Meervoudig groundhoppen

Gestart door TeeZee, mrt 27, 2008, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Als we dan toch gaan opscheppen; ik zag ooit drie verschillende voetbalwedstrijden op 1 dag in 3 verschillende landen.

spons

Citaat van: Joost op jan 20, 2019, 01:17:22
Als we dan toch gaan opscheppen; ik zag ooit drie verschillende voetbalwedstrijden op 1 dag in 3 verschillende landen.

Duitsland, Luxemburg en België ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jan 20, 2019, 07:22:44
Duitsland, Luxemburg en België ?
nderland, Duitsland, Belgie.

Alemannia vroege wedstrijd in 2. Bundesliga
Roda late duel in Eredivisie
Sint Truiden avondwedstrijd in Eerste klasse

Het was destijds niet eens opzet maar puur toeval.

Jehoentelaar

Ik heb een keer twee wedstrijden in de noordelijke districtsbeker gedaan (Oranje Nassau - Mamio en Groningse Boys - Be Quick). Dertien doelpunten en een mooie bekerstunt van de Boys. Een dag later ging het vrolijk verder met de lokale derbyreeks met GRC - Helpman.

Verder is het er nooit van gekomen, ik vind één duel altijd wel voldoende voor een dag.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ksclgiov282

#49
Vorig seizoen Barnsley - Sheffield Wednesday (aftrap 12.15) gevolgd door Doncaster - Charlton. Ik had me voorgenomen om niet vroeger te vertrekken bij Barnsley omdat dat in alle opzichten toch de mooiste pot is, dus de aftrap van die tweede partij ging niet gehaald worden wist ik vooraf. Geprobeerd de wagen 'tactisch' te parkeren maar de verkeerchaos na de wedstrijd was toch groter dan verwacht dus dat viel vies tegen. Dan nog eens een verkeerde afslag genomen bij een van de vele rotondes. Toen we uiteindelijk het parkeerterrein van het Keepmoat stadion opdraaiden was de wedstrijd al een minuut of 25 bezig en was Charlton al op 0-1 gekomen. De turnstiles waren uiteraard al gesloten, gelukkig werden we door 2 stewards alsnog naar binnen geloodst. Het was ook nog eens een wedstrijd van bedenkelijk niveau gelukkig zagen we in blessuretijd Doncaster gelijkmaken. Een vink is een vink, maar dit was toch veel haast- en stresswerk.

FCT1980

Citaat van: ksclgiov282 op jan 21, 2019, 16:16:12
Vorig seizoen Barnsley - Sheffield Wednesday (aftrap 13.15) gevolgd door Doncaster - Charlton. Ik had me voorgenomen om niet vroeger te vertrekken bij Barnsley omdat dat in alle opzichten toch de mooiste pot is, dus de aftrap van die tweede partij ging niet gehaald worden wist ik vooraf. Geprobeerd de wagen 'tactisch' te parkeren maar de verkeerchaos na de wedstrijd was toch groter dan verwacht dus dat viel vies tegen. Dan nog eens een verkeerde afslag genomen bij een van de vele rotondes. Toen we uiteindelijk het parkeerterrein van het Keepmoat stadion opdraaiden was de wedstrijd al een minuut of 25 bezig en was Charlton al op 0-1 gekomen. De turnstiles waren uiteraard al gesloten, gelukkig werden we door 2 stewards alsnog naar binnen geloodst. Het was ook nog eens een wedstrijd van bedenkelijk niveau gelukkig zagen we in blessuretijd Doncaster gelijkmaken. Een vink is een vink, maar dit was toch veel haast- en stresswerk.

Verschrikkelijk man om zo binnen te komen. Hopelijk was die eerste wedstrijd wel de moeite waard.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Getriggerd door dit topic wilde ik toch eens kijken of er in België dit jaar vier potjes te doen waren op 1 dag tijdens carnaval. Blijkt dat ze dit jaar besloten hebben om de dat weekend vrij te plannen... :(

wekke

Citaat van: Joost op jan 21, 2019, 21:55:06
Getriggerd door dit topic wilde ik toch eens kijken of er in België dit jaar vier potjes te doen waren op 1 dag tijdens carnaval. Blijkt dat ze dit jaar besloten hebben om de dat weekend vrij te plannen... :(

Paasweekend en het einde van 1A en 1B in het oog houden. Als er in 1A of 1B een club met een grote aanhang (KVM, Antwerp, Beerschot Wilrijk) op zondag voor promotie of degradatie speelt dan zijn er altijd wel provinciale teams die hun wedstrijd naar de voormiddag verschuiven.

Mijn eigen statistieken zijn.

