Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Footballromantic

Citaat van: ricodejong4 op feb 21, 2018, 16:53:37
Zaterdag om 13:00 ga ik naar Duisburg - Ingolstadt, en de wedstrijd Oberhausen - Aachen is verlaat naar 16:00. Volgens Google Maps liggen beide stadions maar een kwartier rijden uit elkaar, maar gaat dit lukken met het wegrijden in Duisburg + het parkeren bij Oberhausen in ogenschouw genomen?

Ik heb ooit na de derby tegen Dusseldorf binnen 10 minuten de snelweg bereikt. Auto handig neerzetten en dan moet dat wel lukken. Mijn auto stond toen bijna tegen het stadion aan.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

casper.eniesee

Citaat van: ricodejong4 op feb 21, 2018, 16:53:37
Zaterdag om 13:00 ga ik naar Duisburg - Ingolstadt, en de wedstrijd Oberhausen - Aachen is verlaat naar 16:00. Volgens Google Maps liggen beide stadions maar een kwartier rijden uit elkaar, maar gaat dit lukken met het wegrijden in Duisburg + het parkeren bij Oberhausen in ogenschouw genomen?
Ben ik niet de enige met haast ;)
Instagram: Groundhopper024

Nickky

Mijn voetbalteam wil in mei naar Duitsland voor een paar pilsjes en een wedstrijd. Het moet RW Essen worden. Iemand ervaring? Mooi stadion? Is Essen überhaupt leuk voor een avond wat pilsjes ?

jdebruin96

Citaat van: Nickky op feb 21, 2018, 21:45:05
Mijn voetbalteam wil in mei naar Duitsland voor een paar pilsjes en een wedstrijd. Het moet RW Essen worden. Iemand ervaring? Mooi stadion? Is Essen überhaupt leuk voor een avond wat pilsjes ?

Ik ga in april naar voor het eerst naar een wedstrijd van Essen maar in essen ben ik vaker geweest en het is echt een gezellige stad! Ik zeg doen!

watergatehopper

Citaat van: Nickky op feb 21, 2018, 21:45:05
Mijn voetbalteam wil in mei naar Duitsland voor een paar pilsjes en een wedstrijd. Het moet RW Essen worden. Iemand ervaring? Mooi stadion? Is Essen überhaupt leuk voor een avond wat pilsjes ?

Oordeel zelf zou ik zeggen....

http://www.watergatehopper.nl/page/essen-stadion-an-der-hafenstrasse
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

#3980
Citaat van: Nickky op feb 21, 2018, 21:45:05
Mijn voetbalteam wil in mei naar Duitsland voor een paar pilsjes en een wedstrijd. Het moet RW Essen worden. Iemand ervaring? Mooi stadion? Is Essen überhaupt leuk voor een avond wat pilsjes ?
Als het een beetje loopt is RWE echt een aanrader. Tegen wat mindere tegenstanders kan de sfeer tegenvallen. Het stadion is een moderne bak, maar voor een teamuitje lijkt het me een goede keuze.
De stad Essen ken ik niet goed, voor het echte vertier moet je in Düsseldorf zijn.
Volgende wedstrijd: ?

De publiekswissel

Citaat van: Freekos79 op feb 22, 2018, 10:26:17
Als het een beetje loopt is RWE echt een aanrader. Tegen wat mindere tegenstanders kan de sfeer tegenvallen. Het stadion is een moderne bak, maar voor een teamuitje lijkt het me eengezinswoning goede keuze.
De stad Essen ken ik niet goed, voor het echte vertier moet je in Düsseldorf zijn.

En op het moment loopt het niet, dus verwacht niet veel sfeer
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nickky

Bedankt voor alle input!

DanielsenAxedal

Hallo ik zou graag de wedstrijd Sparta Prague vs Slavia Prague op 17 maart bezoeken. Ik kan echter nergens tickets kopen online, de site van Sparta Prague verwijst naar:http://www.ticketportal.cz/
maar hier kan ik niets over de betreffende match vinden.
Weet iemand of het uitverkocht zou raken? Anders koop ik het wel bij de deur paar uur van te voren. Bvd
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Freekos79

Citaat van: DanielsenAxedal op feb 24, 2018, 16:49:03
Hallo ik zou graag de wedstrijd Sparta Prague vs Slavia Prague op 17 maart bezoeken. Ik kan echter nergens tickets kopen online, de site van Sparta Prague verwijst naar:http://www.ticketportal.cz/
maar hier kan ik niets over de betreffende match vinden.
Weet iemand of het uitverkocht zou raken? Anders koop ik het wel bij de deur paar uur van te voren. Bvd
Gaat 2 weken van te voren online ongeveer.
Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

Op zaterdag 14 april spelen QPR en Fulham thuis waarbij Fulham naar late kick off is gegaan. Zou die dubbel mogelijk zijn wanneer je met het openbaar vervoer gaat?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Citaat van: FCT1980 op mrt 01, 2018, 20:35:05
Op zaterdag 14 april spelen QPR en Fulham thuis waarbij Fulham naar late kick off is gegaan. Zou die dubbel mogelijk zijn wanneer je met het openbaar vervoer gaat?

Hoelaat spelen die clubs? Ik zie alleen staan dat ze allebei om 3 uur Engelse tijd voetballen!

Arjen

Citaat van: FCT1980 op mrt 01, 2018, 20:35:05
Op zaterdag 14 april spelen QPR en Fulham thuis waarbij Fulham naar late kick off is gegaan. Zou die dubbel mogelijk zijn wanneer je met het openbaar vervoer gaat?
Drie kwartier lijkt me erg krap voor bus of metro. Misschien met de (Londense huur)fiets? Is een kleine 4 kilometer. 

hgrm

Er gaat elke 12 minuten een bus die er 34 minuten over doet.
Dus in theorie: gaat net. In de praktijk: net niet.

Op de fiets is het 18 minuten dus een fiets huren is inderdaad nog niet zo'n gek idee, zeker ook omdat Londen steeds fietsvriendelijker wordt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Fietsen is idd best een goed idee haha.
Ga met mijn pa dus zal het eens overleggen met hem. Anders doen we denk ik de combi met Spurs want die spelen pas om 19.45 uur tegen Man City op Wembley. Ook een leuke beleving voor die ouwe ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!