Hoofdmenu

FC Limburg

Gestart door Stadionhopper, okt 21, 2008, 18:21:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Een bizarre, onbegrijpelijke beslissing. Dat zo'n mooie club uiteindelijk door een halsstarrige bond wordt vermoord is schansdalig.

Lek11

Heel erg jammer. Ik dacht juist dat Fortuna weer een beetje op de weg terug was? Er werd van allerlei kanten geld geschonken aan Fortuna toch?

En inderdaad die benefiet wedstrijd tegen Bayern Munchen... onbegrijpelijk beslissing weer van de KNVB maffia.

Lek11

Ik zie net dit bericht op de site van Fortuna Sittard staan:

Ondanks de huidige licentieperikelen gaat de wedstrijd Fortuna Sittard - FC Bayern München gewoon door. Informatie over kaartverkoop voor deze speciale wedstrijd vindt u terug op deze site.

Vaig

Geen woorden voor... Ik zit helemaal kapot..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

hgrm

Zou -theoretisch gezien- Fortuna een licentie kunnen aanvragen voor de Belgische competitie of de NRW-liga? Of: als Fortuna zou gaan fuseren met -laten we zeggen- Excelsior Veltwezelt, zou de fusieclub dan in Sittard mogen gaan spelen in de Belgische derde klasse?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op mei 19, 2009, 14:21:16
Zou -theoretisch gezien- Fortuna een licentie kunnen aanvragen voor de Belgische competitie of de NRW-liga? Of: als Fortuna zou gaan fuseren met -laten we zeggen- Excelsior Veltwezelt, zou de fusieclub dan in Sittard mogen gaan spelen in de Belgische derde klasse?

Das een bijzondere vraag. In andere sporten gebeurt het wel. Vanwege de afstanden (en de tegenstand) spelen de worstelaars van Simpson Landgraaf in de NRW Liga. De cricketers van HCC Heerlen daarentegen spelen weer in de Belgische competitie en een honkbalclub uit Genk speelt in de Nederlandse competitie. Grenzen kennen we nauwelijks meer in Zuid-Limburg

Stadionhopper

Het "grote" Fortuna, een naam van waarde. Helaas.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper