Groundhoppers in het nieuws

Gestart door Breda, sep 27, 2010, 20:15:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Twee pagina's full colour, nice!
Hoe zijn ze jou ooit op het spoor gekomen?

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Je mag er nog bij vertellen dat bij het maken van het portret een oud mannetje driftig op het raam aan het kloppen was omdat hierdoor zijn zicht geblokkeerd werd.

cafebac

Mooi verhaal hoor. Typisch verhaal van een grappige situatie waarin je tijdens het hoppen terecht kunt komen :)

FC_Emmen

Vandaag een stukje met Breda in het Dagblad van het Noorden.
https://blendle.nl/i/dagblad-van-het-noorden/de-voetbaltoerist/bnl-dvhn-20141103-4SH2J47 (moet je wel blendle hebben of aanmaken om het te lezen)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper

#65
Struinend op zolder in de archieven kwam ik onderstaand artikel tegen. Het stond in AD Sportwereld van 8januari 2011.
Geen idee of de persoon in kwestie hier lid is.





🇧🇪 Eerste klasse B ✅


HRM1880

Citaat van: georgesv op nov 17, 2014, 14:11:29
http://www.bbc.com/news/in-pictures-29877890
De laatste tijd duik je precies wel vaker op in de Engelse media. Is daar een verklaring voor of zijn ze gewoon wat later met de ontdekking van je geweldige foto's?

georgesv

Nee, da's omdat k meedoe aan een tentoonstelling in Londen, de persman daar goed z'n werk doet :) en velen inderdaad nu door die expo mijn foto's ontdekken.

Nickky

Wat een geweldige foto's ......!!

GH-Experiences

Respect man! echt hele mooie fotos!

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

smitswessel

Citaat van: KRCM1904 op jan 07, 2015, 19:33:13
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150106_01461016

Zeer goed voornemen van meneer Jan, helaas onrealiseerbaar voor velen van ons lijkt me. Voor mij in ieder geval wel a.g.v. werk e.d.

watergatehopper

Citaat van: smitswessel op jan 07, 2015, 19:39:43
Zeer goed voornemen van meneer Jan, helaas onrealiseerbaar voor velen van ons lijkt me. Voor mij in ieder geval wel a.g.v. werk e.d.

Ik denk dat ook hij een burnout gaat krijgen tenzij hij verder geen leven heeft natuurlijk. Lijkt me een beetje veel geregel voor wat betreft vluchten, treinen, hotels, tickets etc.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Voetbalman

Thanks mannen.

@watergatehopper: het is ook een groot eenmalig project natuurlijk. Sommige vrienden van me trekken zes maanden naar Azië of richting Zuid-Amerika bijvoorbeeld, het is een unieke ervaring die we opdoen. Op het project staat ook een mooie einddatum: 31 december 2015, daarna stopt het onherroepelijk en gaan we terug richting de basis, en het groundhoppen zoals ik en de rest het nu doet. Mijn vriendin staat er volledig achter, ik heb het geluk een zeer flexibele werkgever te hebben op het vlak van dagen wisselen, shiften ruilen en het moet me terug 'in gang' trekken.

Het trekt me (eindelijk) net de zetel uit, weg van Sporting Telenet (buitengeflikkerd) en zal me net toestaan om veel bewuster te leven, inniger. Het geregel is een serieuze uitdaging, klopt volledig. Natuurlijk worden we daarbij geholpen door de huidige technologie, fora zoals deze, contacten die we de laatste jaren opbouwden,

Komt goed, en indien niet, dan weet je wat je zeker niét moet doen. ;)