Week 24: Maandag 11 juni tot en met Zondag 17 juni

Gestart door jona93, jun 06, 2018, 16:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: Saltacampos op jun 10, 2018, 17:31:33
Als je nu ziet welke problemen er zijn om bvb. Kaliningrad te bereiken (om dan nog te zwijgen over logies in Rusland in het algemeen, er waren in Spanje ook gigantisch veel klachten over Kyiv bij de CL-finale en ook over de gebrekkige luchthavencapaciteit van de Oekraïense hoofdstad), vind ik het niet zo'n gelukkige keuze. Bovendien geef je een corrupte dictator als Putin de kans zijn blazoen wat op te poetsen, zwaar fout in mijn ogen.

Politiek en sport worden al jaren gemengd en als propagandamiddel gebruikt, denken we maar aan de OS van 1936. Meeste mensen interesseert dat ook helemaal niet, als het balletje maar rolt :-)
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: Saltacampos op jun 10, 2018, 17:31:33
Als je nu ziet welke problemen er zijn om bvb. Kaliningrad te bereiken (om dan nog te zwijgen over logies in Rusland in het algemeen, er waren in Spanje ook gigantisch veel klachten over Kyiv bij de CL-finale en ook over de gebrekkige luchthavencapaciteit van de Oekraïense hoofdstad), vind ik het niet zo'n gelukkige keuze. Bovendien geef je een corrupte dictator als Putin de kans zijn blazoen wat op te poetsen, zwaar fout in mijn ogen.
Sinds wanneer hoort Kyiv bij Rusland?

Bij elke organisatie kun je je vraagstekens zetten. In Z-A en Brazilie heeft het miljaren Euro's gekost en betalen de inwoners nog steeds voor het (bobo) feest dat 30 dagen duurde. Dat vind ik persoonlijk veel erger.

Tja, welk land heeft dan wel een schone lei? Ik zie liever het WK in Rusland georganiseerd worden dan in de VS waar de voetbalcultuur bestaat uit entertainment en waarvan je grote twijfels mag stellen of dat ook niet een dictatuur is geworden.

ALenstra

Zolang die bobo's er maar goed aan verdienen vind de FIFA alles best. En men kiest liever voor landen die klakkeloos akkoord gaan met hun absurde eisen.

spons

16.06. Smitshoek - Excelsior Maassluis ( finale Rijnmond cup bij slikkeveer )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

syntric

- 16/6:  VV Altena - SV Capelle
- 17/6:  FC Tilburg - Madese Boys
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: Nort op jun 10, 2018, 18:50:00
Sinds wanneer hoort Kyiv bij Rusland?

Bij elke organisatie kun je je vraagstekens zetten. In Z-A en Brazilie heeft het miljaren Euro's gekost en betalen de inwoners nog steeds voor het (bobo) feest dat 30 dagen duurde. Dat vind ik persoonlijk veel erger.

Tja, welk land heeft dan wel een schone lei? Ik zie liever het WK in Rusland georganiseerd worden dan in de VS waar de voetbalcultuur bestaat uit entertainment en waarvan je grote twijfels mag stellen of dat ook niet een dictatuur is geworden.
Als je mijn bericht even zorgvuldig herleest zal je zien dat ik schrijf de Oekraïense hoofdstad en niet Rusland. Voor het overige kan ik je redenering zeker beamen.
Over land and sea

Nort

Citaat van: Saltacampos op jun 11, 2018, 14:32:16
Als je mijn bericht even zorgvuldig herleest zal je zien dat ik schrijf de Oekraïense hoofdstad en niet Rusland. Voor het overige kan ik je redenering zeker beamen.
Dat weet ik, maar waarom je de hoofstad van Oekraïne erbij haalt als het om Rusland gaat snap ik niet. In de regel zijn (Oost) Europese steden niet voorbereid op een extra piek van 50.000 toeristen. Ook op het EK 2016 was het een drama om enigzins betaalbare huisvesting te vinden voor Saint-Etienne en andere kleinere steden.

Wesley10__

Citaat van: syntric op jun 11, 2018, 14:05:43
- 16/6:  VV Altena - SV Capelle
- 17/6:  FC Tilburg - Madese Boys

Is al bekend waar de 2e wedstrijd gespeeld gaat worden?

Joost

Citaat van: Wesley10__ op jun 12, 2018, 11:53:19
Is al bekend waar de 2e wedstrijd gespeeld gaat worden?

Gewoon bij FC Tilburg toch? Er wordt niet meer uitgeweken naar neutraal terrein.

Wesley10__

Citaat van: Joost op jun 12, 2018, 13:06:46
Gewoon bij FC Tilburg toch? Er wordt niet meer uitgeweken naar neutraal terrein.

Inderdaad gewoon bij FC Tilburg. Vreemd, Capelle - Ajax Amateurs wordt bijvoorbeeld wel op neutraal terrein gespeeld.

Joost

Citaat van: Wesley10__ op jun 12, 2018, 15:13:40
Inderdaad gewoon bij FC Tilburg. Vreemd, Capelle - Ajax Amateurs wordt bijvoorbeeld wel op neutraal terrein gespeeld.

Nee daar is een eenvoudige verklaring voor.

Capelle v Ajax is een duel om de vrijgekomen plaats van Jong Twente in te nemen., een extra duel dus. Een plek die ook Be Quick 1887 en Halsteren zou moeten toekomen maar dat is een hele andere discussie.

FC Tilburg v Madese Boys is een regulier nacompetitieduel. Die worden dit seizoen altijd op het veld van de eerstgenoemde ploeg gespeeld. Dat schema is zo opgesteld dat de hoogst geëindigde ploegen het thuisrecht hebben.

JoeySpiegelaar


Mokum1900

17/6 Cappelle - Ajax ( amateurs ) @ Alphense boys
Waar je ook gaat ik volg je overal

Wesley10__

Citaat van: Joost op jun 12, 2018, 15:33:55
Nee daar is een eenvoudige verklaring voor.

Capelle v Ajax is een duel om de vrijgekomen plaats van Jong Twente in te nemen., een extra duel dus. Een plek die ook Be Quick 1887 en Halsteren zou moeten toekomen maar dat is een hele andere discussie.

FC Tilburg v Madese Boys is een regulier nacompetitieduel. Die worden dit seizoen altijd op het veld van de eerstgenoemde ploeg gespeeld. Dat schema is zo opgesteld dat de hoogst geëindigde ploegen het thuisrecht hebben.

Duidelijk, dat verklaart een hoop. Thanks!

jvdreumel2

17-6 vv Hoogland-hvch finale voor promotie naar hoofdklasse