Week 11: maandag 11 maart t/m zondag 17 maart

Gestart door TeeZee, jan 05, 2019, 17:13:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: FCT1980 op feb 06, 2019, 10:58:59Wat ga je na die wedstrijd doen? Wel weer naar Engeland of komen andere landen in the picture?
Ik wacht eerst af wanneer (en of) de Brexit gaat plaatsvinden en hoeveel extra reistijd dat daarna eventueel oplevert. Ik kom nog altijd heel graag in Engeland en het land blijft mij trekken. Dus het zal niet de laatste keer zijn als het aan mij ligt. Ik hoop ooit een keer naar een snookerdemonstratiepartij te gaan en qua voetbal waar ik zin in heb.

TeeZee

Citaat van: casper.eniesee op feb 06, 2019, 20:36:46
Heel nice, "moet" je van jezelf ook naar bijvoorbeeld de nieuwe stadions van West Ham en Tottenham?.. of laat ik zeggen... wil.
Nee, ik heb zelf maar een paar regels:

1) De thuisclub is de hoofdbespeler van de thuishaven van dat moment
2) Het is een competitiewedstrijd (Premier League, Championship, League One of League Two) of een bekerwedstrijd van de twee bekertoernooien waar iedere profclub aan mee kan doen (League Cup of FA Cup)
3) Inderdaad, vriendschappelijke wedstrijden, internationale wedstrijden (het Engelse elftal is geen club) en zelfs Europese wedstrijden tel ik niet mee
4) Ik moet minimaal de helft van iedere helft gezien hebben

Dat is op sommige punten minder streng dan de "officiële" regels van de 92 club, want ik zou van hen dus nog eens naar Man City, Arsenal, West Ham en Tottenham moeten. Maar daar staat tegenover dat mijn punten 2, 3 en 4 weer strenger zijn. Ik wil het zo Engels mogelijk houden.

Tribuneklanten

Aan de hand van TeeZee zijn regels zou ik Everton (thuis tegen Young Boys in de Europa League) niet mogen tellen.

TeeZee

Gelukkig zijn het alleen maar mijn eigen regels :)

syntric

Citaat van: TeeZee op mrt 07, 2019, 20:57:29
Gelukkig zijn het alleen maar mijn eigen regels :)

Dat valt allemaal heel goed mee. Ik heb ooit een Engelse groundhopper ontmoet die zich altijd strategisch achter een doel posteerde. Hij wou nl. elke wedstrijd de matchbal aanraken :-)
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Anders telde het niet? wordt steeds gekker ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

TeeZee

Citaat van: syntric op mrt 07, 2019, 21:41:35
Dat valt allemaal heel goed mee. Ik heb ooit een Engelse groundhopper ontmoet die zich altijd strategisch achter een doel posteerde. Hij wou nl. elke wedstrijd de matchbal aanraken :-)
Hahahahahaha.
Allemachtig.

Nou ja, als hij daar gelukkig van wordt dan moet hij dat vooral doen :)

Jehoentelaar

Citaat van: ricodejong4 op mrt 07, 2019, 09:00:55
Mooi programma!

Zeker! De Tsjechen doen het mooi, elke Praagse club op een andere dag. Heb er zin in!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

wekke


San Paolo

12/3: Cambridge United - Crewe Alexandra (last minute besloten)
17/3: VVV - PSV


willytown79


De publiekswissel

Citaat van: willytown79 op mrt 11, 2019, 12:23:11
16/3 KV Mechelen - Beerschot Wilrijk

Als ik het goed lees start de verkoop vandaag vanaf 18:00 uur voor niet-leden/members.... Wel een aanrader voor degene die nog niet bij KV zijn geweest.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Denniss


Sebastiaan_W

Citaat van: willytown79 op mrt 11, 2019, 12:23:11
16/3 KV Mechelen - Beerschot Wilrijk

Jij bent één van de gelukkigen. Zag hier en op Twitter al voorbij komen dat mensen kaarten zoeken. Veel Nederlanders dus zaterdag. Ik voorzie een meet & greet met mede forummers en twitteraars.