Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Probeer de Onderste Molenweg.

Rens Mansvelder

Citaat van: Joost op feb 26, 2016, 09:32:11
Probeer de Onderste Molenweg.

Top! Bedankt voor de tip!
Vorige wedstrijd: 24-04 Eintracht Frankfurt - Mainz 05 2 - 1(Bundesliga)
Volgende wedstrijd: 30-04 Antwerp - Eupen (Proximus League)

AthleticHolanda

Citaat van: Rens Mansvelder op feb 26, 2016, 08:34:42
Vanavond bezoek ik de wedstrijd VVV - NAC Breda, iemand ervaring met parkeren bij De Koel?

Gewoon in de berm op de Kaldenkerkerweg, gratis en dichterbij kan niet.

Jef400

Ik wil Niels_Zitterd niet teveel kwetsen. Maar als ik de berichtgeving rond Fortuna in de gaten houd is het volgens mij toch einde oefening in Sittard. En dat zou toch enorm droevig zijn. Ze hebben nog niet genoeg geld en ze worden twee dagen aan het lijntje gehouden.

watergatehopper

Citaat van: Jampot op mrt 01, 2016, 18:21:57
Ik wil Niels_Zitterd niet teveel kwetsen. Maar als ik de berichtgeving rond Fortuna in de gaten houd is het volgens mij toch einde oefening in Sittard. En dat zou toch enorm droevig zijn. Ze hebben nog niet genoeg geld en ze worden twee dagen aan het lijntje gehouden.

droevig? Dat is een understatement. Zeg maar gerust diep triest! 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: Jampot op mrt 01, 2016, 18:21:57
Ik wil Niels_Zitterd niet teveel kwetsen. Maar als ik de berichtgeving rond Fortuna in de gaten houd is het volgens mij toch einde oefening in Sittard. En dat zou toch enorm droevig zijn. Ze hebben nog niet genoeg geld en ze worden twee dagen aan het lijntje gehouden.

Waarom aan het lijntje gehouden?

Fortuna had een deadline waarop ze stukken moesten inleveren. Die is de commissie nu aan het beoordelen en daarna moet er een oordeel over vallen. Daar hangt het voortbestaan van de vereniging aan vast, dan kunnen ze dat beter de stukken goed analyseren en een gefundeerd oordeel vellen in plaats van in 5 minuten de club weg te vagen.

Niels_Zitterd

De situatie  is uiterst precair. En Fortuna kan alleen maar naar zichzelf kijken.  Na eerdere grote saneer operaties is de organisatie hetzelfde gebleven. Niemand heeft lessen geleerd uit het verleden. Ook als het nu wederom goed komt is er binnen een aantal jaar hetzelfde aan de hand indien er in de organisatiestructuur niets veranderd.
Hoe erg ik het ook vind.


Jef400

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 02, 2016, 09:52:40
De situatie  is uiterst precair. En Fortuna kan alleen maar naar zichzelf kijken.  Na eerdere grote saneer operaties is de organisatie hetzelfde gebleven. Niemand heeft lessen geleerd uit het verleden. Ook als het nu wederom goed komt is er binnen een aantal jaar hetzelfde aan de hand indien er in de organisatiestructuur niets veranderd.
Hoe erg ik het ook vind.
Hoe fijn is het om dit nu terug te lezen en om te weten dat het goed is gekomen. Nog gefeliciteerd met de promotie.

Vinnn

FC Den Bosch wordt dus overgenomen door een buitenlander. Kan iemand mij vertellen of dat voor Den Bosch een goed teken is met het oog op het voortbestaan?

Nort

Citaat van: Vinnn op jul 27, 2018, 09:38:26
FC Den Bosch wordt dus overgenomen door een buitenlander. Kan iemand mij vertellen of dat voor Den Bosch een goed teken is met het oog op het voortbestaan?
Een buitenlandse investeerder brengt altijd risico met zich mee, maar veel slechter kan het niet worden. Behalve een paar honderd man is de club behoorlijk doodgebloed.

Vinnn

Citaat van: Nort op jul 27, 2018, 09:40:44
Een buitenlandse investeerder brengt altijd risico met zich mee, maar veel slechter kan het niet worden. Behalve een paar honderd man is de club behoorlijk doodgebloed.

Toch wel zonde, vind het een leuke club.

Jehoentelaar

We zullen zien wat het brengt. Op zich is FC Den Bosch een club met potentie, maar het imago is door tal van incidenten er helaas niet veel beter op geworden. Verder is concurreren in die regio een lastige opgave. Hopelijk kan de club stapsgewijs naar het niveau waar het ongeveer thuishoort.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Dat zal volgens mij niet meer dan een Volendam zijn.

Nort

Citaat van: Jehoentelaar op aug 01, 2018, 14:42:46
We zullen zien wat het brengt. Op zich is FC Den Bosch een club met potentie, maar het imago is door tal van incidenten er helaas niet veel beter op geworden. Verder is concurreren in die regio een lastige opgave. Hopelijk kan de club stapsgewijs naar het niveau waar het ongeveer thuishoort.
Alleen als ze Eredivisie spelen zal het er goed volzitten.