Hoofdmenu

Arena's wereldwijd

Gestart door GiertjeNL, apr 11, 2014, 22:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GiertjeNL

Ik ben op zoek naar stadions die Arena in de naam hebben staan. Een aantal ken ik uiteraard zelf maar ik ben benieuwd of er nog meer zijn in de wereld? Vast wel!
Dit is wat ik ken:
- Amsterdam Arena
- VELTINS Arena
- Alianz Arena
- Esprit Arena

Wie volgt?

FC_Emmen

SV Meppen - Hänsch-Arena
Livington - Energy Assets Arena
Hannover 96 - HDI Arena
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Cyclebob

Arena hype: modern football. Niet interessant
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Arjen

SGL, Bay-, Coface, Allianz, Imtech, Wirsol Rhein Neckar, Mercedes Benz, Volkswagen, Scholz, Schuco, Trolli, Benteler, DKB, Voith, Schauinsland Reisen, Osnatel, Red Bull, Wacker, Brita, Mondpalast, ConnectM, Christopeit Sport, Timepartner, S-, Grummi, MDCC, Sportchip, Sternquell, SMR, Memminger, Mar-, Flyeralarm, Geberit, Comtech, EWR

spons

Citaat van: FC_Emmen op apr 11, 2014, 22:43:56
SV Meppen - Hänsch-Arena
Livington - Energy Assets Arena
Hannover 96 - HDI Arena

Voor mij speelt Hannover nog steeds in het Niedersachsenstadion en Meppen in het Emslander Stadion
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: spons op apr 12, 2014, 08:30:36
.... en Meppen in het Emslander Stadion

Hindenburg Kampfbahn?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op apr 12, 2014, 09:42:53
Hindenburg Kampfbahn?

Dat was oorspronkelijk de naam inderdaad
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: hgrm op apr 12, 2014, 09:42:53
Hindenburg Kampfbahn?

Dat keur ik ook goed al krijg ik bij een naam als "kampfbahn" andere negatieve associaties maar alles is beter dan aRENa in een stadion naam
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: Cyclebob op apr 11, 2014, 23:07:47
Arena hype: modern football. Niet interessant

yep, dit topic gaat nergens over.

Arjen

Ik werd juist echt getriggerd: Hypo, Red Bull, UPC, AFG, Thun, Swisspor, Lviv, Donbas, Cristal, Ghelamco, Eden, Generali, Globe, Ricoh, Blue Water, MCH, CASA, Nordjyske, Linköping, Behrn, Boras, Friends, Guldfageln, Myresjöhus, Norrporten, Olympia, Sodertalje Fotbolls, T3, Tele2, PGE, AKA, Skagerak, Sor, Telenor, Buca, Turk Telekom, Anzji, Chimki, Kazan

FC_Emmen

Citaat van: spons op apr 12, 2014, 08:30:36
Voor mij speelt Hannover nog steeds in het Niedersachsenstadion en Meppen in het Emslander Stadion
Die commerciële namen hebben mijn voorkeur ook niet, maar Giertje vroeg niet naar onze voorkeur.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400

Die naam Memminger Arena is echt een lachertje. Amper 20% van dat hok is overdekt.