Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

Citaat van: Bossche Bol op jun 04, 2012, 14:08:53
Major League Baseball

Totaal niet boeiend dus waar ze die spelen, van mij part op de maan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 04, 2012, 14:51:50
Totaal niet boeiend dus waar ze die spelen, van mij part op de maan

Correctie, jij vind het niet boeiend.

Mij lijkt het een fantastische ervaring, MLB in Nederland.

Verwijderd lid

Ik vind het ook totaal niet boeiend. Die sport moet je gewoon aan de overkant van de grote plas laten, precies waar ze thuis hoort en gewaardeerd wordt.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op jun 04, 2012, 16:57:10
Correctie, jij vind het niet boeiend.

Mij lijkt het een fantastische ervaring, MLB in Nederland.

Boeit mij ook niet. Maar als je het leuk vind dan wens ik je veel plezier!!
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Ik ben zelf bij NHL en NFL in Europa geweest. Is wel leuk, alleen is er een andere sfeer op de tribune omdat er niet veel fans van de beide teams zijn. Neutrale fans zijn nu eenmaal anders dan clubfans. Wel zat ik bij San Francisco 49ers-Denver Broncos op Wembley in een vak vol met Britse 49ers fans.

hgrm

Qua beleving zal het idd anders zijn dan in de US, al stel ik me daar ook niet al te veel voor van de sfeer. Bij veel clubs zie je meer lege plekken dan toeschouwers....
Desondanks zal het op de tribune ongetwijfeld gezellig worden met honkballiefhebbers uit heel Europa. Laten we dan wel hopen dat het oranje-olé-hoempapa-publiek thuis blijft.

Qua sport is het natuurlijk iets heel anders. Alle facetten van de sport worden in de US minstens drie niveaus hoger beoefend dan waar ook ter wereld....Alleen daarom al zal het de moeite waard zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Kwam onderstaande site tegen, een aanrader!
http://estadiosdeespana.blogspot.co.uk/

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op jun 14, 2012, 22:34:44
Kwam onderstaande site tegen, een aanrader!
http://estadiosdeespana.blogspot.co.uk/

Kijk ik al een tijdje op. Pracht site!

Sander11

Iemand enig idee wanneer speelschema van Spanje bekend word gemaakt???
HEYA DEN BOSCH!

Hugo

Citaat van: Sander11 op jun 18, 2012, 12:17:00
Iemand enig idee wanneer speelschema van Spanje bekend word gemaakt???

Ja, reken maar op begin september.

AthleticHolanda

#131
Een update wat betreft San Mamés Barria...

http://www.blogseitb.com/athleticbilbao/2012/06/26/san-mames-barria-cuando-sera-inaugurado-que-tendra-y-cuanto-cuesta/

Het belangrijkste voor ons groundhoppers is natuurlijk deze passage.

Citeer¿Cuándo será inaugurado?

No hay establecida aún una fecha oficial. Las últimas informaciones (el diario Deia así lo indicó hace solo unas semanas) apuntan a que su inauguración podría producirse en septiembre de 2013, dentro de quince meses, en el inicio de la temporada 2013-2014. Eso sí, en caso de que el nuevo campo esté operativo en ese momento, aún no se encontraría concluido en su totalidad. De las 53.332 localidades con que contará una vez que esté completamente terminado, dispondría, según las informaciones a las que aludimos, de 37.000. Comoquiera que el número de socios que tendrá el Athletic en septiembre de 2013 será de aproximadamente 36.000, todos ellos tendrían sitio, en consecuencia, en ese San Mamés Barria operativo pero aún no concluido. Para 2014, o principios de 2015 como mucho, está previsto que el nuevo campo del Athletic ya se encuentre terminado al cien por cien.

Met mijn basiskennis van het Spaans concludeer ik daaruit, dat op dit moment de planning als volgt is. In september 2013 wordt voor het eerst in het nieuwe stadion gespeeld. Zij het in een stadion met drie tribunes. Zoals bekend komt een tribune van het nieuwe stadion, op een deel van de grond waar nu het huidige San Mamés staat. Het oude stadion wordt dan afgebroken waarna de nieuwe tribune zal worden geplaatst. Dat moet gebeurd ergens in 2014, uiterlijk voor 2015.
Nadrukkelijk staat erbij vermeld dat er nog geen definitieve datum bepaald is voor de eerste wedstrijd, maar tevens wordt vermeld dat de bouw volgens de planning loopt.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jun 26, 2012, 19:48:32
Een update wat betreft San Mamés Barria...

http://www.blogseitb.com/athleticbilbao/2012/06/26/san-mames-barria-cuando-sera-inaugurado-que-tendra-y-cuanto-cuesta/

Het belangrijkste voor ons groundhoppers is natuurlijk deze passage.

Met mijn basiskennis van het Spaans concludeer ik daaruit, dat op dit moment de planning als volgt is. In september 2013 wordt voor het eerst in het nieuwe stadion gespeeld. Zij het in een stadion met drie tribunes. Zoals bekend komt een tribune van het nieuwe stadion, op een deel van de grond waar nu het huidige San Mamés staat. Het oude stadion wordt dan afgebroken waarna de nieuwe tribune zal worden geplaatst. Dat moet gebeurd ergens in 2014, uiterlijk voor 2015.
Nadrukkelijk staat erbij vermeld dat er nog geen definitieve datum bepaald is voor de eerste wedstrijd, maar tevens wordt vermeld dat de bouw volgens de planning loopt.

Dan wil ik eigenlijk dit seizoen nog een keer naar de kathedraal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Nico1880 op mei 30, 2012, 16:44:14
Catalonië in de maand Juli. Nog even afwachten dus.

Inmiddels zijn er best al wat programma's bekend van de hoger spelende Catalaanse clubs. O.a. Espanyol, Sabadell, Sant Andreu hebben al een compleet oefenprogramma met voornamelijk wedstrijden in Catalunya vrij gegeven. Wat betreft juli, vooral de laatste twee weken wordt er best wel wat geoefend.

AthleticHolanda

Citaat van: Sander11 op jun 18, 2012, 12:17:00
Iemand enig idee wanneer speelschema van Spanje bekend word gemaakt???

10 juli.