Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: syntric op jun 21, 2018, 13:04:53
Wednesday - Leeds misschien als beide clubs het goed doen.
Zelf hoef ik er maar 1 te doen dit seizoen (Tranmere) om de 92 terug te vervolledigen. Proberen te combineren met iets in de National League.
Uitverkocht zal het niet raken, maar je zult wel een booking history nodig hebben.

Jeje

Citaat van: Nort op jun 21, 2018, 13:06:21
Uitverkocht zal het niet raken, maar je zult wel een booking history nodig hebben.
Hmm ik zag dat memberships afgelopen seizoen 50 pond waren bij Wednesday, dus daar zal ik even wat op moeten vinden. Of is een booking history zonder membership voldoende? Hopelijk werkt een mailtje naar de club anders ;)

ALenstra

Ik ga in week 32 naar Engeland maar ben er achter gekomen dat Carabao Cup een week later is. Er zijn wedstrijden t/m 7 augustus maar het lijkt er op dat er tussen 8 en 10 augustus niks is. Voor mijn laatste dag op zaterdag 11 augustus is er wel genoeg keus, ik denk erover om een wedstrijd in Schotland te pakken.

Tribuneklanten

13-10 Oxford United - Plymouth Argyle

jdebruin96

Aankomende zomer een tripje maken die me langs Praag, Wenen, misschien Brno, Bratislava en Boedapest brengt.
Waarbij zeker Sparta Praag en Rapid Wien bezocht gaan worden. In Hongarije is het schema nog niet bekend dus nog eventjes afwachten!


rogo_breda

Portsmouth - AFC Wimbledon op nieuwjaarsdag... op één of andere manier trekt deze wedstrijd heel erg :)

FC_Emmen

Portsmouth is sowieso een aanrader. Pak als het even kan ook de stadion tour mee voor de wedstrijd!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Olav

Na het boeken van een reis naar Poznan erachtergekomen dat Lech Poznan de eerste acht duels zonder publiek moet spelen. Deze tegenvaller past mooi in het rijtje 'teleurstellingen in Polen':
- Een afgelasting door sneeuw terwijl ik al onderweg was (twee uur in de bus) bij Korona Kielce;
- een treinvertraging en immens lange rij bij de stadionkassa waardoor ik het eerste halfuur zo goed als miste bij Ruch Chorzow;
- Naar het verkeerde stadion gegaan van Radomiak Radom (thanks to Soccerway) en zo ook na een halfuur niet meer naar binnen te mogen (geen kaartverkoop meer).

Het houdt niet op, niet vanzelf. Het leven van een Groundhopper gaat niet altijd over rozen.

Nort

Citaat van: Olav op jul 17, 2018, 13:11:12
Na het boeken van een reis naar Poznan erachtergekomen dat Lech Poznan de eerste acht duels zonder publiek moet spelen. Deze tegenvaller past mooi in het rijtje 'teleurstellingen in Polen':
- Een afgelasting door sneeuw terwijl ik al onderweg was (twee uur in de bus) bij Korona Kielce;
- een treinvertraging en immens lange rij bij de stadionkassa waardoor ik het eerste halfuur zo goed als miste bij Ruch Chorzow;
- Naar het verkeerde stadion gegaan van Radomiak Radom (thanks to Soccerway) en zo ook na een halfuur niet meer naar binnen te mogen (geen kaartverkoop meer).

Het houdt niet op, niet vanzelf. Het leven van een Groundhopper gaat niet altijd over rozen.
Het vergt vooral een goede voorbereiding. De straf van Lech Poznan zal wellicht al een tijdje op het internet circuleren. En het is inmiddels ook wel bekend dat Soccerway voor de lagere divisies een onbetrouwbare nieuwsbron is.

Olav

Vorige maand werd de reis naar Wenen en Bratislava geboekt, met de wedstrijd Spartak Trnava tegen Dinamo Zagreb erbij. Een mooie kans, want Spartak haalt niet vaak de groepsfase en het was een mooi vervolg op de voorrondewedstrijd tegen Legia die ik bijwoonde in augustus.

Helaas valt dit allemaal in het water. Waar ik sinds o.a. de staking bij PAOK - Olympiakos bang voor ben, is dat de trip niet helemaal vlekkeloos zal verlopen.
Vorige week hoorde ik van een local dat er een straf dreigde en ik kwam uit op de site van Spartak Trnava: https://www.spartak.sk/clanek.asp?id=Trest-za-rasisticke-prejavy-Zatvoreny-stadion-a-60-000-eur-pokuta-7652

Eergister is bekend gemaakt dat de UEFA het hoger beroep heeft afgewezen en Spartak Trnava deze wedstrijd achter gesloten deuren moet spelen.

Mijn groundhop-gifbeker is nog niet leeg na PAOK-Olympiakos (gestaakt), Korona Kielce - Wisla Krakow (afgelast terwijl ik al in Polen was) en andere 'nachtmerries'.

Wat een teleurstelling zeg..

Nort


Hugo

Dat is erg zuur.  Zijn er nog alternatieven in de regio?

Joost

Citaat van: Nort op okt 06, 2018, 12:15:06
Fijn hé, ultras.

Gisteren hielden ze bij Roda 11 minuten lang een boycot omdat er 11 man een stadionverbod kregen vanwege het afsteken van vuurwerk en het slopen van stoeltjes.

Het kwam de sfeer absoluut ten goede.

spons

Citaat van: Joost op okt 06, 2018, 15:58:00
Gisteren hielden ze bij Roda 11 minuten lang een boycot omdat er 11 man een stadionverbod kregen vanwege het afsteken van vuurwerk en het slopen van stoeltjes.

Het kwam de sfeer absoluut ten goede.

Waarom dan dat protest. Als ik het zo lees zijn de stadionverboden toch volledig terecht ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op okt 06, 2018, 17:52:53
Waarom dan dat protest. Als ik het zo lees zijn de stadionverboden toch volledig terecht ?
Het zijn ultra's...