1 Kwartet

30-03-2013 RSC Ophasselt B - Oordegem 1-1
30-03-2013 SV Ressegem - Grotenberge 3-1
30-03-2013 SV Geraardsbergen - Lovendegem 1-2
30-03-2013 Olsa Brakel - Geel Meerhout 0-3

1 Trio (met één jeugdmatch)

24-10-2009 U17 Charleroi - U17 KVC Westerlo 3-0
24-10-2009 ROC de Charleroi - Dessel Sport 3-2
24-10-2009 Charleroi - KVC Westerlo 1-1

24 Dubbels

België: 10
Italië: 2
Duitsland: 1
Spanje: 1
Nederland 1
Wales: 1 (zelfde stadion)

België + Nederland: 3
België + Duitsland: 3
Duitsland + Nederland: 1
België + Frankrijk: 1 (veruit de leukste van allemaal met in de namiddag het rechtstreeks promotieduel RAEC Mons - Waasland Beveren op een neutraal terrein en in de avond het rechtstreekse degradatieduel tussen Valenciennes en OGC Nice)

jdebruin96

03-02-2018:
Fortuna Koln - Unterhaching
Borussia Mönchengladbach - RB Leipzig

29-09-2018:
MSV Duisburg -Regensburg
Lommel SK - KV Mechelen

15-12-2018:
Wuppertalen - Verl
Royal Antwerp

Ik vind een dubbel op 1 dag echt heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat ik voldoende ruimte neem. Als ik twijfel of ik een wedstrijd vanaf begin of het eind niet mee kan maken doe neem ik dat risico niet.

Tribuneklanten

#54
Dubbels seizoen 2018-2019

Elversberg - Wolfsburg
Virton - Meux

Foggia - Lecce
Bisceglie - Paganese

Avellino - Latte Dolce
Napoli - AS Roma

Leverkusen - Augsburg
Sint Truiden - Standard Liege

Roeselare - Union St Gilles
Zulte Waregem - Charleroi

In 5 maanden tijd 5 dubbels bezocht. In de spaarzame tijd die ik tegenwoordig heb is het voor mij een ideale optie om toch flink wat wedstrijden te bezoeken.
Allemaal makkelijk te doen en genoeg tijd tussen beide wedstrijden zonder ook maar iets van 1 van de 2 wedstrijden te hoeven missen.

ksclgiov282

#55
Citaat van: FCT1980 op jan 21, 2019, 20:26:18
Verschrikkelijk man om zo binnen te komen. Hopelijk was die eerste wedstrijd wel de moeite waard.

Die was zeer zeker de moeite en s'anderendaags naar Villa v Birmingham geweest, top weekend gehad.

casper.eniesee

Ik ben wel redelijk ervaren met dubbels. Trippels heb ik nog geen ervaring mee, maar daar gaat waarschijnlijk verandering in komen. Als het vervoersregime naar Sparta uit het toelaat, of ik ritsel een kaartje op de thuistribune:

24-03-2019
12:15: Sparta - NEC (Rotterdam)
14:30: GLZ Delfshaven - Olympia (Rotterdam)
20:45: Nederland - Duitsland (Amsterdam)

Het wordt in ieder geval een dubbel, en bij een verplichte buscombi wordt het ook niet de kortste weg. (Nijmegen-Rotterdam-Nijmegen-Amsterdam-Nijmegen).

Ben verder ook benieuwd of ik vanuit het uitvak die 2e pot vanaf het eerste fluitsignaal kan zien, maar volgens Google Maps is het maar 5 minuten lopen, dus denk dat het wel kan.
Instagram: Groundhopper024

Footballromantic

Citaat van: casper.eniesee op jan 29, 2019, 21:09:32
Ik ben wel redelijk ervaren met dubbels. Trippels heb ik nog geen ervaring mee, maar daar gaat waarschijnlijk verandering in komen. Als het vervoersregime naar Sparta uit het toelaat, of ik ritsel een kaartje op de thuistribune:

24-03-2019
12:15: Sparta - NEC (Rotterdam)
14:30: GLZ Delfshaven - Olympia (Rotterdam)
20:45: Nederland - Duitsland (Amsterdam)

Het wordt in ieder geval een dubbel, en bij een verplichte buscombi wordt het ook niet de kortste weg. (Nijmegen-Rotterdam-Nijmegen-Amsterdam-Nijmegen).

Ben verder ook benieuwd of ik vanuit het uitvak die 2e pot vanaf het eerste fluitsignaal kan zien, maar volgens Google Maps is het maar 5 minuten lopen, dus denk dat het wel kan.

Glz is letterlijk om de hoek van Sparta . Leuke achtergrond met verschillende treinen en metro's die passeren.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Van pogo tot popo

Mooi om te lezen en om inspiratie op te doen.
Zelf pas 1 dubbel gehad.

1-12-2018
Westerlo - Roeselare
Antwerpen - Sint Truiden

Mokum1900

Vele dubbels afgelopen tijd gehad paar voorbeelden


Eemdijk-Hoek
Ajax - Venlo


Westerlo - Union
Dessel sport - Oudenaarde


wel iets verder uit elkaar maar niet onmogelijk


Quick boys- Hoek
Racing Mechelen - KVK Tiennen



Als ik een thuiswedstrijd pak van Hsv hoek , is het ideeal ( soms te lang wachten ) om een potje in Belgie savonds te pakken.
Waar je ook gaat ik volg je overal