Antwerphopper

Gestart door hoevenen lion, sep 21, 2008, 22:56:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hoevenen lion

http://antwerphopper.blogspot.com/

Ben mijn blog de laatste dagen aan het updaten na mijn vakantie. Heb net het verslagje met foto's van mijn Italië reis erop gezet. Het verslag van Bristol en Wuppertal komt er zo snel mogelijk aan.

Maroboduus

Las het verslag van je poging een paar wedstrijden in Italië te bezoeken en schrok daar toch wel van. Is het inmiddels echt zo erg? Ook voor een buitenlander werd er bijvoorbeeld bij Inter geen uitzondering gemaakt?

Italië lijkt mij dan toch het land waar men aan de kassa nul op het request krijgt, om vervolgens twee meter verder bij een clubfunctionaris op de zwarte markt een ticket te kunnen kopen. Was er dan ook helemaal geen zwarte markt?

Is in elk geval een goede waarschuwing voor hoppers die binnenkort een reisje naar Italië plannen.

Remco

Citaat van: Maroboduus op sep 23, 2008, 10:10:31
Las het verslag van je poging een paar wedstrijden in Italië te bezoeken en schrok daar toch wel van. Is het inmiddels echt zo erg? Ook voor een buitenlander werd er bijvoorbeeld bij Inter geen uitzondering gemaakt?

Italië lijkt mij dan toch het land waar men aan de kassa nul op het request krijgt, om vervolgens twee meter verder bij een clubfunctionaris op de zwarte markt een ticket te kunnen kopen. Was er dan ook helemaal geen zwarte markt?

Is in elk geval een goede waarschuwing voor hoppers die binnenkort een reisje naar Italië plannen.

Ik denk dat je het voortaan wat beter moet plannen. Op de dag van de wedstrijd aan een kaartje komen zal moeilijker worden. Als je er een paar dagen van te voren bent moet het geen probleem zijn. Volgens mij kan je bij de meeste lottomatica winkels nog steeds tickets kopen maar er moet wel je naam op de ticket komen te staan.

Een vriend van mij is een aantal weken terug naar Fiorentina-Juventus geweest. Hij heeft van te voren een fax gestuurd naar de club hoe men aan tickets kon komen. Kreeg een fax terug waarin hij moest doorgeven welk vak hij wilde en dat hij het een dag van te voren op kon komen halen bij het stadion. Ook op deze ticket moest een naam staan. Op de wedstrijddag waren er twee controlepunten voor het stadion waarbij de naam op de ticket gecontroleerd werd met je paspoort.

Zover ik weet geldig deze regeling(naam op ticket) voor alle wedstrijden in de Serie A en B. Onderliggende competities doen veel clubs dat ook, maar niet alle.

Je zal er in de toekomst dus wat extra moeite voor moeten doen.

Joost

Gebeurt dat ook bij die clubs in Serie C1 en 2 die nauwelijks 1000 toeschouwers trekken?

Stadionhopper

Voor de Uefa Cup afgelopen seizoen Fiorentina - PSV moesten we de naam zelf op het kaartje schrijven, voor het stadion moesten we dit kaartje bij een controlepunt omwisselen en onze ID laten zien. Daarna konden we het stadion in.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion

Citaat van: Remco op sep 23, 2008, 12:37:53
Ik denk dat je het voortaan wat beter moet plannen. Op de dag van de wedstrijd aan een kaartje komen zal moeilijker worden. Als je er een paar dagen van te voren bent moet het geen probleem zijn. Volgens mij kan je bij de meeste lottomatica winkels nog steeds tickets kopen maar er moet wel je naam op de ticket komen te staan.
Ergens heb je wel gelijk dat ik het beter had moeten plannen. Nu hab ik naar enkele collega hoppers die al in Italie waren geweest een mail gestuurd. En iedereen bevestigde toen zij er waren je tickets aan het loket kon kopen. Beetje dom van mij om daar op verder te gaan en de clubs niet te contacteren.

Maar in Milaan heb ik drie voorverkoop winkels afgelopen voor tickets. Maar kon je geen tickets kopen. De verkopers verwezen me altijd door naar het loket op wedstrijd dag bij het stadion. Daar aangekomen konden enkel de inwoners van Lombardije er kopen. Hoe goed je de wedstrijd van Inter ook zou voorbereiden je had er nooit binnen geraakt.

Als ik Pistoia beter had voorbereid had ik daar de wedstrijd gezien dat klopt. Maar ik dacht dat het zo een vaart niet zou lopen in de serie C.

Sebastiaan_W

Rinus A. heeft vorige week 2 wedstrijden in Italië bezocht, ik ben benieuwd hoe hij dat dan heeft gedaan.

hoevenen lion

Heb zonet mijn blog upgedate met een verslag van Wuppertal - Dynamo Dreseden en een stadionbezoek bij Remscheid.

hoevenen lion

Het heeft lang geduurd maar heb net enkele foto's + een verslagje op mijn blog gezet over OSC Lille - SM Caen.

hoevenen lion

Heb men blog geupdate met de wedstrijd FC Dordrecht - FC Den Bosch.

De komende dagen komen er nog verslagen van Dusseldorf - Wuppertal en RFC Liege - R Antwerp FC bij.

hoevenen lion

Verslag + van Dusseldorf - Wuppertal staan online!

hoevenen lion

En vandaag staat het laatste verslag + foto's van mijn verwenweekend op men blog.

http://antwerphopper.blogspot.com/2008/11/rfc-lige-r-antwerp-fc.html

HJanneman

Iedereen vindt het zo jammer dat Liege niet op Bureaufosse speelt(kan ik begrijpen), maar ik vind het stadion waar ze nu in spelen ook geen lelijk ding, leuk verslag!

hoevenen lion

Citaat van: HJanneman op nov 15, 2008, 15:15:17
Iedereen vindt het zo jammer dat Liege niet op Bureaufosse speelt(kan ik begrijpen), maar ik vind het stadion waar ze nu in spelen ook geen lelijk ding, leuk verslag!
Nee dat klopt. En ben ook blij dat ik de Pairay heb bezocht met een wedstrijd waar wat volk op afkwam. Nu maar hopen dat ze snel op Bureaufosse gaan spelen. Dan kan ik deze ook nog aan mijn groundlist toevoegen.

Bedankt ik doe men best. Het is niet altijd makkelijk een verslag te schrijven. Maar probeer het wel allesinds.

Joost

Citaat van: HJanneman op nov 15, 2008, 15:15:17
Iedereen vindt het zo jammer dat Liege niet op Bureaufosse speelt(kan ik begrijpen), maar ik vind het stadion waar ze nu in spelen ook geen lelijk ding, leuk verslag!

Zeker niet maar op Pairay speelt al een club redelijk hoog. Een wedstrijd op niveau zien op Bureaufosse is de natte droom van behoorlijk wat mensen. En als dan ook nog zo'n mooie club als RFCL dat wilt...