Opbergen en sorteren van wedstrijdkaarten

Gestart door gijscornelissen, mrt 31, 2016, 21:29:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Hugo op sep 28, 2018, 09:28:56
Ik was recentelijk op bezoek bij een fabriek waar 8% (!?) van het totale Nederlandse energieverbruik er doorheen wordt gejaagd. En wij maar klooien met LED-lampjes :-(
En dat is Tata Steel?

headout

Een datacenter waar Bitcoins en andere cryptocoins gemined worden?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Hugo

Citaat van: Nort op sep 28, 2018, 10:57:16
En dat is Tata Steel?

Nee al zal er bij Tata ook behoorlijk wat energie doorheen gaan.

Jehoentelaar

Citaat van: Olav op sep 27, 2018, 22:38:14
Van veel Nederlandse clubs heb ik helaas slechts E-tickets. Deze week besloot ik bij Excelsior de tickets aan het stadion te kopen, in plaats van een e-ticket die je meer zekerheid geeft en waarmee wachtrijen ontloopt. Vorig seizoen deed ik hetzelfde bij Vitesse, ondanks dat ik daardoor te laat was voor de goedkoopste tribune en nog extra toeslag betaalde omdat ik hem pas op wedstrijddag aanschafte.

Hebben meer hier ook een hekel aan e-tickets of ben ik de enige die er zo instaat?

Ik ga ook altijd voor e-tickets om de zekerheid te hebben om binnen te komen. Enkel als de gebruikelijke opkomst van de betreffende club het toelaat om de gok te wagen doe ik het niet. Daardoor mis ik inderdaad ook een hele reeks kaartjes die ik eigenlijk wel graag gehad zou hebben.

De tip van Nort vind ik wel een leuke om in het achterhoofd te houden. Wie niet waagt wie niet wint.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Tribuneklanten

Vaak e-tickets voor zekerheid om binnen te geraken en tot nu toe overal aan hard copy kaarten gekomen.
Liggen vaak op de grond na of tijdens de wedstrijd.

Heb ook wel eens na de wedstrijd aan iemand om zijn kaartje gevraagd en laatste optie is vragen bij secretariaat/kassa of fanshop.
Vorig seizoen bij Genoa; e-ticket gekocht, nergens een hard copy ticket te vinden, lopen het stadion uit en 200 van het stadion af ligt er een hard copy ticket op de grond.

Jehoentelaar

Citaat van: Tribuneklanten op sep 28, 2018, 12:10:20
Liggen vaak op de grond na of tijdens de wedstrijd.

Zo kom ik altijd aan m'n programmaboekjes van Donar. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

watergatehopper

Citaat van: spons op sep 28, 2018, 08:36:50
Nergens voor nodig het gaat toch prima met het milieu. We hebben in Nederland de mooiste zomer uit de geschiedenis gehad

Gehad? Voor mijn gevoel nog niet geeindigd. Lekker man!
Was ook maar een geintje he
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Olav

Ben dit seizoen begonnen met het kopiëren van mijn hardcopy tickets in kleur. De kopietjes knip ik vervolgens uit en plak ik op. Ze lijken precies op het origineel, alleen wanneer je ze vasthoudt voel je natuurlijk dat het gewoon papier is. Het kost wat tijd, maar zo'n megaklus is het ook weer niet! Nu heb ik de originele kaartjes gewoon op een stapel in de doos, maar heb ik ze dus ook mooi op volgorde bij de hand in een boek.

Mokum1900

weer een schopje aan dit topic geven

ik  steek de kaartjes allemaal in een foto boek album van de Hema.

ik baal altijd van e-tickets zelfde als bij Real betis , heb ik nog half uur op de grond gezocht in het stadion of er niet ergens een orgineel ticket is over is gebleven ( mensen denken atlijd dat je iets bent verloren)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Han

#39
Enkele kwetsende en niet ter zake doende 'ad hominem kwalificaties' en pogingen tot het cultiveren van animositeit verwijderd.

Post Scriptum
Elke vervolgreactie om dit polemiekje in stand te houden wordt zonder pardon en zonder toelichting verwijderd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed