Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Om die reden hoop ik ook op Marokko. Ik zou het ook prima vinden als ze dan niet een helleboel hele dure nieuwe stadions moeten bouwen maar gewoon in de bestaande stadions het toernooi mogen organiseren. Dat gaat niet het geval zijn en dus is in mijn optiek de Verenigde Staten met Canada en Mexico de enige goede keuze.

Nort

Voor mij is dit toch wel echt dubbel. Qua sfeer en sportbeleving geniet Marokko zwaar mijn voorkeur, echter gaat ook dit WK zoveel geld kosten waar de lokale bevolking uiteindelijk weer voor opdraait en het land blijft zitten met lege stadions (ook al zeggen ze daar plannen voor te hebben om dit te voorkomen).

De gecombineerde 'America' bid wordt een Amerikaans feestje, wat een logistieke nachtmerrie voor de fans is met liefst 23 (!) verschillende stadions waarvan er dan weer 17 in de VS ligt. Positieve kantekening de infrastructuur is voor 90% al klaar, dus kost het de bevolking veel minder geld. Niet voor niets scoorde Marokko een 2,7/5 en de 'America' bid een 4/5

Joost

Waarom spelen ze in de Verenigde Staten niet in die 9 gigantische college football stadion?

Gevoelsmatig heeft Marokko voorkeur.

Nort

Citaat van: Joost op jun 13, 2018, 09:01:15
Waarom spelen ze in de Verenigde Staten niet in die 9 gigantische college football stadion?

Gevoelsmatig heeft Marokko voorkeur.
Het bid stinkt gewoon. Het moet een feestje van de VS worden, maar voor een succesvol bid hebben ze Canada en Mexico nodig die afgescheept worden met  beiden 10 wedstrijden (waarbij we vanaf de kwartfinale enkel in de VS voetballen). De steden/stadions hebben de kans gehad om zich in te schrijven.

Joost

Citaat van: Nort op jun 13, 2018, 10:07:09
Het bid stinkt gewoon. Het moet een feestje van de VS worden, maar voor een succesvol bid hebben ze Canada en Mexico nodig die afgescheept worden met  beiden 10 wedstrijden (waarbij we vanaf de kwartfinale enkel in de VS voetballen). De steden/stadions hebben de kans gehad om zich in te schrijven.

Volgens mij niet, er zijn diverse steden uitgenodigd om in te schrijven maar daar vielen die gigantische stadions niet onder.

Hier wordt dus zeker niet gespeeld en dat is zonde;


Nort

Citaat van: Joost op jun 13, 2018, 10:18:34
Volgens mij niet, er zijn diverse steden uitgenodigd om in te schrijven maar daar vielen die gigantische stadions niet onder.

Hier wordt dus zeker niet gespeeld en dat is zonde;


Ik heb niet gekeken welke steden een uitnodiging hebben ontvangen, maar ik ben er vanuit gegaan dat de grootste stadions wel een uitnodiging zouden hebben ontvangen (gezien er 50 zijn aangeschreven).


ALenstra

Ik vraag me af of het Rogers Centre in Toronto wel beschikbaar is aangezien de Blue Jays er ook spelen.

ALenstra

WK 2026 toegewezen aan USA/Canada/Mexico.

Arjen

15-09 Arbroath-Forfar Athletic met hopelijk op 16-09 nog een wedstrijd in de SPL.

Rob1977_PSV

28-07:   Istra 1961  -   Slaven Belupo   
04-08:   PSV   -   Feyenoord   

Tussendoor wellicht nog naar O. Ljubljana, maar het is afwachten of zij de eerste CL-voorronde door komen.

Iemand ervaring met het Kroatische voetbal....
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Jef400

Ja, dat Ljubijana toch echt in een land voor Kroatië ligt.

Nort

Citaat van: Rob1977_PSV op jun 21, 2018, 00:07:38
28-07:   Istra 1961  -   Slaven Belupo   
04-08:   PSV   -   Feyenoord   

Tussendoor wellicht nog naar O. Ljubljana, maar het is afwachten of zij de eerste CL-voorronde door komen.

Iemand ervaring met het Kroatische voetbal....
Wat wil je weten?
- Wedstrijden kunnen nog wel eens 7/14 dagen vooraf nog van data/tijd gewijzigd worden.
- Aan het stadion kun je gemakkelijk een kaart kopen, stadions zijn echt nooit uitverkocht.

Jeje

Nu de fixtures van de EFL bekend zijn kunnen we wat concrete potjes toevoegen aan de plannen voor aankomend halfjaar:

22 september: Sheffield United – Preston North End
29 september: Sheffield Wednesday – Leeds United
3 oktober: Nottingham Forest – Millwall
27 oktober: Leeds United – Nottingham Forest
10 november: Sheffield United – Sheffield Wednesday
24 november: Barnsley – Doncaster Rovers


Data zal bij bepaalde potjes nog wel dagje verschuiven gok ik. Op de Sheffield derby na verwacht ik niet veel problemen qua tickets regelen, of onderschat ik nu bepaalde affiches?

syntric

Citaat van: Jeje op jun 21, 2018, 12:54:38
Nu de fixtures van de EFL bekend zijn kunnen we wat concrete potjes toevoegen aan de plannen voor aankomend halfjaar:

22 september: Sheffield United – Preston North End
29 september: Sheffield Wednesday – Leeds United
3 oktober: Nottingham Forest – Millwall
27 oktober: Leeds United – Nottingham Forest
10 november: Sheffield United – Sheffield Wednesday
24 november: Barnsley – Doncaster Rovers


Data zal bij bepaalde potjes nog wel dagje verschuiven gok ik. Op de Sheffield derby na verwacht ik niet veel problemen qua tickets regelen, of onderschat ik nu bepaalde affiches?

Wednesday - Leeds misschien als beide clubs het goed doen.
Zelf hoef ik er maar 1 te doen dit seizoen (Tranmere) om de 92 terug te vervolledigen. Proberen te combineren met iets in de National League.
Groundhopper for life :-)