een voetbaltrip naar Newcastle

Gestart door DutchBee, dec 28, 2015, 08:19:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DutchBee

Hey allemaal,

Afgelopen jaar heb ik vooral rondgespookt op het forum waar topics over de Duitse grounds bespoken waren. Daar heb ik enorm veel info vergaard en er dus hardstikke veel aan gehad. Uiteindelijk zijn we in dat weekend Braunsweich , Hertha en TeBe Berlin gaan bezoeken en werd het een trip om nooit meer te vergeten. 

Maargoed, waar het dus om gaat; We gaan elk jaar met dezelfde 4 man een weekend weg waar de focus ligt op het bezoeken van grounds en wedstrijd in combinatie met 2 avonden de remmen los gooien in menig cafe,kroeg,disco. dit wordt het 4de jaar... Londen was de eerste x met Brentford, toen kwam Riga met Skonto en Riga United  en dus afgelopen jaar Berlijn.  Nu zijn er nog 2 steden over van ons lijstje voor 2016. Newcastle en Manchester.  Van laatstgenomende heb ik al redelijk wat op het forum gelezen. Zat clubs en grounds om te bezoeken. Maar Newcastle daar heb ik wat moeite mee iets te vinden hier. Uiteraard weet ik wel dat het uitgaan hier wel snoes zit. Hier kan ik me zonder twijfel vermaken ;-)

Na wat speurwerk kwam ik op de volgende clubs uit die redelijk in de omgeving zitten. Newcastle utd, Sunderland, Middlesbrough,Hartlepool,Gateshead en Blyth Spartans. de laatste zal zo,n 75 min met de trein zijn vanuit Newcastle stad,waar we ons wss zullen bevinden.  Maar nu de hamvraag; Zijn er nog clubs die in dit rijtje kunnen? Dus omgeving Newcastle. En welke clubs moeten we echt bezoeken?? We willen het liefst gaan combineren zoals velen vaak doen. 1 wedstrijd uit de PL en de ander uit een lagere divisie.

Ik hoor graag jullie meningen en antwoorden!!


FCT1980

Carlisle is misschien ook een mooie optie voor jullie.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper


al aan Hibernian of Hearts gedacht?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Jef400

Moet het niet overstroomd zijn ;-)

Ik lees dit topic trouwens ook met bovengemiddelde interesse. Ik probeer mijn pa zover te krijgen via Newcastle of Harwich naar Groot-Brittanië te gaan. Misschien ken ik hier dan wat van opsteken. Wat ik overigens nog als tips zou willen meegeven zijn de clubs Barrow en Berwick.

DutchBee

York en Berwick zet ik er zeker bij. goed te doen ook met openbaar vervoer. Hibernian is al snel 2 uur reizen en Barrow 5,5