Profclubs in de voorbereiding (NL) – zomer 2014

Gestart door Sebastiaan_W, apr 11, 2014, 08:52:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

27 juli: VVV-AZ, ter ere van 60 jaar betaald voetbal.

hgrm

Waarom niet andersom, op het binnenterrein van de drafbaan in Alkmaar?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jb

Is er al iets bekend over buitenlandse clubs die hun trainingskamp in Nederland opslaan deze zomer?

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op mei 17, 2014, 19:37:23
Waarom niet andersom, op het binnenterrein van de drafbaan in Alkmaar?

Omdat VVV een 'aantrekkelijke' tegenstander nodig heeft voor de Herman Teeuwen Memorial en alle echte aantrekkelijke tegenstanders door de 'lokale driehoek' worden verboden.

AthleticHolanda

16/07 - VVV-Venlo - FC Porto, locatie nnb.

Terranova

Citaat van: AthleticHolanda op mei 19, 2014, 13:50:28
Omdat VVV een 'aantrekkelijke' tegenstander nodig heeft voor de Herman Teeuwen Memorial en alle echte aantrekkelijke tegenstanders door de 'lokale driehoek' worden verboden.

Aha, dat is dus de reden dat PSV nooit meer voor deze bokaal mag spelen.

FCT1980

Citaat van: jb op mei 17, 2014, 23:57:47
Is er al iets bekend over buitenlandse clubs die hun trainingskamp in Nederland opslaan deze zomer?

Aston Villa speelt bij Groningen deze zomer. Datum weet ik zo niet maar is vast ergerns te vinden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mei 20, 2014, 13:06:22
Aston Villa speelt bij Groningen deze zomer. Datum weet ik zo niet maar is vast ergerns te vinden.

Staat al in het lijstje, 2 augustus
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

05/07  DOS Kampen / Go Ahead Kampen combinatie - PEC Zwolle
05/07  Benschop - FC Utrecht
08/07  FC Horst - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

04/07 15.00u Vitesse - Cercle Brugge (plaats nog onbekend)
09/07 19.30u Dessel - Jong Vitesse (hoogstwaarschijnlijk Dessel)
12/07 17.00u Eindhoven VV - Lommel (Eindhoven)
15/07 19.00u Willem II - Lierse (plaats nog onbekend)
19/07 16.00u Lierse - PSV (Lier)
22/07 19.30u Dessel - FC Eindhoven (Dessel)
26/07 ??.??u Den Bosch - Lommel (plaats onduidelijk)

fcutrechtmarco

Hallo,

Ik kijk altijd op dit forum voor leuke oefenwedstrijden. Nu ben ik zelf ook bezig met zoeken en heb er een paar gevonden die nog niet in de lijst staan.
FC Twente - Borussia monchengladbach (2 augustus)
SDC Putten Cercle Brugge (3juli)
VVV Venlo - FC Porto ( Datum nog niet bekend) in Horst

Sebastiaan_W

Citaat van: fcutrechtmarco op mei 20, 2014, 18:23:15
Hallo,

Ik kijk altijd op dit forum voor leuke oefenwedstrijden. Nu ben ik zelf ook bezig met zoeken en heb er een paar gevonden die nog niet in de lijst staan.
FC Twente - Borussia monchengladbach (2 augustus)
SDC Putten Cercle Brugge (3juli)
VVV Venlo - FC Porto ( Datum nog niet bekend) in Horst

VVV - Porto is waarschijnlijk op 16 juli. Porto verblijft van 12 t/m 19 juli in Horst.



De Duis

Bestuur verbaasd over oefenwedstrijd van ADO Den Haag
wo, mei 21, 2014
Bestuursnieuws, Uitgelicht


In het AD van vandaag staat vermeld dat ADO Den Haag op 26 juli een oefenwedstrijd speelt op het veld van HVV Laakkwartier.


Het bestuur van Laakkwartier  is zich niet bewust dat zij haar veld op 26 juli aan ADO Den Haag ter beschikking heeft gesteld. Wel is zij enige dagen geleden benaderd door een veiligheidsmedewerker van ADO Den Haag "om een gesprek te organiseren met de politie omdat er bij Laakkwartier een wedstrijd is............."

Hiermee wordt, evenals de wijze waarop niet gecommuniceerd is over het niet doorgaan van de traditie wedstrijd tegen Laakkwartier, bewezen dat de directie van ADO Den Haag weinig waarde hecht aan het fatsoenlijk communiceren met andere verenigingen en zelfs van mening is dat zij kan beslissen over wedstrijden bij andere verenigingen.

Het bestuur van Laakkwartier zal zich nader beraden.