Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op aug 25, 2013, 13:12:23
Ze spelen hun wedstrijden momenteel in Sociedad zeker? Of hebben gespeeld?

De eerste thuiswedstrijd, afgelopen vrijdag, was inderdaad in Anoeta. Vanaf nu spelen ze weer gewoon in Bilbao. Volgens mij moet na dit seizoen de andere korte zijde ook af zijn.


Hugo

Nou AH, ventileer uw mening!

Joost

Het lijkt wel op The Valley van Charlton nu.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op sep 15, 2013, 22:08:58
Nou AH, ventileer uw mening!

Tja ik hou niet zo van moderne stadions, het doet me denken aan het da Luz van Benfica, Emirates van Arsenal en een beetje de Allianz Arena die ook als voorbeeld diende.

Citaat van: Joost op sep 15, 2013, 22:56:57
Het lijkt wel op The Valley van Charlton nu.

Dat haal ik er dan weer net niet uit :-).

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op sep 16, 2013, 17:21:09
Dat haal ik er dan weer net niet uit :-).

The Valley heeft ook drie erg hoge tribunes die aan elkaar vast zitten. Het uitvak is een losstaande tribune.

FCT1980

#216
Dat is dan ook het enige. Eén van die tribunes bestaar uit 1 ring.
De tribune achter het doel loopt niet door bij de andere tribunes. Als dit stadion gereed is heb je een nieuwe Emirates. Heel erg jammer, de oude was tien keer mooier.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op sep 16, 2013, 22:02:16
Dat is dan ook het enige. Eén van die tribunes bestaar uit 1 ring.
De tribune achter het doel loopt niet door bij de andere tribunes. als dit stadion gereed is het je een nieuwe Emirates. Heel erg jammer, de oude was tien keer mooier.

Ik doelde ook op de huidige staat.

cafebac

Het doet mij inderdaad erg denken aan Emrirates, wat ik overigens voor een nieuw stadion wel een schitterende bak vind. Jammer dat dat dooie Arsenal-publiek er altijd zit. Het lijkt erop dat deze in Bilbao de tribunes wel dichter op het veld heeft staan.

fcbisart

Op maandag 28 oktober ga ik naar getafe-bilbao. Heeft iemand ervaring met een thuiswedstrijd van Getafe (stadion, sfeer, prijs tickets, bereikbaarheid, ...) Alvast bedankt voor de info !

AthleticHolanda

Citaat van: fcbisart op okt 09, 2013, 20:08:54
Op maandag 28 oktober ga ik naar getafe-bilbao. Heeft iemand ervaring met een thuiswedstrijd van Getafe (stadion, sfeer, prijs tickets, bereikbaarheid, ...) Alvast bedankt voor de info !

Stadion: http://www.europlan-online.de/coliseum-alfonso-p%25e9rez/stadion-2955.html
Sfeer: geen
Prijs: duur
Tickets: altijd verkrijgbaar
Bereikbaaheid (OV): MetroSur of de cercanias.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FC_Emmen

CiteerBarcelona wil nieuw megastadion

Barcelona heeft plannen om een stadion te bouwen met 105.000 overdekte zitplaatsen. Daarmee zou de club de beschikking krijgen over het op twee na grootste stadion ter wereld.

Nou Camp, het huidige stadion van Barcelona, heeft een capaciteit van 99.354. Volgend jaar wordt een referendum gehouden om te bepalen of het huidige legendarische stadion wordt verbouwd, of dat er een geheel nieuwe moet komen.
De nieuwbouw zou dan plaatsvinden aan de Avenida Diagonal, op het terrein van de Universiteit.
Palau Blaugrana
Ook het 'Palau Blaugrana', het stadion waar de andere sporten als basketbal en handbal worden gespeeld, zou op de schop moeten. De capaciteit zou daarbij opgevoerd moeten worden van ongeveer 8.000 naar 12.000.
Rungrado May Day Stadium
Het grootste stadion ter wereld is het Rungrado May Day Stadium in Noord Korea, met 150.000 plaatsen. Het Saltlake Stadium in Calcuta is de nummer twee met ruimte voor 120.000 fans.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/22126567/__Barcelona_wil_nieuw_megastadion__.html
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Negninorg

Het schijnt dat Valencia een geldschieter heeft gevonden voor oa het afbouwen van Nou Mestalla. Volgens Wikipedia duurt de bouw nu nog 14 maanden maar weet iemand hier of dat inderdaad klopt? Als je de foto's bekijkt lijkt het al bijna af namelijk.

AthleticHolanda

Het stadion van Indautxu en Athletic in een foto. (klik om te vergroten)