Week 17: maandag 23 april tot en met zondag 29 april

Gestart door Matthijs83, apr 11, 2018, 14:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WATP

24/5 PSV u17 - Ajax u17
25/5 Bor Gladbach II - KFC Uerdingen
The Quintessential British club

wekke

28/04 KV Kortrijk - Lierse
Onze afscheidstournee continues...

Sander11

28-04 Go Ahead Eagles - FC Den Bosch, Ondanks dat er na gisteren niks meer op het spel staat. Gaan we toch maar die kant op.
HEYA DEN BOSCH!

casper.eniesee

24-4: FC United of Manchester v Trafford FC (Was de cupfinal van non league cup Greater Manchester), United won na penalty's
26-4: Stalybridge Celtic v Witton Albion (onder voorbehoud)
29-4: Manchester United v Arsenal
Instagram: Groundhopper024

watergatehopper

Citaat van: ricodejong4 op apr 19, 2018, 12:32:29
28-04 : Fortuna Köln - Hansa Rostock

Helaas een pot om des keizers baard.

Het uitvak zal zeer de moeite waard zijn. Ik adviseer je om daar te gaan staan.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Citaat van: WATP op apr 23, 2018, 09:50:30
24/5 PSV u17 - Ajax u17
25/5 Bor Gladbach II - KFC Uerdingen

Ik snap dat het zonnige weer je eerder aan mei doet denken maar het is toch echt april ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


ricodejong4

Citaat van: watergatehopper op apr 25, 2018, 19:52:25
Het uitvak zal zeer de moeite waard zijn. Ik adviseer je om daar te gaan staan.

Denk je dat de Rostock fans zitten te wachten op 'toeristen' in het uitvak? Heb vernomen dat het geen lieverdjes zijn.

Ajacied


persoonlijk zou ik het niet doen. maar dat heeft ook deels te maken met hun politieke voorkeur.

De publiekswissel

Citaat van: ricodejong4 op apr 26, 2018, 08:47:44
Denk je dat de Rostock fans zitten te wachten op 'toeristen' in het uitvak? Heb vernomen dat het geen lieverdjes zijn.

Gewoon niet gedragen als een toerist dan....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

ricodejong4

Citaat van: De publiekswissel op apr 26, 2018, 10:01:56
Gewoon niet gedragen als een toerist dan....

Doen we ook niet, maar we spreken niet/nauwelijks Duits dus denk dat het sowieso wel opvalt. Wordt gewoon de thuistribune met speciale aandacht voor het uitvak denk ik ;)

JoeySpiegelaar

Citaat van: ricodejong4 op apr 26, 2018, 10:33:43
Doen we ook niet, maar we spreken niet/nauwelijks Duits dus denk dat het sowieso wel opvalt. Wordt gewoon de thuistribune met speciale aandacht voor het uitvak denk ik ;)

Plek genoeg op de thuistribune. Bij de wedstrijd tegen SVM waren er slechts 1250 thuissupporters. De 2 sportparken in Düren zijn de moeite waard om nog even te bezoeken.

ricodejong4

Citaat van: JoeySpiegelaar op apr 26, 2018, 10:38:23
Plek genoeg op de thuistribune. Bij de wedstrijd tegen SVM waren er slechts 1250 thuissupporters. De 2 sportparken in Düren zijn de moeite waard om nog even te bezoeken.

Jep zag ik ook. Ik ging net echter naar de site en voor stehplatz stond er "keine Tickets verfügbar", online zijn enkel zitplaatsen te koop. Moet ik me zorgen gaan maken of zijn staanplaatsen gewoon aan de kassa te koop?

mike_t

Citaat van: WATP op apr 23, 2018, 09:50:30
24/5 PSV u17 - Ajax u17
25/5 Bor Gladbach II - KFC Uerdingen

RSV nog meegepikt?
Was een leuke combi, een helftje ergens missen.

jdebruin96

Citaat van: ricodejong4 op apr 26, 2018, 10:51:05
Jep zag ik ook. Ik ging net echter naar de site en voor stehplatz stond er "keine Tickets verfügbar", online zijn enkel zitplaatsen te koop. Moet ik me zorgen gaan maken of zijn staanplaatsen gewoon aan de kassa te koop?

Denk het niet hoor! Fortuna Köln speelt ook nergens meer om. Afgelopen februari bij de wedstrijd tegen Unterhaching geweest en toen waren er rond de 4000 man. Gewoon aan de kassa kopen :)