Eerste divisie 2009/10

Gestart door TeeZee, aug 07, 2009, 22:30:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Excelsior heeft mij positief verrast en Sparta gaat het nog heel moeilijk krijgen gezien de vorm waarin ze verkeren.

Stel dat ze allebei doorgaan dan is de volgende ronde toch Sparta-Excelsior?

spons

Citaat van: Peenvogel op mei 07, 2010, 12:06:04
Excelsior heeft mij positief verrast en Sparta gaat het nog heel moeilijk krijgen gezien de vorm waarin ze verkeren.

Stel dat ze allebei doorgaan dan is de volgende ronde toch Sparta-Excelsior?

ja, niets mooier dan dat sparta degradeert tegen excelsior dus ik hoop dat ze tegen helmond sport nog door gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op mei 07, 2010, 12:16:53
ja, niets mooier dan dat sparta degradeert tegen excelsior dus ik hoop dat ze tegen helmond sport nog door gaan

Inderdaad. Laat sparta maar haar derby-gevoelens bij Dordrecht uiten volgend seizoen. Ondanks dat het de meest dichtbij zijnde uitwedstrijd is zal ik de kasteelheren niet missen.

TeeZee

Excelsior v Sparta is wel een hele leuke op donderdag. Jammer dat ik dan een verjaardag heb.

Wederom genoten van een uitbundige Aadje de Mos, die met zijn 60+ nog aardig kwiek is. Ik hoop nog steeds dat hij naar ADO komt, dan neem ik een clubcard.

Hugo

Citaat van: Hielke op mei 06, 2010, 22:27:37
Excusez moi. Kwam net van het Heerenveenforum en was iets te enthousiast. Zal mijn clubgevoelens hier voortaan iets beter onderdrukken.

Jij bent hier toch dezelfde Hielke als op het Heerenveenforum?

Anyway, Cambuur mag het weer een jaartje proberen in de JL. Over twee wedstrijden niet goed genoeg om GA Eagles te verslaan.

hgrm

Welke idioot viert nu a.s. donderdag dan ook zijn verjaardag??
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op mei 09, 2010, 20:22:49
Welke idioot viert nu a.s. donderdag dan ook zijn verjaardag??
Tja, volgens mij is hij geestelijk ook niet helemaal in orde. Maar verder is het een aardige jongen.

Hielke

Citaat van: Hugo op mei 09, 2010, 20:22:08
Jij bent hier toch dezelfde Hielke als op het Heerenveenforum?

Nee, want ik ben hier als groundhopper en daar als supporter. Maar dat het dezelfde persoon betreft kan ik niet ontkennen. ;)

En om de nuance iets aan te brengen: als ik het rationeel bekijk vind ik dat Cambuur in de eredivisie thuis hoort. Levendige club, grote potentie. Niettemin, en dat is niet hatelijk bedoeld richting jou, ben ik blij en opgelucht dat het er niet van gekomen is.

Joost

ondanks de gulle gemeente ben ik bang dat als ik weer wakker wordt mvv ter ziele is.

hgrm

Niet gaan slapen dan....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen