van: georgesv op dec 04, 2008, 19:05:43
daar spelen vermoed ik de reserven (en jeugd?) van respectievelijk FC Dender, en Zuid West Harelbeke

Ik heb ergens anders gehoord dat bij Hekelgem nu een provincialer uit Affligem speelt en in Ingelmunster een heropgerichte club door fans die inmiddels tot 2e Provinciaal is gevordert.

Hugo

De club FC Assent is vooral bekend omdat Eric van de Leur er heeft gespeeld. Is daar nog iets van een stadion?