Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: FCT1980 op jun 23, 2018, 10:05:38
Als je bij Luton achter het goed gaat zitten (tegenover de away support) en dan kort aan het veld dan heb je goed zicht.
Bij bijna alle andere plekken heb je wel ergens een paal (of meer) voor je. Heerlijk die oude stadions.

Daar zaten wij ook.
@Saltacampos check de foto's voor het zicht http://www.watergatehopper.nl/page/luton-kenilwort-road
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Hoi luitjes,

misschien een rare vraag. Maar hoe groot schatten jullie de kans in dat ik aan 1 kaartje voor Bochum-Köln kan komen?

San Paolo

Citaat van: Jef400 op jun 29, 2018, 12:52:18
Hoi luitjes,

misschien een rare vraag. Maar hoe groot schatten jullie de kans in dat ik aan 1 kaartje voor Bochum-Köln kan komen?

Als je kaartverkoop goed in de gaten houdt zou dit moeten lukken. Denk dat alle wedstrijden waar Köln en HSV op bezoek komen dit seizoen druk zullen zijn omdat deze uitclubs ook de thuistribunes wel zullen gaan vullen. Echter is Bochum normaliter lang niet uitverkocht. Dus er dicht op zitten en dan moet het lukken.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Jef400 op jun 29, 2018, 12:52:18
Hoi luitjes,

misschien een rare vraag. Maar hoe groot schatten jullie de kans in dat ik aan 1 kaartje voor Bochum-Köln kan komen?

Lijkt me niet heel moeilijk. Bochum verkoopt nooit uit. Verwacht dat je makkelijk een kaartje kunt kopen in de vrije verkoop.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Saltacampos

Over land and sea

BLC

Misschien is dit al eerder langs gekomen maar dit seizoen wordt het dus bijna onmogelijk om wedstrijden te combineren in Engeland of zie ik dit verkeerd? Bijna alle clubs spelen op dezelfde dagen en tijden.
Weet iemand waarom ze dit doen?

Nort

Citaat van: BLC op jul 01, 2018, 09:57:05
Misschien is dit al eerder langs gekomen maar dit seizoen wordt het dus bijna onmogelijk om wedstrijden te combineren in Engeland of zie ik dit verkeerd? Bijna alle clubs spelen op dezelfde dagen en tijden.
Weet iemand waarom ze dit doen?
Omdat 3 uur op zaterdag de traditionele tijd is. Door de tv verschuivingen kun je prima het e.e.a. combineren, al is het soms haasten voor een dubbel.

Op goede vrijdag is een dubbel het makkelijkst, omdat de lower leagues massaal om 15:00 spelen en een paar in de avond 19:45

ALenstra

Je moet gewoon mazzel hebben met verschuivingen vanwege tv. Of pas boeken als echt alle tijden vast staan.

Hugo

Zowel Reading, Birmingham City, Leeds United als Middlesbrough staan in augustus al voor een vrijdagavond of zondagmiddag geprogrammeerd. Dus er kan gewoon combineert worden.

Arjen

Er zijn voor diverse derbies ook al wijzigingen doorgevoerd.  Zo zijn de beide wedstrijden in Birmingham en Norwich-Ipswich (en omgekeerd) naar de zondag verschoven.

FCT1980

Citaat van: Arjen op jul 02, 2018, 00:05:24
Er zijn voor diverse derbies ook al wijzigingen doorgevoerd.  Zo zijn de beide wedstrijden in Birmingham en Norwich-Ipswich (en omgekeerd) naar de zondag verschoven.

Zoals in principe altijd het geval is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Ja, klopt. Was voor BLC bedoeld om maar aan te geven dat de tijden en dagen nog kunnen wijzigen.

De publiekswissel

Citaat van: Arjen op jul 02, 2018, 00:05:24
Er zijn voor diverse derbies ook al wijzigingen doorgevoerd.  Zo zijn de beide wedstrijden in Birmingham en Norwich-Ipswich (en omgekeerd) naar de zondag verschoven.

Dat vind ik groundhoptechnisch erg fijn. De zaterdag is dan mooi om een ander potje te bezoeken en de zondagavond kan je terugvliegen aangezien de wedstrijd vanwege de veiligheid naar 12 uur gaat....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

bertusb

Hoi, heeft iemand ervaring met tickets voor MTK Budapest? Kan helaas geen Hongaars, dus snap vrij weinig van de website.

jvdreumel2

Dit jaar aan de kassa gekocht. Bezettingsgraad was 25% maar mem speelde toen

1 niveau lager. Je moet wel een id meenemen naar het stadion. Anders doet men vrij moeilijk.