Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dieter

Citaat van: HeroBero op jul 19, 2019, 13:04:43
We hebben begrepen dat het lastig wordt om kaarten te bemachtigen voor de 2 Premier League potten, we hebben immers geen memberships. Wie o wie heeft de gouden tip om zodoende toch aan kaarten te komen, en heeft verder nog tips om te gaan doen en beleven in en rond Birmingham?

Ik hoor jullie antwoord graag :)

Op minder dan een uur met trein vanuit Birmingham kan je ook naar Derby County-West Brom of Stoke City - Leeds. Voor die laatste is de general sale begonnen en kan je probleemloos tot max. 5 kaarten kopen.

Freekos79

Citaat van: Dieter op jul 21, 2019, 08:10:20
Op minder dan een uur met trein vanuit Birmingham kan je ook naar Derby County-West Brom of Stoke City - Leeds. Voor die laatste is de general sale begonnen en kan je probleemloos tot max. 5 kaarten kopen.

Stoke - Leeds lijkt me wel een leuke!
Volgende wedstrijd: ?

HeroBero

Citaat van: Dieter op jul 21, 2019, 08:10:20
Op minder dan een uur met trein vanuit Birmingham kan je ook naar Derby County-West Brom of Stoke City - Leeds. Voor die laatste is de general sale begonnen en kan je probleemloos tot max. 5 kaarten kopen.

Gaaf! Deze gaan we zeker meenemen. Zit alleen nog te dubben over een membership voor Villa, het is best veel geld gezien we er waarschijnlijk maar 1 maal dit seizoen zullen zijn, en ik vind de gedachte om die pot te moeten missen eenmaal daar wel ondragelijk hoor

red28

Heren,

Van 17 tm 21 augustus ben ik in Liverpool en wil ik wat wedstrijden in de omgeving meepakken. Ik loop bij verschillende clubs tegen wat problemen aan, wellicht kunnen jullie me helpen!?

Zaterdag 17: Tranmere Rovers - Bolton Wanderers: Online ticket kopen gaat stroef door een vaag pay account waar ik maar niet doorheen kom. Risico van misgrijpen bij kaartje kopen bij stadion op speeldag?

Zondag 18: Sheffield United - Palace: zie nog niks op de website staan.....nu Sheffield is gepromoveerd hoe groot is de kans op een kaartje in general?
Maandag 19: Wolves - ManU: zie ook hier nog niks op de website staat....nu ManU op bezoek komt, hoe groot is de kans op een kaartje in general?

Als er mensen zijn die kunnen helpen voor één van bovenstaande clubs, geweldig!
Tips zijn uiteraard ook welkom :).


Nort

Tranmere zal geen probleem zijn. Wolves gaat niet in de general sale komen. Wolves heeft per wedstrijd een aantal toeristen kaarten, maar die zullen al vergeven zijn. Sheffield United lijkt me ook lastig, nu ze in de PL spelen.

Jeje

Sheffield United zal zonder membership iig niet lukken, en zelfs met membership is het geen zekerheid dat je kaarten gaat krijgen. Vorig jaar verkocht de University of Sheffield kaarten voor bepaalde wedstrijden van Sheffield Wednesday en Sheffield United aan studenten, maar toen al waren kaarten voor de grotere wedstrijden niet beschikbaar. Mochten ze dit jaar nog steeds kaarten aanbieden voor Sheffield United kan ik je misschien helpen, maar vooralsnog is daar niks bekend over.

red28

Citaat van: Jeje op jul 24, 2019, 13:07:30
Sheffield United zal zonder membership iig niet lukken, en zelfs met membership is het geen zekerheid dat je kaarten gaat krijgen. Vorig jaar verkocht de University of Sheffield kaarten voor bepaalde wedstrijden van Sheffield Wednesday en Sheffield United aan studenten, maar toen al waren kaarten voor de grotere wedstrijden niet beschikbaar. Mochten ze dit jaar nog steeds kaarten aanbieden voor Sheffield United kan ik je misschien helpen, maar vooralsnog is daar niks bekend over.

Hmm lastig verhaal dus....ga de alternatieven wel bekijken. Op dinsdag is nog Rochdale - Sunderland! Volgens mij een hele leuk :)

red28

Iemand met loyalty points voor Wolves? Zou graag een kaartje willen bemachtigen voor de pot tegen ManU op maandag 19 augustus...!

Alvast bedankt :)

Defender

Heb 1 ticket over voor premiere van docu maradona morge in kinepolis brussel
Iemand interesse ? Pb
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Defender

Citaat van: Defender op jul 30, 2019, 19:36:23
Heb 1 ticket over voor premiere van docu maradona morge in kinepolis brussel
Iemand interesse ? Pb
19.30
Vraag er niets voor
Met Pfaff, Veyt en Van der Elst (Mexico 86 spelers die woordje uitleg komen geven )
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Jehoentelaar

Ik heb een kaartje voor FC Emmen - FC Groningen, maar ik blijk verhinderd te zijn. Mocht iemand 'm voor de originele prijs willen hebben kan dat.

Mocht dit tegen de forumregels zijn beschouw dan dit bericht als niet geplaatst.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Rick

Zou iemand kunnen helpen met 2 kaartjes voor Heerenveen - Feyenoord. Beide clubkaarten die ik had zijn dit seizoen verlopen.

Mokum1900

Iemand die me kan helpen aan een ticket Antwerp - Victoria Plzen ( prijs aub overleggen )
Waar je ook gaat ik volg je overal

ALenstra

Wedstrijd is toch in Brussel? Geen vrije verkoop?

Saltacampos

Citaat van: ALenstra op aug 07, 2019, 17:04:30
Wedstrijd is toch in Brussel? Geen vrije verkoop?
Nee, naar ik las in commentaren op internet is volgende hallucinante regeling van kracht:
Enkel online kopen (als je voor een bepaalde datum al bij Antwerp was geregistreerd). Tot hiertoe vrij normaal in beperking, maar nu komt het; als je online koopt, wordt je ticket pas om 16u de dag van de wedstrijd naar je doorgestuurd. Je moet het dan wel nog printen (op de telefoon is niet geldig) en tijdig (in volle spits) op de Heizel raken.
Een subliem idee van het gemeentebestuur van Brussel...
Over land and sea