Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

ksclgiov282

#2940
Citaat van: Joost op jun 05, 2018, 22:00:51
Wat date treft is het wel jammerdat West Brom en Swansea er uit zijn gegaan.

Bournemouth moet ook lukken, en met Fulham is er nu ook een mogelijkheid bij gekomen.

Vinnn

Zag gisteren op social media een mogelijke 1e speelronde van de PL voorbij komen. Ik ben zelf 11/12 augustus in Londen en volgens dat ''schema'' speelt Fulham thuis tegen Newcastle. Het is zeker schier onmogelijk om bij die pot aanwezig te zijn?

Nort

Citaat van: Vinnn op jun 07, 2018, 08:32:22
Zag gisteren op social media een mogelijke 1e speelronde van de PL voorbij komen. Ik ben zelf 11/12 augustus in Londen en volgens dat ''schema'' speelt Fulham thuis tegen Newcastle. Het is zeker schier onmogelijk om bij die pot aanwezig te zijn?
Normaal gesproken zal deze wedstrijd niet eens uitverkocht raken. Nu ze voor de eerste keer weer Premier League spelen, zal dat wel eens anders kunnen zijn. Gezien Fulham erg populair is onder Nederlandse groundhoppers en voetbaltoeristen, moet het wel mogelijk zijn om aan een recente booking history te komen. Ik heb er een uit 2013, maar ik verwacht dat dit te oud is.

Vinnn

Citaat van: Nort op jun 07, 2018, 08:36:50
Normaal gesproken zal deze wedstrijd niet eens uitverkocht raken. Nu ze voor de eerste keer weer Premier League spelen, zal dat wel eens anders kunnen zijn. Gezien Fulham erg populair is onder Nederlandse groundhoppers en voetbaltoeristen, moet het wel mogelijk zijn om aan een recente booking history te komen. Ik heb er een uit 2013, maar ik verwacht dat dit te oud is.

Dat vermoeden had ik inderdaad. In een heel ideale wereld wordt Fulham v Newcastle een lunch time kick off, en speelt Brentford/QPR een 15.00 wedstrijd. Dat zou wel lekker zijn.

Dromen mag..

jdebruin96

Citaat van: Vinnn op jun 07, 2018, 08:58:30
Dat vermoeden had ik inderdaad. In een heel ideale wereld wordt Fulham v Newcastle een lunch time kick off, en speelt Brentford/QPR een 15.00 wedstrijd. Dat zou wel lekker zijn.

Dromen mag..

Ik heb nog wel een bookings history van Fulham uit seizoen 2016-2017 dus mocht je iets willen hoor ik het wel

Vinnn

Citaat van: jdebruin96 op jun 07, 2018, 09:14:46
Ik heb nog wel een bookings history van Fulham uit seizoen 2016-2017 dus mocht je iets willen hoor ik het wel

Dank! Indien nodig stuur ik je een bericht.

Nik

Ik heb ook nog wel een Booking History van afgelopen seizoen. Los daarvan zou ik er niet vanuit gaan dat jouw 'schema' juist is. Voor zover ik weet lekte de fixtures nooit eerder uit.

BLC

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum maar zoals waarschijnlijk velen van jullie ieder weekend wel in de stadions te vinden.
Nu zoek ik meestal alles zelf uit qua vervoer/vliegen/tickets of eventuele combinaties van clubs die bij elkaar in de buurt liggen in een voetbalweekend.
Voor komend seizoen staat o.a Sheffield United op het lijstje voor een weekendje en ik vroeg me af of mensen nog tips hebben met welke club(s) dit goed te combineren valt?
En of ik het beste naar manchester of naar leeds kan vliegen hiervoor?

Alvast bedankt!

Arjen

In de buurt van Sheffield tig mogelijkheden: Barnsley, Leeds, Rotherham, Bradford, of meer in de buurt van Manchester Bolton, Wigan, Oldham enz. Ik heb geen ervaring met het vliegveld van Leeds, maar Manchester is goed bereikbaar voor veel clubs/steden.

Joost

Er liggen nog veel meer vliegvelden in de buurt. East Midlands, Sheffield-Doncaster, Humberside en zelfs Stansted of Birmingham is helemaal geen gekke optie. Ik zou vooral kijken welke luchthaven het best aansluit bij je wensen en de mogelijke vertrektijden. Alle luchthavens hebben een prima openbaar verbinding maar treinen rijden in Engeland niet zo frequent als in Nederland en hebben een heel ander soort dienstregeling. Wellicht is een huurauto zelfs de goedkoopste optie.

Kijk ook vooral niet alleen bij Budgetairlines, dielijken vaak goedkoper maar heel vaak kun je bij andere maatschappijen prijzen vinden die vergelijkbaar zijn en tevens veel betere voorwaarden bieden. KLM vliegt bijvoorbeeld drie keer per dag naar Humberside op en neer.

Ik zou vooral een wedstrijd van Sheffield United uitzoeken en daar omheen plannen. Er is zoveel keus op korte afstand dat je altijd wel iets leuks vindt.

Nik

Afgelopen januari via Manchester gevolgen, en is prima bevallen. Binnen een uurtje zaten we met de trein in hartje Sheffield, en Amsterdam - Manchester gaat ook een aantal keer per dag voor lage tarieven.

Terug vlogen we via Doncaster omdat we toen geen andere optie hadden, en dat beviel ook prima. Klein vliegveld, half uurtje van het centrum van Sheffield, alleen (toen) iets duurder dan Manchester.

Gerrit-Jan

Citaat van: Joost op jun 11, 2018, 16:54:14
Humberside... 
...Wellicht is een huurauto zelfs de goedkoopste optie.

Thnx, Humberside kende ik nog niet!

Huurauto geeft je wel veel flexibiliteit. Enige wat me opvalt is dat je bij kleinere vliegvelden (b.v. Doncaster/Sheffield) niet op elk moment je huurauto kunt inleveren. Had eens een vlucht gevonden die zondagavond terugging naar Amsterdam, maar was  niet meer mogelijk om de huurauto in te leveren. En met OV lukte het niet om op tijd op vliegveld te komen.

Trouwens ook twee keer op Bristol gevlogen. Prima vliegveld.

Joost

Citaat van: Gerrit-Jan op jun 14, 2018, 11:33:00
Thnx, Humberside kende ik nog niet!

Huurauto geeft je wel veel flexibiliteit. Enige wat me opvalt is dat je bij kleinere vliegvelden (b.v. Doncaster/Sheffield) niet op elk moment je huurauto kunt inleveren. Had eens een vlucht gevonden die zondagavond terugging naar Amsterdam, maar was  niet meer mogelijk om de huurauto in te leveren. En met OV lukte het niet om op tijd op vliegveld te komen.

Trouwens ook twee keer op Bristol gevlogen. Prima vliegveld.

Nu ben ik op veel vliegvelden al geweest, ook de kleintjes. Maar dat je de huurauto niet kunt retourneren op ieder moment heb ik nog nooit gehoord dus ik heb het even nagezocht.

Avis heeft op Doncaster/Sheffield gewoon een kantoor en 24h drop off. Maar Hertz heeft inderdaad geen kantoor en biedt wel service aan daar maar je moet een afspraak maken om de auto af te leveren. Goed om te weten!

ALenstra

Citaat van: Vinnn op jun 07, 2018, 08:32:22
Zag gisteren op social media een mogelijke 1e speelronde van de PL voorbij komen. Ik ben zelf 11/12 augustus in Londen en volgens dat ''schema'' speelt Fulham thuis tegen Newcastle. Het is zeker schier onmogelijk om bij die pot aanwezig te zijn?
Fulham-Crystal Palace is het geworden.

BLC

Bedankt voor de reacties, zodra het bekend is welke wedstrijden we gaan zien post ik het natuurlijk nog even hier!