Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Ja, OV in Frankfurt en omgeving is inbegrepen. Wel geldig vanaf 5 uur voor aanvang van de wedstrijd.

bunnet

Zondag 5 november in Manchester. Nu nog de invulling van de zaterdag.
Mijn reismaat heeft een "praktische voorkeur", Bolton-Norwich. Persoonlijk had ik Villa-Sheffield W. op het oog (eerder dan het duel in Manchester eigenlijk).
Zaterdag 4 november is echter ook de eerste ronde van de FA Cup. Of de National League North: Stockport County vs. FC United of Manchester.

Iemand tips?

watergatehopper

Citaat van: bunnet op okt 04, 2017, 20:47:40
Zondag 5 november in Manchester. Nu nog de invulling van de zaterdag.
Mijn reismaat heeft een "praktische voorkeur", Bolton-Norwich. Persoonlijk had ik Villa-Sheffield W. op het oog (eerder dan het duel in Manchester eigenlijk).
Zaterdag 4 november is echter ook de eerste ronde van de FA Cup. Of de National League North: Stockport County vs. FC United of Manchester.

Iemand tips?

Als ik jullie was zou ik Bolton inruilen voor iets anders. Het is in ieder geval niet de ultieme Engeland ervaring en dan druk ik me zacht uit.. http://www.watergatehopper.nl/page/bolton-reebok-stadium
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

San Paolo

Citaat van: bunnet op okt 04, 2017, 20:47:40
Zondag 5 november in Manchester. Nu nog de invulling van de zaterdag.
Mijn reismaat heeft een "praktische voorkeur", Bolton-Norwich. Persoonlijk had ik Villa-Sheffield W. op het oog (eerder dan het duel in Manchester eigenlijk).
Zaterdag 4 november is echter ook de eerste ronde van de FA Cup. Of de National League North: Stockport County vs. FC United of Manchester.

Iemand tips?

Aston Villa - Wednesday is natuurlijk een prachtig affiche in een prachtig stadion. Stockport - FCUM zal ook een goedbezochte wedstrijd zijn schat ik zo (zaterdag zaten er 3000 man voor hetzelfde affiche in de FA cup). Een heel mooie lower league experience schat ik (ben er nog nooit geweest) en reis technisch makkelijker dan Villa of Bolton.

Koning Kriel

Stockport - FC United of Manchester kan nog wel verplaatst worden als FCUM de eerste ronde van de FA cup haalt.

FCT1980

Ik zou altijd voor Aston Villa - Sheffield Wednesday gaan maar ik ben dan ook gekleurd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op okt 05, 2017, 12:01:10
Ik zou altijd voor Aston Villa - Sheffield Wednesday gaan maar ik ben dan ook gekleurd.

Ik ben niet gekleurd maar ik zou in dit geval ook altijd voor Aston Villa gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

bunnet

Citaat van: Koning Kriel op okt 05, 2017, 08:28:14
Stockport - FC United of Manchester kan nog wel verplaatst worden als FCUM de eerste ronde van de FA cup haalt.

Dit was idd ook een dingetje (gok).

Bedankt voor de adviezen !

Jesse

heeft iemand enig idee wanneer het exacte Duitse speelschema voor het paasweekend bekent wordt? het weekend van 1 april dus.

Freekos79

Citaat van: Jesse op okt 06, 2017, 19:43:30
heeft iemand enig idee wanneer het exacte Duitse speelschema voor het paasweekend bekent wordt? het weekend van 1 april dus.
Ik schat februari/maart in verband met de champions league loting.
Volgende wedstrijd: ?

Jesse

Citaat van: Freekos79 op okt 06, 2017, 20:23:29
Ik schat februari/maart in verband met de champions league loting.

En wanneer zouden de lagere divisies dan bekend worden? Staan hier toch los van lijkt mij.

Joost

Citaat van: Jesse op okt 06, 2017, 22:06:38
En wanneer zouden de lagere divisies dan bekend worden? Staan hier toch los van lijkt mij.
Dat is echt pas na de jaarwisseling.

Freekos79

Citaat van: Jesse op okt 06, 2017, 22:06:38
En wanneer zouden de lagere divisies dan bekend worden? Staan hier toch los van lijkt mij.
Deze site is altijd goed op de hoogte en legt ook van alles rondom de speelschema's uit: http://www.fussball-spielplan.de/terminierung-spielplan-bundesliga/
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Derde liga en lager wordt ook van tijd tot tijd bekend gemaakt. En vaak rond de tijdstippen dat beide bundesligas bekend gemaakt worden. Inderdaad moet je voor pasen rekenen op maart.

Jesse

Bedankt voor de info jongens, voorlopig nog even afwachten dus.