Week 42: Maandag 16 Oktober t/m zondag 22 Oktober

Gestart door rogo_breda, okt 02, 2017, 10:17:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

za 21-10: Gillingham - Northampton Town
zo 22-10: Ipswich Town - Norwich City

syntric

Aanbod: heb nog 1 ticket over voor de Europa League wedstrijd Zulte-Waregem - Vitesse op donderdag 19 oktober (19 u!), face value (20 €). Je zit naast mij, dus meerijden van/naar Antwerpen is altijd mogelijk. Ik hoor het wel bij interesse :-)
Groundhopper for life :-)

Ruudjeee

di  17-10: Feyenoord - Shaktar Donetsk
zo 22-10: FC Kopenhagen - Aarhus

ALenstra

#3
Do.19 okt: Olympique Marseille-Vitoria SC (mits ik het stadion inkom)

AthleticHolanda

Citaat van: ALenstra op okt 03, 2017, 16:24:54
Do.19 okt: Olympique Marseille-Vitoria SC (mits ik het stadion inkom)

Waarom zou dat niet lukken? Moeten ze zonder publiek spelen?
Anders zou ik gewoon online een e-ticket kopen, of gewoon op de wedstrijddag aan de kassa. Het stadion zal nog niet voor een kwart gevuld zijn gok ik.

ALenstra

Het is me inmiddels gelukt. Online verkoop begon vandaag op de OM-site en heb meteen een kaartje bemachtigd.

Semper Fidelis


De publiekswissel

Citaat van: Semper Fidelis op okt 04, 2017, 22:22:12
21-10 Levski Sofia - CSKA Sofia

Nice, dat vond ik een hele gave. Denk dat je het al weet, maar de wedstrijd is in het Nationaal stadion en niet in het Georgi Asparuhov Stadium van Levski zoals op sommige sites wordt aangegeven....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op okt 05, 2017, 09:29:38
Nice, dat vond ik een hele gave. Denk dat je het al weet, maar de wedstrijd is in het Nationaal stadion en niet in het Georgi Asparuhov Stadium van Levski zoals op sommige sites wordt aangegeven....
Geldt dat voor alle Sofia derby's? Ik heb een schuin oog op Slavia - Levski namelijk.

Nort


Rick


De publiekswissel

Citaat van: Nort op okt 05, 2017, 10:19:29
Geldt dat voor alle Sofia derby's? Ik heb een schuin oog op Slavia - Levski namelijk.

Slavia - Levski is niet dé Sofia derby, maar die zal waarschijnlijk ook in het nationale stadion worden gespeeld.
Deze wedstrijd leeft veel minder, dus verwacht geen grote acties van supporters
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

21/10 FC Twente - Roda JC
22/10 Club Brugge - Royal Antwerp
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

John Sleeuwenhoek

Citaat van: De publiekswissel op okt 05, 2017, 13:11:35
Slavia - Levski is niet dé Sofia derby, maar die zal waarschijnlijk ook in het nationale stadion worden gespeeld.
Deze wedstrijd leeft veel minder, dus verwacht geen grote acties van supporters

Was in juli bij Slavia v CSKA en dat was in het nationale stadion.

Slavia speelde het gehele vorige seizoen in het nationale stadion omdat het het geen lichtmasten heeft. Was een regel van de Bulgaarse voetbalbond, dat je over lichtmasten moet beschikken. Dit is vanaf dit seizoen geen vereiste meer en daarom zal Slavia wedstrijden die tijdens daglicht plaatsvinden gewoon in het eigen stadion afwerken. Of dit voor risicowedstrijden tevens het geval zal zijn is mij niet duidelijk.

Nort

Citaat van: John Sleeuwenhoek op okt 05, 2017, 13:59:50
Was in juli bij Slavia v CSKA en dat was in het nationale stadion.

Slavia speelde het gehele vorige seizoen in het nationale stadion omdat het het geen lichtmasten heeft. Was een regel van de Bulgaarse voetbalbond, dat je over lichtmasten moet beschikken. Dit is vanaf dit seizoen geen vereiste meer en daarom zal Slavia wedstrijden die tijdens daglicht plaatsvinden gewoon in het eigen stadion afwerken. Of dit voor risicowedstrijden tevens het geval zal zijn is mij niet duidelijk.
Bedankt voor de informatie. Het was juist een mooi weekend, omdat 3/4 (grootste) Sofia clubs thuis spelen.