Week 3 zondag 16 januari t/m zondag 23 januari

Gestart door hgrm, jan 01, 2011, 23:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

18/1: Genemuiden-Groningen
22/1: WK Sprint, Thialf

Voor Achilles'29-RKC heb ik nog een kaartje weg te geven (althans, de link om het uit te printen). Onder het voorbehoud dat niet één van de wedstrijden op 18/1 wordt afgelast zodat ik ze toch beide zou kunnen zien.

Verder heeft Breda op 18/1 een ouderavond, dus de kans dat hij mee kan naar Genemuiden is vrij klein. Als er inderdaad ouders met Breda willen praten (en dat willen ouders altijd, vooral als er geen enkele reden is, weet ik uit ervaring), heb ik ook nog een kaartje voor Genemuiden-Groningen in de aanbieding.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op jan 01, 2011, 23:12:31
18/1: Genemuiden-Groningen
22/1: WK Sprint, Thialf

Voor Achilles'29-RKC heb ik nog een kaartje weg te geven (althans, de link om het uit te printen). Onder het voorbehoud dat niet één van de wedstrijden op 18/1 wordt afgelast zodat ik ze toch beide zou kunnen zien.

Verder heeft Breda op 18/1 een ouderavond, dus de kans dat hij mee kan naar Genemuiden is vrij klein. Als er inderdaad ouders met Breda willen praten (en dat willen ouders altijd, vooral als er geen enkele reden is, weet ik uit ervaring), heb ik ook nog een kaartje voor Genemuiden-Groningen in de aanbieding.

Ik had Achilles v RKC al op de planning staan.

wekke

22/01 Cercle Brugge-Lierse
23/01 FC Utrecht-Ajax

RoelG

Zondag de 16e naar de Tyne and Wear derby Sunderland-Newcastle!! Dat wordt genieten...
En de dag ervoor waarschijnlijk Leeds United-Scunthorpe of anders misschien naar Hartlepool.

HJanneman


TeeZee

Citaat van: HJanneman op jan 02, 2011, 16:13:42
23-01

Waasland-Beveren - Antwerp
Dit was eigenlijk het tafeltjesavondtopic.

HJanneman

Ohja, stom: door Roel raakte ik compleet off-topic :D !

Iemand nog ouderavondtips?

AthleticHolanda

Citaat van: HJanneman op jan 02, 2011, 16:13:42
23-01

Waasland-Beveren - Antwerp

Ga je em niet combineren met een zaterdagavondpot?

Verwijderd lid

dinsdag 18-01
v.v. Bennekom - s.v. Babberich (Districtsbeker KNVB Afd. Oost)

HJanneman

Citaat van: AthleticHolanda op jan 02, 2011, 21:02:46
Ga je em niet combineren met een zaterdagavondpot?

Ik ga een dagje treinen op een Kruidvat-kaart.
Het is te doen, en het treinreisje naar Aalst vorig seizoen was ook erg goed bevallen.
Maar een nachtje weg, en dan twee dagen hoppen heeft normaal gesproken wel mijn voorkeur.

AthleticHolanda

De kruidvatkaartjes gebruik ik ook geregeld, is echt ideaal voor een dagje hoppen inderdaad, alleen gebruik ik em meestal voor Nederlandse wedstrijden. Voor zo'n afstand zou ik toch liever een dagje blijven waarschijnlijk al heb ik het ook wel eens gedaan.

Hoeveel uur gaat dat treinen worden, zal tegen de 10 lopen?

HJanneman

Ja, absoluut.
Vanaf Roosendaal nog een retourtje Antwerpen(de Nederlandse automaten kennen Beveren niet), en vanaf daar overstappen naar Beveren(weer via het loket).
Leeuwarden-Antwerpen is al gauw 4 uur.
Al met al zijn we zeker 10 uur onderweg, maar dat maakt het ook wel wat heroïscher als je er later aan terugdenkt, want treinreizen kan een hele opgave zijn in deze bange winterdagen..:D !

Sebastiaan_W

Heel misschien naar VfB Oldenburg - SV Meppen. Ligt aan een paar factoren.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op jan 05, 2011, 09:19:08
Heel misschien naar VfB Oldenburg - SV Meppen. Ligt aan een paar factoren.

Gezellig, ik ben ook van de partij! Wedstrijd is overigens op zondag 23 januari.

Verwijderd lid

klinkt interessant ... Oldenburg - Meppen, maar 2 x 300 km vind ik te veel van het goede