Week 38: maandag 16 september t/m zondag 22 september

Gestart door Arjen, sep 01, 2013, 10:08:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cafebac

Morgen PSV - Ludogorets, samen met 6.000 anderen. Ondanks schappelijke prijzen (passe partout 40 euro) is er geen enkele interesse in de Oost Europa League. Dat PSV het toernooi vorig jaar bewust liet lopen werkt ook niet mee.

Zondag PSV-Ajax

Nort

Citaat van: cafebac op sep 18, 2013, 10:42:18
Morgen PSV - Ludogorets, samen met 6.000 anderen. Ondanks schappelijke prijzen (passe partout 40 euro) is er geen enkele interesse in de Oost Europa League. Dat PSV het toernooi vorig jaar bewust liet lopen werkt ook niet mee.

Zondag PSV-Ajax

Goed dat je het zegt! Was het anders 'gewoon' vergeten, maar dan maken wij wel een historische wedstrijd mee (minst aantal toeschouwers sinds ....?)

Niels_Zitterd

Citeer(minst aantal toeschouwers sinds ....?)

Afgelopen maandag :-p

HRM1880

Mijn uiteindelijke planning voor de komende dagen.

Thursday

16.30 GKP ii Targowek-Legion Warszawa (regional Cup) 16.30

21.00 Pub Lazio-Legia

Friday

Swit Nowy Dwor Maz. - Motor Lublin (3rd level)19.00


Saturday

11.00 Olimpia Warszawa-Legionovia II (6th level)

14.30 Swit II Warszawa - KS Teresin (8th level)

16.00 Legion II Warszawa - Błyskawica Warszawa (8th level)

18.00 Drukarz II Warszawa - Korona Warszawa (8th level)

Sunday

11.00 FK Rybno - Olimpia Gozdowo (8th level)

14.00 Blonianka Blonie - KS Teresin (6th level)

18.00 Legia - Gornik

FC_Emmen

19/09 FC Emmen - VVV Venlo
20/09 VIBOA 5 - Lycurgus 8 (zelf voetballen)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Verwijderd lid

Citaat van: jona93 op sep 17, 2013, 21:49:24
idd zaterdag iemand die het uur weet op de nieuwe fb pagina van de belgische vrouwen kost je namelijk duotickets winnen voor de de match van zaterdag de eerste 250 die de foto geliked,gedeeld hebben en een prive bericht gestuurd hebben naar de pagina kregen een duoticket

19.00 uur volgens mij.

jona93

Citaat van: Meester op sep 19, 2013, 17:14:43
19.00 uur volgens mij.

zojuist gecheckt en is idd 19u zal mij mogen haasten voor dit uur te halen dan
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Ici c est Paris

Vanavond naar FC Dordrecht - Willem II, om aan de Krommedijk de thuisploeg de periodetitel te zien halen dan wel verspelen.

Nort


hgrm

21/09: Couvin-Mariembourg vs. Givry
22/09: Visé - Antwerp

Iemand enig idee of er in Wezet nog moeilijk gedaan wordt met kaartjes als Antwerp op bezoek komt?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Citaat van: hgrm op sep 20, 2013, 20:02:52
21/09: Couvin-Mariembourg vs. Givry
22/09: Visé - Antwerp

Iemand enig idee of er in Wezet nog moeilijk gedaan wordt met kaartjes als Antwerp op bezoek komt?
normaal moet da geen enkel probleem zijn als ge u ni in de kleuren van antwerp toont. wij paar seizoenen geleden in 2e klasse we moesten op ne zondag naar visé politie had blijkbaar niet genoeg mensen beschikbaar om dat er later op de avond standard-genk op het progamma stond daar door moesten wij dus plaatsnemen tussen de thuis supporters rust was in aantocht en we gingen gezellig naar de kantine bij terug komst bleek dat al ons gerief trommel stokken,vlaggen stokken en zelfs vlaggen weg waren die lagen mooi tussen de harde kern van visé waar door het na de match op relletjes kwam met de thuis supporters en de politie resultaat thuis gekomen me blauwe plekken op de benen armen rug door de matracken van de police
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: nort op sep 20, 2013, 16:40:18
7 wedstrijden in 2 dagen, dat zal ik je niet nadoen!
Het worden er uiteindelijk maar zes. De laatste van zaterdag is naar zondag verplaatst.

Joost

Citaat van: hgrm op sep 20, 2013, 20:02:52
21/09: Couvin-Mariembourg vs. Givry
22/09: Visé - Antwerp

Iemand enig idee of er in Wezet nog moeilijk gedaan wordt met kaartjes als Antwerp op bezoek komt?

Ik heb er tegen FC Luik ooit nog een ticket kunnen kopen voor het uitvak dus tegen Antwerp zal het ook wel gaan.

Mocht je morgen tijd over hebben van te voren, om 16u wordt er afgetrapt bij Naast v Frameries in 2e provinciaal B.

voetbalfan

Citaat van: jona93 op sep 20, 2013, 20:34:53
normaal moet da geen enkel probleem zijn als ge u ni in de kleuren van antwerp toont. wij paar seizoenen geleden in 2e klasse we moesten op ne zondag naar visé politie had blijkbaar niet genoeg mensen beschikbaar om dat er later op de avond standard-genk op het progamma stond daar door moesten wij dus plaatsnemen tussen de thuis supporters rust was in aantocht en we gingen gezellig naar de kantine bij terug komst bleek dat al ons gerief trommel stokken,vlaggen stokken en zelfs vlaggen weg waren die lagen mooi tussen de harde kern van visé waar door het na de match op relletjes kwam met de thuis supporters en de politie resultaat thuis gekomen me blauwe plekken op de benen armen rug door de matracken van de police

Er is natuurlijk nog altijd een verschil tussen met alle respect 'maar' Dender die met max 100 komen of Antwerp die altijd het uitvak vullen. Antwerp heeft in ieder geval combi maar dat wil niet altijd zeggen dat de loketten gesloten zijn.

wekke

Citaat van: wekke op sep 15, 2013, 21:15:41
Verandering van planning...
21/09 15u00 BX Brussels - Wolvertem
22/09 15u00 Sterrebeek - KFC Duffel

Nog een verandering: 22/09 15u00 Olsa Brakel - Coxyde