Financiële problemen

Gestart door watergatehopper, mrt 03, 2017, 13:00:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Er is volgens mij geen plaats voor een vierde grote club in Nederland die structureel de strijd kan aangaan met de grote drie.

watergatehopper

Ik dacht zelf aan Red Bull Club Roosendaal
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: Nort op apr 04, 2017, 15:07:57
Een stad in Noord-Gelderland/Zuid Overijssel, Limburg, Drenthe. Belangrijk daarbij is natuurlijk wel dat RB een (sub)topper in de Eredivisie wordt.

Wat bedoel je daarmee dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: watergatehopper op apr 04, 2017, 19:13:06
Ik dacht zelf aan Red Bull Club Roosendaal

Zat ik ook al aan te denken
Het ene stadion is het andere niet!

Robbie

Het valt me op hoe positief men in Haarlem over het algemeen is over een eventuele overname van RB.

Sebastiaan_W

Citaat van: Robbie op apr 05, 2017, 08:30:43
Het valt me op hoe positief men in Haarlem over het algemeen is over een eventuele overname van RB.

Die 800 man die er nog kwam snakt weer naar betaald voetbal.

Nort

Citaat van: FCT1980 op apr 04, 2017, 20:12:39
Wat bedoel je daarmee dan?
Apeldoorn - Deventer. Vooralsnog lijkt het, ook gezien de reactie van de KNVB, allemaal voorbarig.

Robbie

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 05, 2017, 09:07:04
Die 800 man die er nog kwam snakt weer naar betaald voetbal.

Ik snak ook naar betaald voetbal op de Wageningse Berg, maar hoop toch echt dat WVV Wageningen nooit hun ziel zal verkopen aan een partij als RB, dan 10x liever zaterdag 4de klasse.

Sebastiaan_W

Citaat van: Robbie op apr 05, 2017, 09:39:15
Ik snak ook naar betaald voetbal op de Wageningse Berg, maar hoop toch echt dat WVV Wageningen nooit hun ziel zal verkopen aan een partij als RB, dan 10x liever zaterdag 4de klasse.

Het is altijd al een wanhopig clubje geweest. ;-)

Jef400

Ik denk dat Nederland wel vol zit qua voetbal.

hgrm

Citaat van: ALenstra op apr 04, 2017, 16:25:02
Er is volgens mij geen plaats voor een vierde grote club in Nederland die structureel de strijd kan aangaan met de grote drie.

Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. De taart is klein, vooral wat betreft sponsoring. Het verleden heeft aangetoond dat er qua publieke belangstelling en qua voetbal ruimte is voor een 4e topclub. Dat hebben AZ en Twente (en in mindere mate Vitesse onder Aalbers) bewezen. Maar toen is ook duidelijk geworden dat het financieel niet kan. Bij alle drie moest geld bij en dat is op verschillende manieren fout gelopen.
Juist daarom, als RB bereid is er miljoenen in te steken, denk ik dat een dergelijk initiatief kans van slagen heeft. Of je het moet willen is natuurlijk een heel ander verhaal....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Citaat van: hgrm op apr 06, 2017, 08:56:28
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. De taart is klein, vooral wat betreft sponsoring. Het verleden heeft aangetoond dat er qua publieke belangstelling en qua voetbal ruimte is voor een 4e topclub. Dat hebben AZ en Twente (en in mindere mate Vitesse onder Aalbers) bewezen. Maar toen is ook duidelijk geworden dat het financieel niet kan. Bij alle drie moest geld bij en dat is op verschillende manieren fout gelopen.
Juist daarom, als RB bereid is er miljoenen in te steken, denk ik dat een dergelijk initiatief kans van slagen heeft. Of je het moet willen is natuurlijk een heel ander verhaal....

Dat zal een reden zijn geweest dat Twente door RB is benaderd.
Ben blij dat we daar niet mee in zee gaan. Het Twentse Ros boven alles.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: FCT1980 op apr 06, 2017, 09:32:11
Dat zal een reden zijn geweest dat Twente door RB is benaderd.
Ben blij dat we daar niet mee in zee gaan. Het Twentse Ros boven alles.

paard of stier what's the difference? ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: watergatehopper op apr 06, 2017, 11:37:23
paard of stier what's the difference? ;)

Hou op, hou op!!! :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!