Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 7 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: hgrm op jan 09, 2019, 22:45:26
Het kost wat meer dan het OV maar ik zou een taxi nemen (of combi taxi-trein-taxi). En inderdaad, zonder ruimbagage vliegen.

Gewoon een auto huren in Bergamo en rechtstreeks naar het stadion rijden. Er ligt een gigantisch parkeerterrein naast
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: spons op jan 09, 2019, 22:47:03
Gewoon een auto huren in Bergamo en rechtstreeks naar het stadion rijden. Er ligt een gigantisch parkeerterrein naast
Auto van A naar B is inderdaad het aller snelst.
Volgende wedstrijd: ?

GiertjeNL

4 tm 6 maart in Madrid voor het Ajax potje.
Iemand een idee wanneer het programma bekend wordt gemaakt voor het weekend ervoor.
Ik zie dat er altijd een wedstrijd op de maandag staat en er spelen drie "Madrileense" ploegen thuis.

bunnet

Zaterdag staat Millwall - Everton op het programma. Vanaf morgen kunnen supporters met een purchase history kaarten aanschaffen.

Is er iemand met zo'n history die mij aan 2 kaarten zou kunnen / willen helpen?

jdebruin96

Citaat van: bunnet op jan 21, 2019, 10:14:44
Zaterdag staat Millwall - Everton op het programma. Vanaf morgen kunnen supporters met een purchase history kaarten aanschaffen.

Is er iemand met zo'n history die mij aan 2 kaarten zou kunnen / willen helpen?

Ik heb een boekingsgeschiedenis van Millwall. Dm maar als je nog hulp nodig hebt.

FC_Emmen

Citaat van: bunnet op jan 21, 2019, 10:14:44
Zaterdag staat Millwall - Everton op het programma. Vanaf morgen kunnen supporters met een purchase history kaarten aanschaffen.

Is er iemand met zo'n history die mij aan 2 kaarten zou kunnen / willen helpen?
Die kaartverkoop is al gestart. Ik heb al kaarten kunnen kopen zonder een bookinghistory.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

bunnet

Citaat van: jdebruin96 op jan 21, 2019, 12:07:40
Ik heb een boekingsgeschiedenis van Millwall. Dm maar als je nog hulp nodig hebt.

Top! Ik zal je een bericht sturen.

bunnet

Citaat van: FC_Emmen op jan 21, 2019, 13:06:28
Die kaartverkoop is al gestart. Ik heb al kaarten kunnen kopen zonder een bookinghistory.

Mij lukt het niet... Net ook telefonisch contact gehad, maar ik zal een history of een membership moeten hebben.

samvdl

Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?

Freekos79

Citaat van: samvdl op jan 27, 2019, 23:54:26
Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?
Als je member bij Fulham wordt, moet het wellicht wel lukken. Maar dit is van oudsher dé wedstrijd voor ze, dus het kan lastig worden. Watford lijkt me geen probleem. Stuur eens een mailtje naar de club, het kan zo maar zijn dat ze je de kaarten klaarleggen.
Volgende wedstrijd: ?

Sander11

Citaat van: samvdl op jan 27, 2019, 23:54:26
Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?

Kan je denk wel helpen
HEYA DEN BOSCH!

De publiekswissel

Watford is eenvoudig via de website. Even in de gaten houden wanneer de verkoop begint. Verkoopt ook niet altijd uit

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

ALenstra

Precies, de website. Vraag me af of samvdl daar ook gekeken heeft?

Freekos79

Citaat van: ALenstra op jan 28, 2019, 16:10:19
Precies, de website. Vraag me af of samvdl daar ook gekeken heeft?
Daar ga ik stiekem bij alle forumleden toch wel vanuit.
Volgende wedstrijd: ?

samvdl

Citaat van: ALenstra op jan 28, 2019, 16:10:19
Precies, de website. Vraag me af of samvdl daar ook gekeken heeft?
Uiteraard. Maar vind het gokken op de general sale in dit geval tricky. Heb geen ervaringen met Watford, maar als het verleden toont dat het niet altijd uitverkocht raakt, zal de pot tegen Leicester wel goed moeten komen. Dank!