Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Ok, de kogel is door de kerk.

Vrijdag Volendam - Willem II
Zaterdag HSV - Werder
Zondag Hannover - Stuttgart

Flandria

Citaat van: Koning Kriel op jan 16, 2012, 07:57:18
Ok, de kogel is door de kerk.

Vrijdag Volendam - Willem II
Zaterdag HSV - Werder
Zondag Hannover - Stuttgart

Als je daar in Hannover een ticketje(niet té ver van de bezoekers) of 2-3 kan kopen voor de wedstrijd tegen Club Brugge mag je dat gerust doen.Ik zal ze zelfs persoonlijk komen afhalen bij jou ;o)


ALenstra

Vroeger tijdens zomervakanties ben ik er wel eens binnen geweest. Je betaalde toen geloof ik 2 mark en dan mocht je zo naar binnen om de tribunes te bekijken.

georgesv

#364
Alemannia Aachen - FC St Pauli












Joost

Leuke middag gehad?

georgesv

Jawel, afgezien van het feit dat de wegen 's morgens door de sneeuwval nog erg slecht lagen in België en we dus een halfuur ofzo langer onderweg waren, het -10 vroor, de sfeer van Aachen-zijde wat tegenviel, FCSP verloor, het bier alcoholvrij was, we na de match een uur moesten aanschuiven om van de parking te geraken, ... :-)
toch hebben we ons goed geamuseerd!
en op de terugweg gestopt in Leuven en op cafe naar OHL-Gent gekeken en Gent zien winnen (geen tickets te koop in het stadion wegens risicomatch)

Bier und Bratwurst

Citaat van: georgesv op feb 05, 2012, 21:17:17
Jawel, afgezien van het feit dat de wegen 's morgens door de sneeuwval nog erg slecht lagen in België en we dus een halfuur ofzo langer onderweg waren, het -10 vroor, de sfeer van Aachen-zijde wat tegenviel, FCSP verloor, het bier alcoholvrij was, we na de match een uur moesten aanschuiven om van de parking te geraken, ... :-)
toch hebben we ons goed geamuseerd!
en op de terugweg gestopt in Leuven en op cafe naar OHL-Gent gekeken en Gent zien winnen (geen tickets te koop in het stadion wegens risicomatch)

je hebt tenminste meer gezien dan ik :)
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Opvallend veel lege plekken in de Duitse stadions vanmiddag.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op feb 11, 2012, 21:50:50
Opvallend veel lege plekken in de Duitse stadions vanmiddag.

Gelukkig was het niet koud

Terranova

@georgeSV: Toevallig zat ik in het Aachen vak tijdens deze wedstrijd :D . Boh wat was het koud die middag he... niet normaal.
Was er ook nog nooit geweest, goed meegevallen al had ik het groter verwacht.

Ben afgelopen zaterdag bij Leverkusen - Augsburg geweest. Was eerst van plan om naar Fortuna Koln - Sportfreunde Lotte te gaan, maar dat werd afgelast helaas.

Voor nu staat Bochum op de planning.

Hugo

http://www.youtube.com/watch?v=a4JYqXlcDJk

Nog een leuk event om het Olympiastadion te vincken.

Hugo

Dat Hertha BSC doet er echt alles aan om weer te degraderen.

Terranova

Iemand ervaring met Fortuna Koln? Aanrader?

hgrm

Citaat van: Breda op feb 27, 2012, 21:04:27
Vond het niet veel soeps. Geen omweg waard, zou ik zeggen.

Ik vond het stadion wel aardig, zeker de onregelmatig gebouwde terracing.
Toen Breda en ik er waren, speelden ze tegen het tweede van Mainz en was alleen de hoofdtribune open. Als ze tegen een leuke tegenstander (die zijn er niet zoveel in de RL West; met Essen, Wuppertal en Trier heb je het wel gehad) is het ongetwijfeld leuker.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen